Part ⌗25 - Last Part

36 7 14
                                    

Day 14 - 6:29 Pm
Hwasa pov:


-چی؟!

وحشت‌زده پرسید و ایستاد.کیسه میوه از دستش زمین افتاد و حالا هاسا با چشم‌هایی گرد شده به در خونه نگاه میکرد.

-یعنی چی که جیک قاتل نیستش؟!!!

متعجب فریاد زد.بیول غر زد:من نگفتم جیک قاتل نیست!فقط...ممکنه نباشه

-پس اون کیه که با با جیک یه ساعت شبیه بهم دارن؟

+نمیدونم دارم خل میشم!!

با ناراحتی ابروهاشو توهم کشید.

-برگشتیم خونه‌ی اول..

+نمیدونم

نفس خسته‌ای کشید و خم شد تا کیسه میوه رو دوباره برداره.بیول گفت:خواستم بهت خبر بدم.بعدا حرف میزنیم

-فعلا

تماس و قطع کرد و موبایلو تو جیبش گذاشت.کلید و از جیبش بیرون اوارد و پله هارو بالا رفت.درو باز کرد و داخل خونه شد‌.با دیدن برق روشن اخم کرد‌‌

مطمئن بود که قبل از بیرون رفتن برق‌هارو خاموش کرده!اب دهنشو قورت داد و با قدم‌هایی لرزون جلو رفت،کیسه میوه هارو روی میز بزرگ وسط سالن گذاشت و نگاهشو چرخوند.

قلبش به تندی میکوبید و صداش تو گوش هاسا اکو میشد.صدای پایی از پشت سرش شنید...

ولی جرات نداشت که برگرده!! اب دهنشو قورت داد و با چشم‌هایی گرد شده به کنترل روی میز نگاه کرد.درحالی که به تندی نفس نفس میزد،صبر کرد.

وقتی صدای پا نزدیک شد،با حرکتی سریع کنترل و برداشت و با حالت تهاجمی به طرف شخص چرخید.اما اون پسر سیاه پوش از هاسا سریع بود!

اون دست هاسارو گرفت و کنترل و پایین پرت کرد.جیغ کشید و تلاش کرد به عقب بدوعه اما پسر هاسارو هول داد.جیغ زد و با صورت تو میز رفت.عینک از صورتش به زمین پرت شد..

پسر موهای هاسارو کشید و اونو زمین انداخت.گریه کرد و با دست‌هاش صورتشو پوشوند.وقتی پسر به پهلوش لگد زد،هق زد و به پهلو چرخید.با دیدن کنترل اونو سریع برداشت و تو صورت پسر پرت کرد.پسر به عقب سکندری خورد.

تو این فاصله بلند شد تا فرار کنه! به طرف در هجوم برد و بیرون رفت.با دیدن پدر و برادرش که جلوی در کلید به دست ایستاده بودن،جیغ زد.

پدرش نگاهی به سر و وضعش انداخت و هراسون پرسید:چیشده؟!!

لب باز کرد تا توضیح بده که با شنیدن صدای شکستن شیشه ساکت شد.اره... بازم قاتل فرار کرد!!

7:20 Pm
Moonbyul Pov:


-هاسا!!!

فریاد زد و از کنار ماشین پلیس و مامور هایی که اونجا ایستاده بودن رد شد.هاسا پتویی دور خودش پیچیده بود و با چهره‌ای وحشت‌زده جلوی در ایستاده بود.

𝖳𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗈𝖿 𝖺𝖽𝖽𝗒'𝗌 𝖽𝖾𝖺𝗍𝗁Where stories live. Discover now