Disclaimer

15.5K 254 26
                                    

Hanya seorang manusia biasa yang menulis berdasarkan rekaan semata dan imaginasi biasa-biasa yang terlalu terhad dari penulis.

Penulisan dalam karya ini tiada kena mengena dengan yang hidup mahu pun yang telah tiada. Sekiranya terdapat nama, gambaran, kejadian dalam cerita ini, ianya hanyalah kebetulan.

Tidak dibenarkan mana-mana bahagian dari karya ini diterbitkan semula,disimpan atau ditukar untuk pengeluaran atau dalam apa-apa bentuk sekalipun tanpa kebenaran kecuali penggunaan ayat yang ringkas dari buku ini untuk tujuan mengulas karya ini. Kalau buat juga, siap-siap telinga tu kena piat. Hehe

Mohon maaf kerana cerita ini hanya biasa-biasa saja. Maafkan segala kesilapan untuk penggunaan ayat yang kurang tepat digunakan dalam penceritaan ini.

Semoga anda terhibur dengan penulisan santai dari manusia biasa. Selamat membaca.

................................................................................................................................................................

Warning : Cerita ni agak hambar dan saya tak suggest untuk baca heuheuheuehue.

Previous title : His Assassin Girl

First story yang  hambar dan sendu yang ingin saya lupakan buat selama-lamanya haha. Saya minta maaf kepada readers lama yang terpaksa membaca segala penggunaan ayat berterabur yang membuatkan anda 'eh, apabenda kau tulis ni hah,' hah lebih kurang begitulah. 

Saya publish balik demi menunaikan permintaan sesetengah yang nak baca balik budak danial ini. Nanti, dah habis baca roger. Saya unpublish balik hehehe. 

Selamat membaca. 


HER MAN [C]Where stories live. Discover now