FİNAL

30 2 0
                                    

MERHABA CANIM OKURLARIM İLK ÖNCE SİZLERE COK TESEKKÜR ETMEK İSTİYORUM. MİR_AŞK'I COK GÜZEL YERLERE TAŞIDINIZ OYLARINIZ VE YORUMLARINIZLA. BEN SİZLER SAYESİNDE BURADA OLMAKTAN YAZMAKTAN SİZLERLE OLMAKTAN COK BÜYÜL KEYİF ALDIM  .İLK ÖNCE KANATSIZ KUŞ'DA ALİ VE YARENİ SEVDİNİZ. MİR_AŞK 'TA İSE ÖNDER VE ALYA 'YI.SON HİKAYEMİN İLK SERİSİ OLAN , 4 EZGİ (NEVA)'YI DA EN İYİ YERLERE TAŞIYACAGINIZDAN HİÇ ŞÜPHEM YOK. BUGÜN MİR_İ AŞK SON BÖLÜMÜYLE SİZLERE  VEDA EDİYOR. OYLARDA VE YORUMLARDA BULUŞALIM .4 EZGİ(NEVA) HİKAYEMİDE LÜTFEN OKUYUP YORUMLARINIZLA SEVİNDİRİN BENİ CANLARIM ÖPÜYORUM KEYİFLİ OKUMALAR.

Sabah kuş sesleriyle ve yüzüne doğan sarı saçakların ışığıyla gözlerini güçlükle açan Önder koynunda huzurla uyuyan güzele bakıp iç çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah kuş sesleriyle ve yüzüne doğan sarı saçakların ışığıyla gözlerini güçlükle açan Önder koynunda huzurla uyuyan güzele bakıp iç çekti. Hiç gitmesen yanımdan hep onunla uyuyup onunla uyansam diye içinden söyleniyordu. Terden ıslanmış saçlarını onu uyandırmadan çekti yüzünden. Kokladı kızın kokusunu uzun uzun. Uzun bir süre göremeyeceği için bedenine hapis etti. Doyamıyordu doyamayacaktı. Birden ansızın içinde bir acı hissetti sebepsizce. Sanki bir daha göremeyecekmiş gibi bir sızı.Ama onu bırakmalıydı hiç istemese de . Yürüdüğünü görecekti. Kollarına koşarak geleceği güne kadar sabır gösterecekti. Keşke şimdi onun olsa. Sabır sabır "kurudum" dedi içinden. "Desem mi acaba kabul eder mi?" .Sonra "boşver be Önder nasıl olsa senin ve hep öyle kalacak" dedi.Yakışanı neyse o olacaktı.O böyle düşüncelerle boğuşurken içeri söylene söylene Kevser girdi.Ve kaldı.

"Enişte" dedi usulca."

"Ne Kevser hiç mi bizi görmedin böyle araba farı görmüş tavsan gibi kaldın."dedi sırıtarak.

"Ayy ne biliyim enişte en son seni Alya 'nın odasından kimse görmesin diye (ehram'la) çıkarmıştık hatırlasan."dedi göz kırparak.

"Aman hatırlatma o günü ama bu sefer herkes biliyor merak etme baldız" dedi.

"Haa iyi o zaman hadi kahvaltı hazır gitmeden beraber kahvaltı yapalım denildi de ama inan sürpriz oldu bana da burada seni bulmayı beklemiyordum."Dedi kız.

"Tamam ben uyandırırım sen gidebilirsin. Haa Kevser bir şey diyecektim sana" dedi kız merakla baktı adamın yüzüne.

"Buyur enişte" .

"Şimdi Alex iyi hoş adam da emin misin bu elin oğluyla evlenecek misin.? Dedi adam.

"Enişte sende el oğlusun hatırlatırım.Ve evet evleneceğim."dedi kızarak.

"İyi be aman lafta söyletme nişanlına" Diyerek konuştu kıza hafiften kızarak.

"Ya sen onu bunu bırakta barışınız mı bu keçiyle? "dedi kız gülümseyerek.

MİR-İ AŞK (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin