Herkese merhaba öncelikle :)!
Satırları merakla okuyacak olabilirsiniz, ya da ifadesiz bir şekilde yaklaşabilirsiniz bilemiyorum :D
Ama rahat olun ki kötü birşey söylemeyeceğim :)
Hikaye bitmiyor, sadece birazcık ara vereceğim o kadar.
Mesele şu ki; son bir kaç haftadır bölümleri geç ekliyorum. Eminim ki hepiniz bundan rahatsızsınızdır. Bende buna engel olmak adına ve sizi merakta bırakmamak için Batağı 1 aylığına askıya almaya karar verdim.
Geri döndüğümde gerçekten dönmüş olacağım ve hikaye tam gaz devam edecek :) 1 ay boyunca gerçekten çok çalışcam ve 1 ay sonunda herkesin yüzü gülecek :) Bölümleri gerçekten sık ve düzenli aralıklarla paylaşacağım :)
Bölüm geciktirdiğim her gün için hepinizden tek tek sonsuz özür diliyorum. Ve içtenlikle söz veriyorum ki bir daha asla böyle bir dengesizlik yaşanmayacak.
Geciken her saniyenin acısını 1 ay sonunda çıkaracaksınız gerçekten, emin olun :)
Gecikme için çektiğim vicdan azabının miktarı tartışma konusu olamaz. Klavyeyle olan savaşımın önüne geçmeye çalıştım fakat hayalimde canlanan sahneyi tam olarak aktaramadığım için çıldırdım ve hevesim birden kanatlanarak uçtu, gitti.
Ama bunlara bir son! Artık önlemimi aldım ve son bir kaç haftadır gıcık olduğum ilham perilerime yenilmeyeceğim.
İlham perisi falan diyorum da yoktular ki ya. Arada görünüp kaybolmalarıyla bir yerlere ulaşamadım üzgünüm ki :( :/
Ve farkındayım fazla uzattım :D
Verilen destek harika, ilginiz harika, beni çok motive ediyorsunuz ve ben size hak ettiğiniz tek bir bölümü ekleyemeyince deliriyorum, acaip üzülüyorum o yüzden verdiğim karara ve kafamda oluşan plana adım adım uyarak elimden gelinin bin kat fazlasını yapacağım :)
Sizleri çok seviyorum, 1 ay sonunda görüşürüz :)) ! ♥♥
—-İmza—-
(İmza varmış gibi düşünün :D)
>Melisa Menekşe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batak - ZeyKer - ►Askıda
RomanceBabasının günahını masumluğuyla ödemek zorunda kalan bir genç kız. Ve o masumluğa hayran kalan bir genç adam. "Bazen, inattır bizi zor durumda bırakan. Hayatı doyasıya yaşamamıza engel olan inattır. Peki ya inadın üstesinden gelinirse?"