- 6 - ''Bornoz''

12K 285 16
                                    

Zeynep'in sana olan borcunu ödemeye geldim . ''

Ne diyordu bu çocuk , nasıl yani benim borcumumu ödeyecekti . Ona benim borcumu öde diyen varmı . Ah ne diyorum kurtuluyorum diye sevinmem gerekiyordu . Kerem'e baktığımda çenesi kasılmıştı buda sinirlendiğine işaretti . Kafamı bu sefer Sedef'e döndüğümde o sırtını duvara yaslamış keyifle izliyordu . Peki ben gitmek istiyormuydum . Özgür kalmak ? . Ama Kıvanç beni özgür bırakmazdı ki . Keremle göz göze geldiğimizde hızlıca kafamı çektim . Ağ hadi konuşsun artık . Zaten beni ne diye yanında tuttun ki

''Üzgünüm Aksel , Zeynep bana borcunu başka şekilde ödeyecek . ''

Hı Kerem sen iyimisin yavrum . Nasıl ödeyeceğim anlatsana biraz . Bu sefer Kıvanç'ın çenesi kasılırken Kerem keyiflenmişti . Sedef'te morarmıştı evet tam olarak morarmıştı . Kıvanç sinirle Kerem'e bir yumruk geçirdiğinde ağzım açık kalmıştım . Kıvanç'ın öfkeyle ağızından bir kaç kelime döküldü .

''Ona dokundun mu lan .''Bir yumruk daha geçirdiğinde konuşmaya devam etti . ''Zeynep'e dokundun mu lan ! ''. Ben ağzım açık bir şekilde onları izliyordum . Bu sefer Kerem Kıvanç'a üst üste iki yumruk attığında Kıvanç yere serilmişti . Üstüne eğilip boğazını tuttuğunda bağırarak konuşmaya başladı.

''Dokundum lan duydun mu dokundum !'' .Boğazını biraz daha sıkarken konuşmasına devam etti . ''O benim anlıyormusun Kıvanç . Zeynep benim seni birdaha buralarda görürsem ebeni s*kerim ! . ''

Kıvanç nefes alamayacak hale geldiğinde Kerem'in yanına koşup kolunu kavradım az daha sıksa ölecekti çocuk .

''Kerem öldüreceksin .''

''Sen karışma Zeynep .''

''Kerem lütfen .''

''Zeynep sana karışma dedim .''Diye bir hışımla bana dönüp kükrediğinde neye uğradığıma şaşırmıştım .

''Git buradan .''Diye birdaha kükrediğinde gözlerim dolmuştu . Ne biçim bir çocuktu daha demin beni koruyordu . Ağ ona neden güveniyordum ki p*sliğin tekiydi .

''Bana bağırma ! .'' diye cırladığımda gelen gözyaşlarımı tutmaya çalıştım . ''Anladın mı Kerem bana bağırma ! '' Bir hışımla Kıvanç'ın üstünden kalkıp bana doğru geldi .

''Zeynep in aşağıya kahvaltını yap ! ''

Bu sefer biraz daha bağırdığında nefesimi tutmuştum . Ondan nefret ediyordum . Nefret ! Hareketlenip aşağıya doğru yürümeye başladım . Bu adamın ani ruh değişiklikleri beni deli ediyordu . Hayır ona borcumu bedenim ile vermeyecektim . Asla veremezdim . Vermezdim . Aşağıya indiğimde kahvaltı hazırdı acıkmıştım zaten sinirlenince hep acıkırdım . Savaş'a selam verip yerime geçtim . Yemeğimi yerken yukarıda ne yapıyorlar merak etmedim değil açıkçası . Sedef salağı ne yapıyordu öyle . Hayır sülük gibi yapıştı kız . Merdivenlerden ses geldiğinde kafamı oraya çevirmedim bile . Karşıma Kerem oturduğunda da kafamı bir dakika ona çevirmemiştim .

Batak  - ZeyKer - ►AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin