**Hatırlatma**
İyice dibine doğru yaklaştı genç adam anlını anlına yasladı bir sürece öyle durdular . Kerem Zeynep'in gözlerinin içine bakıp konuşma başladı .
''Sanırım sana ne yapacağımı buldum kıvırcık.''
Zeynep korkuyla irkildi ne yapacaktı ki ona . Aklından kötü film sahneleri geçti . Bu düşüncelerinden kurtulmak için kafasını iki yana salladı . Ağğ hayır yapamazdı değil mi ? . Bir an tereddütte kalsada konuşmaya başladı .
''Ne yapacaksın.''
'' Bunda sonra benimle yaşayacaksın yani borcunu ödeye kadar''
Zeynep'in kan beynine sıçradı ne yaptığını ne söylediğini bilmiyordu o kadar sinirlenmiştiki kaskatı olmuştu . Ama ona tezat olarak karşısındaki adam gülümsüyordu ve de bu onun canını sıkıyordu . Şuan elleri bağlı olmasa ona sıkısından bir tokat atardı . Tiksinmeyle yüzünü buruşturdu Zeynep . Hayır asla bu adam ile yaşamayacaktı .
''Sen ne diyorsun , hayır bu asla ! olmayacak seni beyinsiz herif , hödük , yontulmamış odun .
Dediklerinde hariyen haklıydı Zeynep , pislik herifin tekiydi .
''Şişş çok ayıp yakışıyormu hiç benim canımı sıkma.''
Aaaa birde tehtit ediyordu Zeynep'i iyici sinirlenmişti genç kız , hatta yüzü kıpkırmızı olmuştı bile .
''Sıkarsan ne olur ha ne olur sen varya adam değisin pislik herif ! ''
Kerem iyice sinirlenmişti ona kimse bugüne kadar hakaret etmemişti hatta bakılırsa kimse ona sesini bile yükseltmemişti .
''Aslında bakarsan akşam için hazırlık yapalım.''
Zeynep daha ne dediğini anlamadan adamın sıcak , yumuşak dudaklarını dudağında hissetti . Kerem elini Zeynep'in boynuna koymuştu bile. Zeynep ise donmuş kalmıştı ne yapacağını bilemiyordu . Kerem , Zeynep karşılık vermedikçe alt dudağını emmeyi bırakıp dişliyordu . Bu büyülü an Zeynep'in kendine gelip yüzünü sağa çevirmesiyle bölünmüştü .
Zeynep aslında kendini pek iyi hissetmiyordu . Sonuçta otomatik olarak ilk öpücüğünü almıştı ve bunu böyle bir zamanda beklemiyordu . Dudakları öpülmekten şişmişti ve sğ yanağından düşün bir kaç damla yaş . Kerem ise bunların hiç birine aldırmıyordu yüzüne alaycı bir tavır yerleştirip konuşmaya başladı .
''Hımm dudaklarının tadı muhteşem , bedeninin taına da akşam bakarız artık . ''
Diyip göz kırpıp dışarıya çıkmıştı . Zeynep ise kendini hiç iyi hissetmiyordu , o adamla kalmak hayatında istediği son şeydi . Onu öpmekte istediği son şeydi ama o pislik öpmüştü . Ne yapacaktı şimdi tam bir Batağa saplanmıştı . Oysa babası intihar etmeseydi daha farklı olabilirdi . Hepsi Kerem denilen o adam yüzünden olmuştu babası ona olan borcu yüzünden intihar etmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batak - ZeyKer - ►Askıda
RomanceBabasının günahını masumluğuyla ödemek zorunda kalan bir genç kız. Ve o masumluğa hayran kalan bir genç adam. "Bazen, inattır bizi zor durumda bırakan. Hayatı doyasıya yaşamamıza engel olan inattır. Peki ya inadın üstesinden gelinirse?"