- 3 - '' Büyük Karar ''

11.3K 259 3
                                    

 Kerem sinirle dişlerini sıktı yinemi bu adamdı , bu adamdan kurtuluşu yokmuydu ? . Kıvanç Karatepe , Kerem'in dişli rakibi . Buraya nasıl girmişti ? . Ah o Kıvan Karatepeydi .Kerem kadar olmasada saygınlığı vardı . Düşüncelerinden ayrılıp sinirle cevap verdi Kerem .

''Bunun seni ilgilendireceğini sanmıyorum Kıvanç . ''

Zeynep ise hiçbirşey anlamıyordu . Kimdi bu kendisine yiyecek gibi bakan adam . Telefon çalmasıyla irkildi Zeynep . Baktığında Kıvanç Karatepe denen adamın telefonu çalıyordu . Birşeyler konuştuktan sonra kapattı galiba bir sorun vardı . Sonra lafa başladı .

''Ben gidiyorum Sayer ama bu fıstığın tadına bakmak için geri geleceğim . ''

Zeynep'in kan beynine sıçramıştı .ne diyordu bu salak adam böyle . Kıpkırmızı kesilmişti . Hemen şimdi birşey demesse eğer içinde kalacaktı . O yüzden lafa başladı .

''Seni gerizekalı hödük , sen kim oluyorsunda böyle konuşuyorsun .''

Kıvanç ufak bir kahkaha patlattı ve Zeynep'e doğru yürümeye başladı . Kıvanç geldikçe Zeynep geriye doğru gidiyordu . Taki sırtı soğuk duvara çarpana kadar

İki elini duvara soğru yaslayarak Zeynep'i duvar ile kendi arasına sıkıştırdı . Zeynep ise çaresizlikle Kerem'e bakıyordu sanki bana yardım et der gibi . Kerem iseherzanki gibi buz kristallerini dikip onlara bakıyordu . Keremden yardım gelmeyeceğini az çok anlamıştı .

O zaman herzaman ki gibi kendi başının çaresine bakacaktı .Kıvanç her geçen saniye daha çok yaklaşıyordu Zeynep'e nefesi yüzüne her çarptığında iğrentiyle yüzünü buruşturuyordu Zeynep .

Kıvanç Zeynep'in kulağına eğilip :

''Çok güzelsin.''

Zeynep'in iyice kaşları çatılmıştı . Kıvanç dudaklarına doğru eğildiğinde kasıklarına dizini geçirmişti bile . Acıyla diz çökerken hala gülüyordu Kıvanç . Ne piskopat bir çocuktu bu böyle .

Yerde duran adamanın karnına acımasızca bir tekme geçirdi . Tabi adamın baklavaları yüzünde işlemiyordu ki .  İğrentiyle konuştu Zeynep .

''İğrençsin .''

''Biliyorum .''

''İnsanın ne olduğunu bilmesi güzel birşey tabiki .''

Diyip merdivenlerden aşağı indi Zeynep . Kerem ise yerdeki adamın yakasına yapışmıştı hiç vakit kaybetmeden . Zeynep'in yanında onu elleyememişti zaten . Aslında o hiç bir kız için kavga etmemişti ki . Şimdide etmez di ama O piç herif Zeynep'e çok yaklaşmıştı neredeyse öpüyordu . Yok ondan etkilendiğinden değil diye düşündü . Sadece onun olana kimse dokunamazdı Zeynep'te onundau , olacaktı .

''Bir daha Zeynep'e yaklaşırsan seni öldürürüm Kıvanç Karatepe .''

''Kerem Sayer ne o çokmu etkiledi kız seni.'' Güldü ve devam etti . ''Sadece tadına bakacaktım .''

Batak  - ZeyKer - ►AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin