Merhaba, merhaba, merhaba :D :))))))))))
Şimdi, size demiştim ya bölümü ne zaman yazarsam o zaman yayınlarım diye.
Alın size yeni bölüm :D
Bir yorumda, cuma yada cumartesi demiştim fakat bölümü bitirdim bekletmeninde anlamsız olacağını düşünerek yayınlıyorum şu an =)))
Ay, ben yine çok konuşuyorum, lafı tamda şurada kesip sizi bölümle başbaşa bırakıyorum :)
Yeni bölümü muhtemelen cumartesi yada pazara bitirmiş olacağımı düşünerek, üstü kapalı yeni bölümün haftasonu gelebileceğini söylüyorum :D
Yorumlarınız bir harika, böyle devam edin lütfen :)
Sessiz okuyucu diye de bir tanım var, bazı yayınlanan kitapları okuyup hiçbir şekilde vote vermeyip, yorum yapmadan geçiliyor. ve yazan kişi de ilgi görmediğini düşünerek yazmaya devam etse bile yayınlamıyor. Böyle durumlar gerçekten birçok muhteşem hikayenin çöpe gitmesine neden oluyor.
Ön yargılı olmayın hiçbir zaman. Sessiz de kalmayın.
Yorum yapmaktan çekinmeyin, elinizi korkak alıştırmayın yani :)
Ben birde konuşmayacaktım diğ mi fazla?
Şimdilik hafta sonu görüşmek dileğiyle, hoşçakalın ^^ :)) =)
----------------------------------------------------------------------------------------
"Şimdi söyle, sana ne yaptım bu kadar göz yaşı döktürtecek?"
Başımı çok daha fazla öne eğerek göğsüne yasladım. Kolarımı suyun altına sokup belinde birleştirirken söylediklerimi anlamamasını ummuştum.
"Kalbimin bu kadar hızlı atmasına neden olmuş olabilirsin, Kerem. Belki de sana bu kadar mecbur kaldığım için, sana karşı koyamadığım için. Hepsi de göz yaşlarım için ideal seçenekler."
Krizin tekrar bana uğramaması için kendimi sıkarken, içimden bir karar aldım.
Burada olduğumuz sürece, hiç birşeyi düşünmeyerek anı yaşayacaktım.
Bu karar belki beni güçlendirirdi. Duygularıma bu kadar çabuk yenik düşmezdim. Kararıma sadık kaldıkça, canım bu denli yazmaz, mutluluğumu birkaç saniye daha öteye taşıyabilirdim.
Bu sorunu hallettiğime göre, diğer sorunuma yönelebilirim.
Kerem söylediklerimi duymuş muydu?
Sesim güçlü değildi ama duyulabilecek bir tonda olduğu için duymamış olması çok az bir ihtimaldi. Bunları göz ardı ederek aldığım karara uymanın ilk adımlarını atmaya başladım.
Anı yaşamak.
Kerem'in çıplak olan belindeki ellerimi biraz daha sıkarak, göğsünde olan başımı geriye attım.
Gözlerini görebiliyordum.
Fakat bu sefer ne hissettiğini çözememiştim.
Sahi ne hissediyordu?
Şimdi ne düşündüğünü bilmek isterdim. Yüzünde ki ifade garipti. Her zaman ki sert halinden eser yoktu şimdi. Sergilediği mimikler şu an hiç hoşuma gitmiyordu. Belimde olan ellerini yavaşça aşağı yukarı harekete geçirdiğinde içimi küçük bir titreme sarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batak - ZeyKer - ►Askıda
RomanceBabasının günahını masumluğuyla ödemek zorunda kalan bir genç kız. Ve o masumluğa hayran kalan bir genç adam. "Bazen, inattır bizi zor durumda bırakan. Hayatı doyasıya yaşamamıza engel olan inattır. Peki ya inadın üstesinden gelinirse?"