- 8 - ''Hoşlanma''

9.5K 250 6
                                    

 İki saattir odada oturuyordum . Yatağın üstünce öylece oturuyordum . Banyodan çıktığımda Kerem yoktu . Sedef'İn peşinden gitmişti belkide . Ah salak Zeynep neden gitsin ki . Sen kimsin . Seni korumak içinmi gidecek .

Ben çok cici bir kızdım . Komşularımız hep beni örnek gösterirdi . Şimdi yaptıklarım bana çok değişik geliyordu . Bir erkekle aynı odada kalmak , öpüşmek . Bana çok garip geliyordu . Aslından dışarıdan bakılırsa tam bir sürtüktüm .  Elimi başımın arasına alıp sırt üstü uzandım . Başka ne yapacaktım zaten Ye iç yat hayatım böyleydi . Şuan Kerem nerede hiç bir fikrim yok .

Eskinden de çok hareketi bir hayatım yoktu . Azra ile eğlenirdik lunaparka giderdik , çocuklar gibi . Ha birde ayıcıklı pijamam olmadan yatamıyorum . Mümkünü yok . Ben bu düşüncelere dalarken kapının açılma sesi duyuldu . Kafamı hemen oraya çevirdiğimde Kerem'in geldiğini anladım . Ona k*çımı dönüp uzanmaya devam ettim . Sonuçta Sedef bana sürtük derken hiç karışmamıştı . Pislik .

Yatakta bir hareketlilik oluştuğunda yatağa girdiğini anlamıştım . Bir kere daha hareketlilik oluştuğunda belimde elinin olduğunu anlamıştım . Rahatsızca biraz ondan uzaklaştım . Kollarına beni sıkıştırdığında hareket bile edemiyordum bu kadar kaslı olmak zorundamıydı . Nefesi boynuma deydiğinde ürpermiştim . Acizliğimden nefret ediyordum . Kendimden nefret ediyordum .

''Kendimden nefret ediyorum .''

Dediğimde biraz geri çekilmişti . Kollarından kurtulup ona doğru döndüm . Kendimden nefret ediyordum . Tam bir aptal sürtüktüm . Bana kendimi sürtük gibi hissediyordu .

''Ne , neden.''

Şaşkınca gözlerini açtığında gardını düşürmüştü . Hiç düşmemiş gardı düşmüştü . Gardı düşmesi on saniyeyi almadı . Yine duygusuz soğuk Kerem vardı . Hiç değişmeyecekti . Gözlerimi kapatıp konuşmaya başladım .

''Kendimi sürtük gibi hissediyorum .''

Gözlerini açtığında anlamamış gibi bana bakıyordu . Tam konuşacakken elimi ağzının üstüne koyup onu susturdum . Elimle alt dudağını biraz aşağı indirdim ve konuşmaya başladım .

''Kendimi sürtük gibi hissetmeyeceğim gibi öpermisin beni .''

Ona biraz yaklaştım . O ise gardını hala düşürmemişti . Bana acıyordu kesin . Hiç bir zaman masumca öpmiyecekti beni . Gözlerimi kapadım . Ona biraz daha yaklaştım . O an dudağımda bir baskı hissettim. Alt dudağımı o kadar narin öpüyordu ki . Zaman dursun istedim . İkimiz böyle kalalım . Bende ona karşılık vermeye başladım . Dudaklarımız uyumla hareket ediyordu .

Dudaklarımı dudağından çekip masum bir öpücük kondurdu . Anlını , anlıma yaslayıp konuşmaya başladı .

''Dudakların bu kadar güzelken benden birdaha bunu isteme kıvırcık.''

Yanaklarım kızarmıştı o ise yüzüne çarpık bir gülümseme yerleştirmişti . Ah ne kadar utanırsam utanıyım onu şimdi öpecekti . O gülümsemesini genişletirken onu öpmemek için direniyordum . Gözlerimi kapayıp dudaklarını dudağımın arasına aldım şaşırmış olacak ki ilk birkaç saniye karşılık vermedi . Alt dudağımı dişlediğinde usulca inledim . Yatağından kalkıp üstüme çıktığında çokta doğru birşey yapmadığımı anladım .  Elleri arsızca kalçamda gezerken ben sadece karşılık veriyordum .

''Şey , Kerem ıııı , şey üstümden kalkarmısın .''

Sinirle üstümden kalkarken bir yandanda söyleniyordu .

''Senin hormonlarından şüphe ediyorum kıvırcık .''

Kaşlarım benden habersiz çatılırken ona ölümcül bakışlar atıyordum .

''Nedenmiş , o''

''Benim gibi bir erkek varken nasıl seks yapmak istemezsin anlamıyorum .''

Yüzüm renkten renge girerken ona arkamı dönmüştüm . Kıpkırmızı olmuştum . Muhtemelen önümüzdeki beş dakika onun yüzüne bakamayacaktım . Beni kendine doğru döndürüp konuşmaya başladı .

''Bu kadar utanma kıvırcık gün gelecek vücudunun her kıvrımını ezberleyeceğim .''

Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu biraz daha kızardığımda tekrardan ona arkamı dönecektim ki buna izin vermedi . Gözlerimi gözlerimden ayırmadan konuşmasına devam etti .

''Zeynep sen bakiremisin ? .''

Bu soru biraz daha kızamama neden olurken bedenimi bir sıcak kaplamıştı bunu yapmak zorundamıydı . Ona cevap vermeyecektimk ki o otoriter sesiyle tekrardan konuştu .

''Bakiresin.''

Başımı yere eğdim . Bütün arkadaşlarım dalga geçerdi hiç öpüşmediğim için yada kimseyle yatmadığım için o yüzden buna alışmıştım . Tabikide Kerem Sedef'i sevecekti . Sedef çok deneyimliydi . Yüzümü biraz daha eğip konuşmaya başladım .

''Sedef ile hiç şey yaptın mı ?''

''Ney yaptın mı ?''

''Şey yaptınmı işte Kerem , anlarsın ya .''

''Evet , yaptım .''

Yüzüm düşmüştü , neden bu kadar üzülmüştüm . Kendimi ahmak gibi hissediyordum . Sdef ile onları yatakta hayal ettim . İçimde bin bir parça kopuyordu . Hızla arkamı döndüm . Şuan tek bildiğim şey vardı Kerem'den hoşlanıyordum !.

Evet kızlar gerçekten çok özür dilerim . Bölüm baya bir gecikti ama ablam doğum yaptı nur topu gibi bir oğlumuz oldu :D . Bunun ve bölümün geç gelmesi şerefine size bol ZeyKer li bölüm yaptım :D . Vote ve yorumlarınızı heyecanla bekliyorum . Sizi seviyorumm :D :*

Batak  - ZeyKer - ►AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin