Bildirim

6.6K 104 12
                                    

Hikaye ile ilgili önemli gelişmeler var, onları bildirmek istiyorum.

Hikayeyi ben devr aldım. 

Şimdi diyeceksiniz sen kimsin? Haklısınız.

Yabancı değilim öncelikle. Tutsağın yazarı Melisa Menekşe'yim :)

Melisa, yani diğer Melisa diyeceğim çok karışacak. Şöyle yapalım, ben Mrs. Menekşe olayım Melisa'da Mrs. Güner olsun.

Mrs. Güner yazmayı bıraktığı için Batağa devam etmeyecek-ti. Bende bu hikayenin çöpe gitmemesi için devr almak istedim. Kabul etti. 

Hikayede sorun yaşamayacağız merak etmeyin :) Bence iyi anlaşırız, zaten Batak'ta bana yabancı değil. 

Yeni bölüm 3 hafta kadar geç kaldı. Biliyorum ama o sıralar Mrs. Güner'deydi. Ve yazıyordu ancak bölümü tamamlayamadığı için 14. Bölümün 2. partı gelmedi.

Bende daha yeni devr aldım hikayeyi, dün gece 23.00 surlarında ama bu önemli değil :D 

Çok uzatmasam iyi olacak yoksa saçmalama krizim tutacak yine =D

Şunu da belirteyim, yaşama belirtisi ver diyenler var Mrs. Güner'e :D daha yeni konuştum merak etmeyin yaşıyor :D 

Birde şu da var;

Madem üç haftadır Mrs. Güner'de bu kız 21 günde neden bir bölümü yazamadı?

Açıklıyorum;

İlk başlarda interneti yoktu, daha sonraki birkaç gün yazma aşamasındaydı bölüm. İnternetide daha yeni bağlandı zaten 1 hafta oluyor. Mrs. Güner hasta. Cuma konuştum telefonda sesi gerçekten iyi değildi. 

Herşeyin açıklaması var gördüğünüz gibi ama ben yinede çok üzgünüm çok beklediniz.

Yeni bölümü bu akşam yayınlayacağım. Geciktiği içinde uzun olacak biraz.

Sizler çok tatlısınız, Batağa gösterdiğiniz ilgi gerçekten muhteşem :)) 

Akşam 21.00 gibi görüşmek üzere deyip, şimdilik ayrılıyorum. Malum daha çok işim var :D 

Görüşürüz :)) <3

Batak  - ZeyKer - ►AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin