- 5 - "Pofuduk Öküzcük"

10.3K 260 7
                                    

Sadece Kerem ve Sedef öpüşüyordu .

Öpüşüyordu Kerem ve Sedef sadece .

O an ne düşüneceğimi bilmiyordum . Sadece donmuştum . Neden böyle olmuştum . Sanki aldatılmış gibi . Daha dün beraber uyumuştuk bana ''kıvırcık'' demişti . Belki o yüzden acıyordu canım . Sahi canım acıyormuydu . Ağğ delirme Zeynep o kim ki senin canını acıtsın kafamı sağa sola döndürüp bana bakan Kerem ve Sedef'e bakmadan dışarıya çıktım . Bunu neden yaptığımıda bilmiyorum . Gözüm Kerem'in adamı olan Savaş'ı görünce ona döndüm ve bana bakması için bağırdım .

''Savaş.''

''Efendim Zeynep.''

''Şey , ben uyumak istiyorum . Başka oda var mı ? .''

Ona masumca bir bakış atmıştım zaten masumdum ki ben kime ne kötülüğüm görünmüş.

''Tabi gel benimle .''

Başımla kafamı sallayıp onu takip ettim . Biraz yürüdükten sonra bir kapının önünde durduk .

''Burası.''

''Teşekkür ederim .''

Gülümseyip yanımdan ayrıldı . Hakikatten iyi çocuktu Kerem gibi değildi . Kapıyı açıp içeriye girdim . Burasıda Kerem ile kaldığım odanın hemen hemen aynısıydı . Hemen yatağa girdim gerçekten uyumam gerekiyordu ama gözümü her kapadığımda onların iğrenç öpüşmeleri geliyordu aklıma . Gözlerimi kapadım ve uyumaya çalıştım .

 

-Kerem'in Bakış Açısı-

Hemen hemen Sedef'İ başka bir odaya göndereli bir saat olmuştu . Canımı fazlasıyla sıkmıştı ama burada kalmasına izin vermiştim . Hayır kesinlikle ona aşık değildim zaten beni o zorla öpmüştü tam ittirecekken Zeynep gelmişti . Sahi Zeynep neredeydi. Hemen yerimden kalktım .

''Savaş buraya gel.''

Ben bağırdıktan birkaç dakika sonra odaya girdi Savaş iyi çocuktu ya iyi .

''Zeynep nerede .''

''İkinci yatak odasında.''

''Tamam , eyvallah .''

Hemen odadan çıktım ve Zeynep'in yanına doğru gittim . Lanet olasıca neden gittiğimi bile bilmiyorum . Odanın kapısına geldiğimde çalma gereği duymadan içeriye daldım . Zeynep yatakta masumca uyuyordu . ''Masumca'' bu kelime bana çok uzaktı kilometrelerce uzakta .

Daha fazla ayakta durmadım ve Zeynep'in yanına uzandım ....

Tam içim geçiyordu uyuyacaktım ki Zeynep'in bana yanaştığını gördüm . Biraz daha yaklaştı ve ellerini karnımın üzerine başını boynuma koydu . Ah hadi . ama nasıl uyuyacaktım şimdi ben .

Batak  - ZeyKer - ►AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin