26. Bölümle karşınızdayım :)!
Eğer Yazım hatalarım varsa affınıza sığınıyorum..
Yeni bölüm için kesin gün veremem ama bu hafta kesin yüklerim :)
Hoşçakalın :)•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Kerem'in telefonla konuşmasını izlerken bir yandan da daha ne kadar burda kalacağımızı düşünüyordum. Artık burda mı yaşayacaktık bilmiyordum ama olsa hiçte fena olmazdı.
"Ne düşünüyorsun?"
Yaslandığım mutfak tezgahında bana eşlik eden Kerem'e döndüm.
"Daha ne kadar burdayız? Hayır yani söyle de geri döneceksek boşuna hayal kurmayayım."
Güldü. Kolunu omzuma atarak beni kendine çekti.
"Sıkılana kadar güzelim."
"O zaman hiç dönmeyiz çünkü burdan sıkılabilecek bir insan tanımıyorum."
"Seni bir yere götürmek istiyorum."
Sesinde ki muzurluk merak duygumu körüklemişti. Bu aralar sık bir yerlere gidiyorduk orman içinde olmamıza rağmen. Gerçi daha sadece ağaç evine gitmiştik ama bu bile bana yetmişti. Benim için birşey yapmıştı sonuçta.
"Nereye gideceğiz?"
Pis pis sırıttı. Bu sırıtışın verecek olduğu mesajı almak istemiyordum.
"Gidince görürsün. "
Somurttum. Doğal olarak gidince görülüyordu zaten ama o ânı beklemek şu anki merakımı gidermiyordu.
"Gıcıksın."
Kerem kulağını yaklaştırıp yüzüme doğru eğildi.
"Birşey mi dedin güzelim?"
"Şey diyorum, ne zaman şey ediyoruz?"
Eski pozisyonunu alıp sırıttı.
"Ne zaman şey ediyoruz derken? Sevişmek mi istiyorsun?"
Gözlerim irice açılırken ağzım aralandı. Duyduklarımı sindirmem için birkaç saniyeye ihtiyaç duymuştum.
"Ney sevişmesi ya ben sevişmek falan istemiyorum."
Güldü. Yüzünü yüzüme yaklaştırmadan önce beni baştan aşağıya süzmüştü. Beni terletmek zorunda değildi.
"Ne zaman gidiyoruz?"
Konuyu değiştirirsem belki şansım olurdu.
"Bu gece?"
Kaşlarımı kaldırdım.
"Gece?"
Pis sırıtışına devam etti.
"Seninle gece yol fantezisi yapmayı planlıyorum."
Gözlerimi büyütünce güldü.
"Gün doğumunu yakalamak istiyorum, o yüzden."
Gün doğumu?
"Gün doğumu?"
Kaşlarını kaldırarak bakışlarını etrafta gezdirdi.
"Bu kadar yeter bence hadi yemek yiyelim sen acıkmadın mı? Acıkmış olman lazımdı güzelim hiç yakışmıyor. "
Güldüm.
"Nefes al Kerem."
Duraksayınca kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batak - ZeyKer - ►Askıda
RomanceBabasının günahını masumluğuyla ödemek zorunda kalan bir genç kız. Ve o masumluğa hayran kalan bir genç adam. "Bazen, inattır bizi zor durumda bırakan. Hayatı doyasıya yaşamamıza engel olan inattır. Peki ya inadın üstesinden gelinirse?"