- 14 - Part 1 "İlk Adım"

10.1K 225 38
                                    

Şuan duygularımı tam olarak bilmiyordum . Mutluydum . Hayır , hayır huzurluydum . Yada ikisinide hissediyordum . Bilmiyorum ! . Şuan karşımda uyurken okadar masumdu ki keşke uyanıkkende böyle olsa diye düşünmeden edemedim . Saat on iki olmasına rağmen hala öküz gibi uyuyordu . Benim öküzüm . Şuan Sedef kıskançlıktan kuduruyor olsa gerek . Çokta umrumda ! . Omuz silkip yatakta biraz daha kıpırdandım .

"Uyusan , şaşardım . "

Gözleri kapalı olmasına rağmen şirince gülümsedim . Sesi odayı doldururken tam olarak ona oğru döndüm .

" Öyle gülme , Aptal oluyorsun . " Kaşlarımı çattığımda devam etti . " ve kaşlarını çatma . "

İyice sinirlenirken bunu nasıl yaptığını çözmeye çalışıyordum . Sahi nasıl yapıyordu .

"Nasıl yapıyorsun bunu , yani hareketlerimi nasıl tahmin ediyorsun . "

Vücudunu tam olarak bana döndürdü ve gözlerini açmaya çalıştı . Tam olarak gözlerini açtığında esnedi . Bu hareketlerini pür fikkat izliyordum . Ah , çok yakışıklıydı .

" Senin nasıl uzmanlık alanın gevezelikse benimde bu . "

Homurdanarak söylediği cümleye kaşlarımı iyice çattım . Neymiş benim uzmanlık alanım gevezelikmiş . Aptal ! Kaşlarımı biraz daha çatarken dudaklarım o anın etkisiyle

aralık bırakmıştım . Aramızda ki az mesafeyi kapatıp dudaklarımı dudaklarının arasına aldı .  İlk başta şaşırsamda sonra alışarak ona karşılık vermeye başladım . Elim ensesindeki kısa saçlarına gittiğinde istem dışı çektim onları . Nefessiz kaldığımda oda nefessiz kalmış olacak ki dudaklarımı çekmeme izin verdi . Yanaklarım kırmızının her tonunu denerken utançla yere eğdim başımı . Hala alışamamıştım şu öpüşme işine .

" Sana kaşlarını çatıp , dudaklarını aralık bırakma demiştim . "    Derin bir nefes alıp devam etti . " Çok çekici görünüyorsun , eğer bunu başkasının yanında yapacak olursan hiç iyi şeyler olmaz kıvırcık . "

Kıvırcık demesini seviyordum . Hemde çok . Ben o hareketi bilerek yapmıyordum ki  genelde sinirlendiğimde oluyordu . Kaşlarımı tekrardan çatıp cevap verdim .

"Bilerek olmuyor ki bir gerizekalı beni gıcık ettiğinde oluyor . " Kaşları git gide çatılırken devam ettim . "

"  Başkasının yanında çatma o kaşlarını , fazla aptal gözüküyorsun . "

Yataktan çıkıp gidecekken kolu beni durdurdu şimdi boku yedim . Adama o kadar laf et sonra gitmeye çalış , Kerem Sayer lan o .

Ona doğru dönüp şirince sırıttım . Gözündeki alay pırıltıları çoğalırken beni altına aldı . Üstümde olması kesik kesik nefes almama neden oluyordu .  Eli kazağıma gittiğinde dehşetle ona baktım .

"K-kerem ne yapıyorsun ."

" Ceza kıvırcık , ceza . O kadar laftan sonra susup oturacağımımı sandın . "  Elindeki kazağımı hemen çırarırken ona engel olmayı başaramamıştım . Gözleri bir dakika bile göğüslerimden ayrılmazken konuşmaya devam etti .

" Göğüslerini bu sefer kesinlikle göreceğim Zeynep . "

Ciddi ses tonu beni korkuturken eğer çenemi kapasaydım bunların olmayacağını söylüyordu . Dudaklarımı dudaklarının arasına aldı . Alt dudağımı koparırcasına emerken karşılık vermeye çalışıyordum . Dili dilim ile uyumlu dans ederken alt dudağımı dişlemesiyle ufak bir inilti kaçtı dudaklarımdan . Kerem buna homurdanırken dudağımı bırakıp boynuma geçti . Küçük , küçük öpücükler bırakıp dudaklarının arasına alıp emmeye başladı . Benim yapabildiğim tek şey ise arada ağzımdan küçük iniltiler çıkarmaktı . Altta olan bedenimi çekip kucağına oturmamı sağladı  . Dudakları bir saniye bile boynumdan ayrılmazken eli kopçeme gitti . Dudaklarıma gelip küçük bir öpücük kondurup kopçemi açıp südyenimi çıkarttı . Kollarımı hemen boynuna sardım  . Göğüslerimi görmesini istemiyordum . Ah çok utanıyordum .

"Zeynep ." Cümledine karşılık biraz daha sarıldım boynuna . "Zeynep ."

"Efendim ."

Zar zor söylediğim şeyi duyduğundan bile şüpheliydim .

" N'oldu . "

" Utanıyorum . "

Saçlarıma bir öpücük kondurup elini çıplak omzumda gezdirdi .

" Benden utanmana gerek yok . "

Söylediği cümleyle ona sardığım kollarımı gevşettim . Ve gözlerimi sımsıkı yumdum . Biraz daha çekilip bütün vücudumu görmesini sağladım . Gözlerim hala sımsıkı yumukken başımdan birşey geçti . Gözlerimi hafif açarken Kerem ' in  kazağımı giydirdiğini gördüm .  Kazağımı tt

tam olarak giydirdiğinde anlımı öptü .

" Akşam teknede tamamen bana ait olmanı istiyorum . "

Birşey söylememe fırsat bırakmadan anlımdan birkez daha öpüp dışarı çıktı .

Ne demişti yine bu şimdi . Kafamı allak bullak etmişti . Yatağa uzanıp düşünmeye başladım . Yada çalıştım .

Tam olarak onun olmak bunu ne kadar istiyordum . Tamamen Kerem'e ait olmayı . Bunu istiyordum . Yada istemiyordum . Ya beni bırakıp giderse . Peki ben istiyormuyum . Akşamı düşünmemeye çalıştım .

| | | |

Kerem ' le arabadaydık . Doğru duydunuz Kerem ' le arabadaydık . Saat akşam sekiz olmuş biz tekneye gidiyorduk  . Korkuyordum . Hemde çok . Bir yandanda mutluydum . Duygularım kavga ediyordu sanki . İkimizdende ses çıkmıyordu . Akşam yemeğinde de neredeyse hiç konuşmamıştık . Araba durduğunda geldiğimizi anladım . Karşımda ultra lüks bir yat duruyordu . Ağzım benden izinsiz açılırken Kerem'in elini belime koymasıyla kendime  gelmiştim . İlerliyerek bindik . İçerisinin döşemesine daha da şaşırdım . Çok güzeldi . Yat ' ın ön tarafına geçtim . Kollarımı iki yana açarak denizin kokusunu içime çektim . Huzur vericiydi . İlerlemeye başlamıştık bende az çok hazırlamıştım kendimi buna .

Yaklaşık yarım saat sonra denizin tam ortasında durmuştuk . Belimde hissettiğim kol ile irkilirken Kerem olduğunu bilnek daha da korkutmuştu . Çenesini omzuma yasladığında kıpırdanarak ona doğru döndüm .

" O işi yapmadanda vakit geçirebiliriz . "

" Seni istiyorum Zeynep , ve bu sefer istediğimi almadan bırakmıyacağım . "

İşte başlıyoruz Zeynep hazır ol . Anlımı anlıma yaslayıp cümlesini devam ettirtdi .

"Geceyi mahvetme Zeynep , akışına bırak .

Kafamı onaylarcasına salladığımda bunu benmi yaptım merak etmedim değil .

Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında bende karşılık verdim .     

Ehehe internetim gittiği için telefondan yazıyorum ama hiç kolay olmuyor . ZeyKer ' in +18 'i diğer partta olacak :-D nasıl yazacağım bilmiyorum ama deneyeceğim .        Neyse sizi seviyorum :-D <3

Batak  - ZeyKer - ►AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin