Arkadaşlar facebook ucan__balon ŞANS grubumuz kurulmuştur sizleride bekliyoruz linki aşağıdaki gibidir :)
https://www.facebook.com/groups/382293228640185/?__mref=message_bubble
Patlayan silah sesiyle kararan dünyamda dipsiz bir kuyuda sonsuza sürükleniyordum...
Belimden sırtıma yayılan acıyı gittikçe daha da derinden hissediyordum. İnlemek istiyordum ama ağzımın içi o kadar kuruydu ki dilim kıvrılmıyordu, kendimi zorlamaya çalışarak belimi hafifçe hareket ettirmeye çalıştım ama başarısız oldum. Ağrının şiddeti kımıldama düşüncesini bile silip süpürüyordu. Başımı hafifçe hareket ettirince saç diplerim sızlamaya başladı ve aklıma yaşadıklarım üşüşmeye başladı. Ellerimi hafifçe kaldırıp saç diplerimi ovalamak isteyince kalkan sağ elime rağmen sol elim dizimin üstüne bastırılmışçasına hareket etmiyordu. Gözlerimi açtım, derin bir nefes alıp sol elime bakınca Ömer'in avucuna hapsolmuş elimi gördüm. Bakışlarımı elimden çekip ona baktığımda hüzünlü gözlerle bana baktığını gördüm.
" Fulya sonunda uyandın! İyi misin?"
Gözlerimi kısıp etrafıma baktım, bir arabadaydık ama araba hareket etmiyordu ve yanlış anlamıyorsam tamirci gibi bir yerdeydik. Etrafta ki aletlerden gözlerimi almadan sordum
" Ömer neredeyiz?"
Ses tonum istediğim gibi kızgın çıkmamıştı, bu da Ömer'i şaşırtmış olmalı ki hemen anlatmaya başladı
" Şu an bir tanıdığın tamirhanesindeyiz. Bir süredir de buradayız ama az kaldı birazdan çıkıp yola koyulacağız"
Elimi elinden sakince çektim aslında bu kadar sakin olmamın sebebi hızlı bir hareketle belime yayılan sancının artmasından kaçınmaktı. Tahmin ettiğim gibi Ömer bunu yanlış anlamıştı ve oldukça rahatlamış görünüyordu.
" Fulya dikişlerin biraz kanadı ama korkulacak bir şey yok ağrı kesici iğne de yaptırdım sana, doktor etkisi geçince uyanacağını söylemişti, şu an ağrın olmalı al şunu iç te ağrı çekme"
Büyük bir hevesle aldım elinden ilaçları, uzattığı suyla birlikte içtikten sonra çok yavaş bir şekilde koltukta kendimi rahat ettirmeye çalıştım.
" Ömer baştan anlatsana o silah sesi neydi? Kim vuruldu? Senin silahının ateşlenmediğinden eminim ama gerisini hatırlamıyorum"
Bakışlarını gözlerime sabitleyip konuşmaya başladı
" Aslında Korhan istese beni vururdu ama benim seni vuracağım korkusuna sadece bacağıma ateş etti"
Onun baktığı yöne bakınca sol bacağının baldırında ki kan lekesine baktım.
" Doktor önemli olmadığını söyledi kurşun sıyırmış sadece ama ağrıyor işte"
Susup cevap vermeden onu seyretmeme karşılıksız kalamadı ve oda bana bakmaya başladı
" Ömer bizi bulurlar biliyorsun değil mi? O zaman canın daha çok yanmayacak mı? Bunu neden yaptın?"
Direksiyonun üzerinde gezinen eliyle dairesel hareketler çizerken onun da net fikrinin olmadığını anlamıştım. Sıkıntılı bir nefes aldı, bacağını hareket ettirmeden duruşunu düzeltti.
" Fulya bunu planlayarak yapmadım ama onlardan iki isteğim olacak. Tabi ki bizi bulacaklarını biliyorum ama elimden geldiğince geç bulmalarını sağlayacağım. İlk olarak babamı şikâyet etmemelerini isteyeceğim, babam yurt dışına çıkacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS
General Fiction" Ne oldu neden öyle bakıyorsun?" " Bekliyorum" " Neyi?" " Sana aşık olmayı, demiştin ya yedikten sonra dikkat et aşık olma diye" Dudaklarımı büzerek baktım " Şimdiye olman lazımdı ne yapalım kısmet değilmiş" ... " Az evvel sana elim bile değmemişke...