Yatım saat sonra iceri Taehyung girdi. Sinirli ve mutsuz görünuyodu ayrıca feramonları her zamankinden dahada ağır kokuyordu, pek takmadım. Hizmetliler yemek servisine başladı. Umarım sakin ve evlilikten uzak bir yemek olur. Dedem ve Ha Joon amacanın konustugu konular birbirini açtı. Konu yine evlilige geldi.
"Oğlum düşündünüz mü hiç teklifimizi?"
"Evet dedecim biz Jungkook'la evlenmeye karar verdik. "
Ne demisti o? Dedemler birden ayaklanıp kahkahalarla birbirlerine sarılmaya başladılar.
"Torunum doğru kararı verceğnizi biliyorduk. Tebrik ederim ikinizi. "
"Jungkook oğlum niye önceden söylemedin? "
"Dede biz zaten öyle bir kar-"
"Jungkook, bebeğim biliyorum süpriz yapıcaktık. Özür dilerim bekliycektik ama sabredemedim. "
Taehyung masanın altıntan elimi tuttu ve uyarır biçimde sıktı. Dedemler hala birbirine sarılırken uyaran bakıslar attım. Bununla birlikte beni masadan kaldırıp evin icine sürükledi. Masadan iyice uzaklaşınca kolumu ondan kurtardım.
"Sen ne dediğnin farkındamısın? Bana sabah neler dedin, şimdide hiç bişey olmamış gibi bana bisey demeden evliliği kabulmü ediyosun? Dalgami geçiyosun sen? "
"Okula geri dönmek istiyomusun omega?"
Bu ne alakaydı şimdi.
"Yaşlı alfa deden ve babannen ne kadar üzülürler torunları para sıkıntısından dolayı okumadıği için. Simdi içeri geçicez Jungkook istemiyor okumıycak dersek özelikle deden nasıl üzülür bi düşün. "
Lanet olsun ki haklıydı. İkisinde yaşı fazlaydı ve ekstra dedem hastalığnın getirisi çöküşteydi.
"Bunu neden yapıyorsun? Amacın ne?"
"Herşey dedem için. Şimdi şu yüz ifadeni sil ve gülümse. "
Bana konuşma hakkı bile tanımadan elimi tuttu ve masum bir gülüşle içeri girdi. Hersey dedem ve babannem için. Derin nefes aldım ve gülümsemeye başladım.
Yemeğe geri döndüğmüzde herkez bize bakıyodu. Bayılıcak gibi hissediyodum. Yanımda oturan babaneem bu teleşımı fark etti ve elimi tutu sıkıca. Sanirım heycanlandığmı düşünüyor ve beni yatıştırıyodu.
Sofra toplandı ve biz çardağa geçtik. Burda minik bir şömine yanıyodu. Minik alan baya iyi tasarlanmış bi sayede ferah görünüyodu. Hizmetliler tatlılar ve çaylarla geldi bu sefer.
"Madem kararınız kesin bence uzatmanın lüzmu yok. En yakın zamanda yüzükleri takalım. Sence Sobin?"
"Haklısın ama çocuklarında fikrini almalıyız. Oğlum siz ne dersiniz?"
"Çok doğru dedecim. Bizde öyle ayarladık yarın akşam nasıl? "
"Taehyung oğlum buda biraz fazla erken değilmi sencede?"
"Hayır annecim. Bence en uygunu. Diymi bebeğim."
Şuan bana olan bakışları o kadar güzelki tanımasam asla rol yaptığna inanmazdım. Koluma atılan çimdikle söze girdim.
"Taehyung sanki annen haklı biraz erken-"
"Olurmu oğlum öyle sey."
"Karışmayın torunuma o nasıl istiyorsa öyle olucak. Bu hafta sonu takıyoruz yüzükleri."
Bu sözler üzerine artık kimse bişey diyemedi. Taehyung un annesi hazirliklari baslatti bile, düğün üzerine konusmaya başladılar. O kadin bile heycanlandiysa dedemlere gerçeği anlatamam. Offfff.
Saatin iyice gec olmasiyla vedalaştık. Bay Ha Joon baya sıkıca sarıldı bana. Oğlu ve gelinide tabiki. Sıra Taehyunga gelince, yanağma eğildi ufak bir öpücükten sonra kulağma yaklasıp fısıldamaya başladı.
"Şu yüzünü değiştir. Aptal olma, sana hayatının firsatını sundum."
" İyi geceler Taehyung. "
"İyi geceler omegamm. "
Omegam? Kalbimde ufak bir sekme oldu sanki. Bu kadar iyi rol nasıl yapabilir aklım almış değil.
En sonunda Kim malikanesinden ayrıldık. Kısa bir yolculuk sonrası bizim eve gerdik, nefes aldığımı hissetim. Tabi bu babanemin arka arkaya sorduğu sorularla pek uzun sürmedi.
"Oğlum bu mevzuya bu kadar karşıyken nasıl oldu bu? Kararından emin misin?"
"Utandırma oğlumu, canım benim beni ne kadar mutlu ettin bilemezsi, seni okutup mutlu bir yuva kurman beni cok sevindiriyor. Teşekkür ederim."
Ne söyliyceksem hepsi bogazima takıldı kaldı. Hiçbirsey diyemedim. Dedeme ve babanneme sıkıca sarılıp odama geçtim. Hiç sevmediğim ve tanımadığım bir adamla evlenicem. Gözlerimi sıkıca kapatım ve uyumaya çalıştım.
...
(Taehyung)
"Ne yani sadece yıllar önce verilen bir söz yüzündenmi. İyide bu cok saçma dedenden de tam bu beklenirdi."
Cha'yı çicekçiden çıkarıp AVM ye geldik biraz alışverişten sonra restorana geçip yemeklerimizi yerken olayı anlatıyordum.
"Dedem hakkında düzgün konuş lütfen. Benim için çoktan kapanmış bir konu. "
"Senin için kapanmış olsada deden için kapanmamış bu hafta kac kez gittin oraya Tae. Ve sen bunu benden sakladın. Dedenin gözünde iyi olmam icin daha ne yapmalıyım? "
"Dedemin sadece zamana ih-"
"2 yıldır aynısını diyorsun, dedenlerin yanında bana destek bile olmuyorsun. Ama bugun Jeongin çekinik alfa olsa bile 1 aydır tanıdığı o çocuğu nasıl savundu etkileyiciydi. Onu okulda daha önce hiç gormemistim. "
Beni Jeongin ile karşılaştırması çok sinirimi bozdu.
"Onu gormediğne şaşırdım sonuçta zengin birisi."
Telefonuna o kadar dalmışki dedigmi duymadı. Biriyle hızlı hızlı mesajlaşıyodu.
"Efendim, duyamadım."
"Lavaboya gidiyorum, hemen dönerim."
Hızlica lavobada işimi gördüm soguk suda elimi ve yuzümü yıkadım masama döndüğümde ise koltuğumda Jeongin oturuyodu ve Cha resmen onunla cilveleşiyodu.
Ben dedeme onu eş göstermisken ikisi ayni masaya oturmuş gülüşüyolardı. Hızla o mekandan çıktıp eve sürmeye başladım.
Eve geldiğim de Jungkook ve ailesi gelmis sofrafaydı. Nasil geldi biliyorum ama konu yine evliliğe geldi.
"Oğlum düşündünüzmü teklifimizi?"
"Evet dedecim biz Jungkook'la evlenmeye karar verdik. "
🐰❤️🐯
Son bölümü sadece 1 kişi beğendi ve 2 kişi okudu. Nasıl büyiycem bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Everything
Fanfiction"Oğlum düşündünüz mü hiç teklifimizi?" "Evet dedecim biz Jungkook'la evlenmeye karar verdik. " "Ne?!"