Hi Barbie🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Ben dedeme onu eş göstermişken ikisi ayni masaya oturmuş gülüşüyolardı. Hızla o mekandan çıktıp eve sürmeye başladım.
Eve geldiğim de Jungkook ve ailesi gelmis sofrafaydı. Nasil geldi biliyorum ama konu yine evliliğe geldi.
"Oğlum düşündünüz mü teklifimizi?"
"Evet dedecim biz Jungkook'la evlenmeye karar verdik. "
Üzgünüm Jungkook, ama Cha'yı ancak böyle ders verebilirim. Telaşına bakılırsa para yüzünden okula gidemiyor ve dedesi bunu bilmiyor. Bende bunu fırsata çevirdim bu sayede oda bende karlı çıkıcaz. Okul bitiğinde ise boşanırdık.
.
Telefonuma ardı ardına gelen bildirimlerle gelen mesajlara baktım. Cha ve Jeongin in fotoğrafları. Ve altına gelen bir sürü yorum. Canım daha ne kadar sıkılabilirdi acaba. Bakışların yine bize dönmesiyle kendime geldim.
"Haklısın dostum ama çocuklarında fikrini almalıyız. Oğlum siz ne dersiniz?"
"Çok doğru dedecim. Bizde öyle ayarladık yarın akşam nasıl? "
Bu dediğimle annem sert çıkıştı. Babam ve dedemse saşkın şaşkın bana bakıyodu. Ama dedem yinede gülüyordu, bu dediğim hoşuna gitmişti.
"Taehyung oğlum buda biraz fazla erken değilmi sencede?"
"Hayır annecim. Bence en uygunu. Diymi bebeğim."
"Taehyung sanki annen haklı biraz erken-"
"Olurmu oğlum öyle sey."
"Karışmayın torunuma o nasıl istiyorsa öyle olucak. Bu hafta sonu takıyoruz yüzükleri."
Bu sözler üzerine artık kimse bişey diyemedi. Görürsün sen günü Cha.
...
"Alfam, açıklamama izin ver lütfen. Gerçekten düşündüğün gibi bişey değil."
"Trafikteyim. Atacağim konuma gel. Orda konuşmalıyız.
O kadar rahat davranıyoduki sinir katsayım iyice artmıştı. Uyatdığım halde o adamla samimi konuşması batdağı taşırmıştı. Geldiği restoranda hiçbir şey olmamış gibi üzerime atlayıp sarıldı. Hızlıca ayırdım onu kendimden."Dün gördüklerini yanlış yorumladın. Jeongin beni yanlız görünce uğrayıp bir selem verdi sadece. Yanlız gelmemiş bu yüzdende fazla oturmadı."
"Yerime oturduğu için değilde biriyle geldiği içinmi tahatsız oldu? Özür için hicte güzel bir başlangıç değil."
"Ne özrü, saçmalama Taehyung. Masya oturduğu için özür dilemiycem heralde. Asıl bu kabalığın için sen özür dilemelisin, noluyor bu son zamanlarda sana? Eskisi gibi değilsin."
"Sende böyle biri değildin Cha. Yada hep böylemiydinde ben mi göremedim?"
"Dedenin dedikleri aklını bulandırmış. Sende onun gibi bişey yapmadığım halde böyle davranıyorsun."
"Bağırma Cha. Ayrıca her kavgamızda da dedemi katma. Benim onu ne kadar-"
"Önemli olduğnu bilmiyor musun Cha, ona zaman ver Cha, ağırdal al her şey yoluna giricek Cha. Ona yatanmaya çalışmak başlıca hataydı. Yaşlı bir alfaya niye kendimi sevdirmeye çalışıyorum. "
Kan beynime sıçramış, kendimi kontrol altına almaya çalışıyorum. Dedem karşı olan sevgimi, bağlılığmı bilmiyormuş gibi böyle konuşması iyice sınırlarımı zorladı.
"Sana güzel bir haberim var Cha. "
"Ne?"
"Dedem omegayla olan evliliğe izin verdi."
Bunu dememle sevinçle bağırdı ve ağırlığni vererek üstüme çıkıp sıkıca sarılmaya başladı.
"İnanamıyorum Taehyung sonunda deden evlenmemize izin verdi. Çook mutluyumm."
Kolarını boynumdan ayirdım ve onu kendimden uzaklaştırdım.
"Doğru dedem evliliğme izin verdi ama evleneceğim omega sen değilsin. "
"Ne? Taehyung bu hiç komik bir şaka değil, sen ne dediğnin farkında mısın?"
"Rahat ol sonuçta se-"
"O cümleyi sakın tamamlama! Birak dilendirmeyi aklından "
Bana bunun imasını nasıl yaparsın Taehyung. Eminim o uyuz oğlanla evlenirsin, yapma bunu bize Taehyung. Vazgeç bu saçmaliktan lütfen.""Özür dilerim Cha ama bunu yapamayacağım.."
Jungkook'a o gün dediklerim benim içinde gecerli. Dedemi hayal kirıklığna uğratamam. Daha fazla Cha'nın kırgın bakışları dayanamayacağım icin kafeden ayrıldım. Arabaya geçtim ve nereye gideceğmi bilmeden hizlıca kullanmaya başladım.
...
(Jungkook)
Sabah softayı kurdum. Kendime bir parça peynirli tost yaptım ve babannemi uyandırmadan evden çıktım.
Çiçekçiye vardığımda dükan açılmıştı. Bayan Mary kisa bir iş seyahitindeydi. Saırım Jeongin'in boş günü olduğu için dükanı o açmış olmalı.
"Günaaydın şekeriim. Tam zamanında bende papatya çayıyapmıştım. Bir bardakta sana koyayım. Ama önce bana dünün hesabını vermelisin. Beni AVM de tek birakip kaçtın. Annem cok kızcak,
Sen iyi misin? ""Jeongin ben evleniyorum."
"Ne?"
Önce bana saşkın şaşkın baktı ve ciddiyetimi ölçtü. Sonra beni omzumdan kavradı ve sıkica sarıldı. Kendimi daha fazla tutamadım ağlamaya başladım.
Bana bi süre öyle kaldık. Ben sakinleşince beni kendinden ayirdı. Çay ve bir tabakta kurabiye getirdi.
"Ne evlenmesinden bahsediyorsun? Şu olayı düzgünce anlat lütfen. "
"Taehyung Okul bursumu karşılıyamadığım için okumadığmı öğrenmiş, dün yemekte bi anda evlenicez dedi. Çalıştığmı bilmiyorlar. Dedem çok yaşlı o kadar sevinince hiç bişey diyemedim. Okul bitince boşanıcakmışız. Ama hafta sonu yüzük takıcaz."
Jeongin bir süre boş boş benle yeri izledi.
"Sanirım benim yuzümden. O ikisi dün bizim gitiğimiz AVM deydi. Ben Cha'yı restoranda yanlız görünce yanına gittim. Buda Taehyung'u kışkırtı ve aklı sıra Cha'yı cezalandırıyor."
"Olan oldu artık."
Jeongin yine bana sarıldı saçımı ve sırtımı okşamaya başladı bu sefer. İkimizde sessizce çiçekleri incelerken keskin ve yüksek araba sesi duyuldu. Hemen ardından Burnundan soluyan Taehyung içeri geldi. Bizi gördüğü gibi beni köşeye itti ve Jeongin'e yumruk attı.
🐰🩷🐯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Everything
Fanfiction"Oğlum düşündünüz mü hiç teklifimizi?" "Evet dedecim biz Jungkook'la evlenmeye karar verdik. " "Ne?!"