9

710 51 4
                                    


Jeongin yine bana sarıldı saçımı ve sırtımı okşamaya başladı bu sefer. İkimizde sessizce çiçekleri incelerken keskin ve yüksek araba sesi duyuldu. Hemen ardından Burnundan soluyan Taehyung içeri geldi. Bizi gördüğü gibi beni köşeye itti ve Jeongin'e vurmaya başladı.

"Taehyung dur! Ne yapıyorsun, bırak onu. "

Kolunu ne kadar sıki tutsamda gram fayda etmedi. Beni tekrar itekliyip bağırdı.

"Bırak kolumu! Adi herif eğer nişanlıma bir daha dokunursan seni öldürürüm. Benim olana dokunmuycaksın, bırak dokunmayı yüzüne gülümsediğni bile görmeyeceğim senin!"

Jeongin, Taehyung'u sertce itekliyip üstünden attı.

"Yanlış anlıyorsun. Benim Cha ile aramda hiçbirşey olmadı. Sadece yanina gidip selam verdim. O fotoğrafların başka anlamı yok."

Jeongin'in kaşı ve dudaği kanıyordu. Çamtamdaki peçeteyi aldım ve kaşına tutmamla Taehyung kolumdan yakalayıp beni Jeongin'den uzaklaştırdı.

"Bana bak omega, seni bir daha bırak yanında, yakınında bile görmicem."

"Sen dedin diye ondan uzakta durmiycam. Buna sen karar ver-"

"Veririm! Eğer ki sözümü dinlemezsen sana o evde benimle olduğun her zamanı zindan ederim. Seni doğduğuna pişman hale getirim. Keşke dedem uzülsede kabul etmeseydim diyeceğin bi hale sokarım seni."

"Nefret ediyorum senden, bu kadarda olamazsın. Jeongin benim arkaşım."

"Senin artık tek arkadaşın kitaplar Jungkook, benim sayemde okula geri dönüceksin. "

"Jungkook ile dogru konuş Tae."

"Sen bu meseleye karışma. Ve bir daha benim olana yaklaşırsan seni maf ederim. Cha'ya yaklaşırsan seni pişman ederim!"

"Siz neyden bahsediyorsunuz?"

"Bu seni ilgilendirmiyor Jungkook. Seninle evleniyor olmam seviyeni değiştirmiyor. "

"Taehyun! Yeter artık. Sabrımı zorluyorsun. Baskin alfasın diye bi ezemezsin! Ben bilmiyor muyum seni tehtit edmeyi? Neden benimle evleniyorsun? Bu kavganızın sebebi ne?"

"Yaa... Bak sen şuna, et tehdini. Kim olduktan sonra ağzını açmana müsade ediceğmimi saniyorsun cidden? Benimle evlenirsen o okula gidebiliceksin. Bu yuzden suyuma gitmelisin, susmanı öneririm. Ağzından dedemi üzicek tek kelime çıkarsa sana yapıcaklarımi hayal bile edemezsin. "

Jeongin Taehyung'u benden uzaklaştırdı ve önüme geçti.

"Dün gittiğim restoranda Tae ve Cha varmış. Ben Cha'yı yanlız görünce yanına gittim selam vermek için ama Taehyung her şeyi yanlış anladı. "

İçim acımıştı, dedesi için yaptığnı sanmıştım. Ağlıycak kıvama gelmistim ama bu niye beni bu kadar üzdü.

"Sen sırf sevgiline ceza vermek içinmi bu lanette ittin? Benim suçum neydi? Gerçekten bunu yaptın mı? "

"Gerçekten ağliycak mısın? İşi bırak, artık burda çalışmana müsade edemem."

"Buna bari karışma."

"Lafımı ikiletme ve dediğmi yap. Yarın annemle beraber alış verise gidiceksin, inaan içine bu kılik kiyafetle çıkamazsın."

İstemsiz gözüm Jeongin'e kaydı. Güven vermek icin hafifçe tebesüm etti. Sinirle el mecburu çantama kitaplarımı deptim ve tek koluma asıp dışarı çıktım. Onu ve arabayı es geçip eve doğru hızlı adımlarla eve doğru yürümeye başladım.

.

Eve verdığım gibi gülümsemeye çalışıp odama girdim. Yatağıma dogru biraktım kendimi gözlerimi kapatıp kendimi uyumaya zorlarken kapı tıklandı.

Dedem minik bir tebessümle içeri girdi. Bişey demeden yatağa yanıma uzandı. Yavaşça elini saçlarımda gezdirdi feramonlarıni saldı.

"Baban gece geç saatlere kadar gelmediği zamanlar olurdu. Biz onu çok sıkmazdık. Bir gün annenle geldi kapımıza. Başta kızdım ona rahatsız etme genç kızı diye ama annenide cok severdim, kıyamazdım. Şimdiyse sen evleniyorsun güzel oğlum. "

Ağlaya ağlaya dedemin feramonlarıyla uya kalmışım. Sabah babanemin sesine uyandım.

"Oğlum. Uyan hadi, Taehyung'un annesi geldi."

"Günaydın babannem."

"Günaydın bebeğim. Kalk yüzünu yıka hadi. Kadın bekliyor aşağda."

Babannemi onaylayıp banyoya girdim. İşlerimi halletim ve her zamanki pantalonumu ve eski tişörtümü giydim. Tişörtü saklıycak gecen aldığım ueni hırkayıda giydim. Saçlarım çok dağınık tarak bulmam gerek. Ben tarak ararken kapı çaldı ve içeri bayan Kim girdi.

"Girebilir miyim Jungkook?"

"Tabi, buyrun lütfen. "

"Rahat ol lütfen, sonuçta artik sende benim oğlumsun. Tae demiştir zaten. Hazırsan nişan için sana kıyafet bakmaya gidelim. "

"Ben aslında teşekkür ederim ama sizi kırmamak istemem ama açıkçası sizin alışveriş yaptığnız yer- "

"Bak tatlı oğlum. Taehyung ile bu karara nasıl vardınız bilmiyorum. Zor biri ve oğlumu tanıyorum ayrıca sevlilisindende haberim var ve bu kararı onunla verdi. Bu druma nasıl geldiniz bilmiyorum bu yüzden kendini iyi hissetmen için elimden geleni ve fazlasıni yapıcam. Şimdi hazırsan gidelim. Dedenler bizim eve geçti onlarla başkaları ilgilenicek. "

Çok oyalanmayıp dışarda bizi bekleyen büyük araca bindik. Bayan Kim in bu kadar zeki ve hoş görülü olması beni çok rahatlattı. Butik gibi bir yere girdiĝmizde iki omega çalışan kız koşarak yanımiza geldi.

"Hoş geldiniz Bayan Kim."

Bayan Kim çalışan kızlara tebesüm etti ve üst kata çıktmaya başladı.

"Damadım için özel dikim parçalardan istiyorum. Oğlum aklına gelen, istedigin bir model var mı? İstersen şöyle bir göz gezdir. "

Ben reyonlara bakinmaya başladım. Hoşuma gidenleri ayırtık. Ve kızlar ellerinde renk renk takımlarla geri döndü. Önce bayan Kimle eleme yaptık. Geriye kalanlarıda denemeye kabine girdim.

🐰🩷🐯








My EverythingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin