Lafını dinlemeden doğruca boş bir sınıfa sürükleyip boğazından tutup duvara sertçe savurmuştum. Gözlerimden ateşler saçıyordu göz yaşlarımla birlikte.
"Bbırak b-beni canım yanıyor Taehyung!"
"Seni eşime yaptığın herşeyden pişman edeceğim!"
(İlahi )
Genç kadın boğazından tutulup duvara savrulması ile kolunu sıkıyordu. Canı çok acıyordu ve Taehyung'un gözlerinde şimdiye kadar görmediği öfkeyi görmüştü ilk defa. Jungkook'un söyleyeceğini tahminlerinin dışında bırakmıştı. Onu hafife almıştı.
"Bırak beni Taehyung... k-konuşa-"
"AĞZINDAN ÇIKAN HER KELİME YALANDAN İBARET! ONA BİR DAHA DOKUNMAMANI SÖYLEMİŞTİM!"
Alfa sinirle o kadar sesli kükremiştiki korkudan irkilmişti.
"Taehyung bir sakinleş! Konuşalım! Düşündüğü-"
"DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ CHA! KENDİ GÖZLERİMLE GÖRDÜM ONA YAPTIKLARINI! BU SON UYARIMDI SANA BUNDAN SONRA OLACAKLARDAN SAKIN AMA SAKIN BAŞKASINI SORUMLU TUTMA! SANA DEMİŞTİM DEĞİL Mİ?! SENİ BİTİRECEĞİM!"
Gittikçe korku salmaya başlamıştı, tehditleri boş değildi. Cha çırpınıp kollarını ondan kurtarmaya çalıştıkca dahada sıkı kavrıyordu. Ağlamaya başladığında bile takmamıştı. Kapının açılması yüzümü taehyunga çevirip bağırmaya başladı.
"Canımı yakıyorsun Taehyung! Ben bir şey yapmadım! İkimize aynı anda sahip olamazsın anla artık beni! O çocuktan haz etmesemde ona yapamayız bunu."
Taehyung ağzını açacağı sırada anında bırakmıştı kızı. İşe yaramıştı. Şimdi kim ise onları izleyen bunu yayacaktır diye düşündü o sefilinbunlara inanmaması imkansızdı,bana geri döneceksin.taehyung istesende istemesende. Seninle ben evleneceğim! Sinsice sırıtmaya başladı.
Kapıya yaslanıp parmağını dudağına götürüp gülümsemeye başlıyan çocuğa baktı.
Taehyung Cha yı bırakıp kaşlarını çatmıştı.
"Böyle mi seviyorsun? İnsanlara iftira atarak mı?"
'Ne?"
Oda kafasını çevirip baktığında gözleri kocaman olmuştu bir anlığına. Ona doğru yürüyüp çenesinden tutup kafasını biraz daha kaldırmıştım.
"Belkide Taehyung şimdiye kadar işini iyi beceremedi Cha hm?"
"Aptal aptal konuşma uyuz herif."
"Zevkimi kaçırıp durma, sen git eşinle ilgilen. Değil mi güzelim?"
"Ondan iğrenmen için o kadar neden varken yılışıp durma Jeongin."
"Sen bu işe karışma Jeongin. "
"Hadi ama benden gizlemene gerek yok? Nasıl bir sürtük olduğunu hepimiz iyi biliyoruz hm? Yeji ve micha ile alakalı olmalı sanırım? Jungkook'un zamanında canını yaktın değil mi? Seni bunun için öldürebilirim Cha biliyorsun değil mi?"
Kaşlarını çatmış eli ile kendini uzaklaştıracağı sırada onu dahada sıkı tutmuştu çenesinden.
"Ondan kurtulacağım en çok senin işine gelmesi gerekirken hala bana karşı mısın?! Bırak beni?!"
"Şimdi iki soruma cevap ver bakalım. Ona birdaha gerçekten dokundunmu? Seni şimdi Taehyung'abırakıp yarına kalmaz seni bitirmesine mi izin versem?"
"EVET DOKUNDUM BENİ KORKUTAMAZSINIZ! BENİM BİR KILIMA ZARAR VERİRSENİZ BAŞINI-"
Taehyung tekrarsan üstüne gideceği sırada hızlıca Cha yı arkasına almıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Everything
Fanfiction"Oğlum düşündünüz mü hiç teklifimizi?" "Evet dedecim biz Jungkook'la evlenmeye karar verdik. " "Ne?!"