Benim Görüşlerim💫

55 8 0
                                    

  Evetttt,selam arkadaşlar;
  İlk önce bu kitabın yazarı Emine Şenlikoğlu'na yazdığı bu güzel kitaptan dolayı şükranlarımı sunuyorum. Aynı zamanda bu kitabın içinde hayatlarını okuduğumuz Maria ve Abdulvahhab'ı ve daha nicesini Allah Azze ve Celle cennetine koysun. Hâlâ yaşıyorlar mı bilmiyorum ama cennette onlarla görüşmeyi çok isterim🥰.
  Ben kitap okumaktan nefret eden bir insandım. Taa ki corona zamanında bu kitabı okuyana kadar... O zaman dinleri fln da araştırıyordum. Bu kitap benim araştırmalarımı doğru tarafa itti ve bana bir çok açıdan yardımcı oldu.
  Benim hayatımda bu kitaptan sonra çok şey değişti. Umarım sizinde hayatınızı etkilemiştir.
 
  Kitap biraz yarı da bitiyor gibi. Ama benim kanaatimce Maria yani Selva ile Abdülvahhab evleniyorlar. Maria'nın babası da müslüman oluyor.
  Size kitap hakkında bazı sorular sormak istiyorum;

1-Kitapta en sevdiğiniz kısım
2-Maria ve Mehmet aşkı sizce nasıldı
3-Hristiyan Maria mı, Müslüman Maria mı hoşunuza gitti
4-Abdulvahhab ve Selva aşkı sizce nasıl
5-Kitabı okurken duygulandığınız bir yer oldu mu
6-Kitapta "keşke böyle olsaydı/olmasaydı" dediğiniz bir yer var mı
7-Kitabı okurken sinirlendiğiniz yer oldu mu
8-Sizce nasıl bir kitaptı
9-kitabı okurken ki duygularınız nelerdi
10-Ve son olarak;Hayatınızda değişen birşey oldu mu,olduysa nedir?
.
.
  Emine ablanın daha bir sürü romanı var. Ben bir çoğunu okudum. Sizin de okumanızı tavsiye ederim 💗.
.
  Ve okumak isterseniz benim mariaoffical2034 hesabında yayınladığım Hayal Cenneti Gelecekten Bi'haber'e göz atarsanız sevinirim. Beğendiğiniz takdirde oylamanız ve yorum yazmanız beni çok mutlu eder.
.
  Sağlıcakla kalın, hoşçakalın 💫🦅🤍✨🌊🌹🥰😘


MARİA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin