Bölüm 2 - Lanet

375 19 17
                                    

Yaşlı çinli adamı kirli ameliyat masasına yatırmışlardı. Ellerinden ve kollarından bağlıydı.

Mafyanın şerefsiz doktoru; yaşlı çinliye,

"Ne yalan söyleyeyim çok acıyacak. Ne yazık ki patron anestezi almamızı istemiyor. Para israfıymış. Organlarını taze tutmak için gereken buzu evden getiriyorum! Buz bile vermiyor. 3 aydır dondurucu bozuk, daha tamir ettirmedi gerek yok diye." Dedi.

Söylenirken yuvarlak gözlüklerini düzeltip neşterler arasında paslı olmayanı seçmeyi çalışıyordu.

"Şuna bak!.. Çalıştığım ortama bak!.. Tamam organın falan eksilecek ama bana da acı, sen hiç böyle bir ortamda çalışan doktor gördün mü?"

Sonunda bir neşter seçmiş olacak yaşlı hastanın yanına geldi.

Adam sakin bir şekilde tavana bakıyordu. Buraya gelene kadar hiç direnmemişti. Sadece patronla görüşmek istediğini söylemişti ama reddedilince apar topar buraya getirtilmişti.

"Keşke bütün hastalarım senin gibi olsa. Bir diploma aldık ama neymiş efendim yurtdışından kaçak narkotik ilaçlar getirttiğim için diplomama el koymaları gerekiyormuş. Başlarım sizin.."

Bu sırada neşterle adamın karnını yardı.

Normal bir insan acıyla çığlıklar atardı ama yaşlı adam sadece kaşlarını çatmıştı.

Doktor oralı olmadı. Kendi hikayesini anlatmakla çok meşguldü. Elini adamın karnına soktu.

"Bu arada patronla o zamanlar tanıştım. Bu civardaki bütün kaçakçılık işlerinde patronun parmağı vardır."

Bu sırada adamın bağırsaklarını parmaklıyordu. Sanki bir şey arıyor gibiydi. "Hay aksi... Şu böbrek neredeydi yav. Kusura bakma ben tıp fakültesini uzaktan okudum da... Bu arada patrondan bahsettim mi. İsmi Shez ama lakabı Şerefsiz... O kadar şerefsiz ki o yüzden lakabi şerefsiz oldu.

Bu lakabi kendisi de seviyor.

Her zaman şerefin para etmediğini söyler. O yüzden kendisi bir şerefsiz..." Dedikten sonra uzun bir kahkaha patlattı.

Saatler süren işkencenin ardından adam gık bile dememişti. Ancak son nefesini vereceğini anladığında gözleri büyüdü ve yüksek sesle bağırdı. "Seni Lanetliyorum Şerefsiz!!!" Öyle bir bağırdı ki doktor yerinden hopladı ve kafasını ameliyat ışığına vurdu.

Ve adam öldü.

Lanetli Şerefsiz. (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin