Bölüm 1 - Şerefsiz

618 26 31
                                    

(Bu hikayedeki her şey kurgudur...)

BÖLÜM1

Ben bir mafya babasıyım. Adamlarım var ve hepsi bana sadık. Her türlü pis işi yaparız. Adam öldürmek midir, adam kaçırmak, çocuk kaçırmak, organ kaçakçılığı, hayvan kaçakçılığı, tefecilik, kara borsa, ve birkaç kötü iş daha.... 

En önemli şey paradır. Bazı ezikler onur ve şereften bahsediyor. Siz söyleyin, şeref para kazandırır mı? HAYIR! Para kazandıran şey organ ve gözyaşıdır.

"Patron, adamı getirdik." 

Odamda pipomu içerken benimle konuşan bu koca adamın ismi Blue. Ama biz ona Balina diyoruz. Çünkü o kadar dombili ki bir sandalyeye sığmıyor. İki tabureyi yan yana koymamız gerekiyor. Birkaç tabure kırınca tek tabureye oturmasını yasakladık.

"Hangi adamı aptal herif! Getirdiğiniz her adam hatırlamak mı zorundayım!" Diye bağırdım. Koskoca mafya babasıyım oğlum. Getirdikleri her adamın kim olduğunu ezberleyeceğime gider paramı sayarım.

"Pardon baba." dedi. "Şu 5 milyon borcu olan, yaşlı, Çinli dilenciyi getirdik. Sizi görmek istiyormuş"

"Banane aptal herif! Borcu varsa organlarını satın. Bana ne soruyorsun. Her isteyenle görüşsem mafyayla kim ilgilenecek?!"

Pipomu söndürdüm. Kasaya doğru yürümeye başladım. Balina da "Peki baba." Diyip çekildi. Ben de kasayı açıp altın külçelerimi saymaya başladım.

Lanetli Şerefsiz. (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin