Buraya düştüğümden beri 3 gün geçti.
Anladığım kadarıyla bu okul ülke için önemli savaşçı, büyücü ve politikacıları yetiştiriyor.
Köle olduğum zaman büyülü bir şey görmemiştim ancak köle pazarındaki üstüne düşen o parlak ışık sihirli bir şey olabilirdi. Çünkü o dünyada elektriğin olduğunu zannetmiyordum.
Her neyse, bu üç günde mafya kurma planım için harekete geçtim.
Öncelikle ders bitince yanıma gelen eziği astım yaptım. Ayak işlerini ona yaptırıyorum.
İsmi Nico'ymuş. Kendisi bir baronun oğlu, fiziksel ve sihirsel şeylerde zayıf olduğu için eziğin teki.
Yine de dersleri oldukça iyi, ödevlerimi falan ona yaptırmaya karar verdim.
Geçen günlerde dövdüğüm dükün oğlu da odaya bandajlarla geliyordu. Hatta dün müdür beni yanına çağırdı. Okuldan atılmamak için karşılık vermedim ama iki saat boş yaptı. Yok efendim bu okulda statünün önemi yokmuş da yok efendim prens olduğum için dükün oğluna zorbalık yapamazmışım da...
Müdürü dövecektim zor tuttum kendimi.
Yine de yurt odam var.
Ve güzel de...
Geniş rahat bir yatak, lüks eşyalar. Hatta bazı broşları nakite çevirmek için planlar yapıyorum.
Okulun sıkıntılı yanı okuldan çıkış yok. Yasak... Yine de yakında okuldan kaçamak kaçışlar için plan yapmaya başlayacağım.
Ve daha da önemlisi güç.. Ne yazık ki ona sahip değildim.
Dükün oğluna geçirmiş olabilirim ama bir kılıç duellosunda beni yenerdi.
İlk hayatımda güç para ve silahtı.
İkisine de sahiptim.
Hem paraya hem güce...
Bu yüzden insanlar beni takip etti. Bunun sayesinde suç örgütü kurabildim.
Bu dünyada ise sihir, kılıç becerisi, soy gibi şeyler güç yerine geçiyor.
Yine de kendini koruyacak bir şeyinin olması en önemli şey.
Kılıç gibi...
Akademi içerisinde kılıç taşımanın şartları vardı.
O saatte kılıç kullanımıyla alakalı bir ders varsa kılıcınızı taşıyabilirdiniz sadece.
Benim de bir kılıcım vardı, odamda incelediğimde neredeyse hiç kullanılmamış olduğunu fark ettim.
Bu vücudun fiziksel yeterliliği de çok kötüydü. Zayıf ve çelimsiz... Dayak yesem yerdim yani...
Şuan mı ne yapıyorum?.
Yarım saattir kütüphanedeyim. Üç saatlik boş vaktimde vücudu geliştirmekle alakalı kitap arıyorum. Aradığım şey, herhangi bir şekilde bu iğrenç suratı düzeltecek, kemik yapımı bir şekle sokacak sihir gibi bir şey bulmak... Bu bir eşyayla alakalı bilgi olabilir veya bir ilaç...
Sonuçta bu dünyada büyü var.
İlla ki değişik yöntemler olabilir.
Bunları düşünürken kitap isimlerine bakıyordum.
[ BÜYÜK MAYMUNUN ÜÇLÜ YUMRUK ADLI DÖVÜŞ SANATI ]
[EJDERHA TÜRLERİ ARAŞTIRMACISI EDUVARDO'NUN EJDER NEFESİ TUTMA TEKNİĞİ]
[ İÇ ENERJİNİZİ SİLKÜLE EDİN]
[MALA ANLATIR GİBİ SERİSİ 1. KİTAP: ETKİLİ NEFES ALMAK NASIL OLMALI?]
[KEMİK METAMORFOZU NASIL YAPILIR?]
Böyle bir sürü kitap vardı.
Köşeyi dönünce 40'lı yaşlarda, gözlüklü, değişik entellektüel bir başlık takan bir adamla karşılaştım.
Adam raflardan kitaplara bakıyordu. Sonra beni gördü ve kitabı geri bıraktı. Bana dönüp gülümsedi, "Sen şu meşhur prens Benjamin değil misin?.. Son zamanlarda hakkında çok şey duyar oldum."
Bu herif de kim?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Şerefsiz. (TAMAMLANDI)
Fantasía18/08/23 vahşet #1 Her pis işi yapan bir mafyanın patronuydum. Bir gün gözümü açtım ve kendimi ortaçağda bir köle olarak buldum. Ölmüş müydüm?.. Her öldüğümde bunu yaşayacak mıydım?... Koskoca Mafya Babası Shez'in düşüş ve yeniden yükseliş hikayesi...