Keyfim yerinde.
Ölen askerlerden arakladığım şeyler:
• İki hançer.
• Altın kesesi, içinde 3 altın var. (İşediğim adamdan arakladım)
• Su matarası
• 3 parça peksimet (pestil gibi bir şey)
• Temiz kıyafetler. (Kan bulaşmamış bulmak zordu)Üstümde kendime büyük gelen bir gömlek vardı. Kollarını katladım, dizleri biraz çamur olması dışında temiz bir pantolon buldum. Onun da paçalarını katladım. Yeni ayakkabılar...
Kısa günün kârı..
Suyumu içmiş, peksimetimi yemiştim. Kuru ekmeğe benzemez, eskiden tipine bile bakmayacağım bu kuru yiyecek şuanda gözüme baharatı kıvamında ördek yahnisi gibi gözüküyordu.
Bir de çocuk bedeni olduğundan mıdır nedir tadı olması gerektiğinden daha güzel gelmişti.
Biraz daha yürüyünce birden çalıdan bir tavşan fırladı.
Aniden olduğu için irkilmiştim.
Tavşanın ardından bir şey uçtu ve tavşanı vurdu. Tavşan hareketsiz kalınca bunun bir ok olduğunu fark ettim.
Hemen belime taktığım hançerimi çıkarttım.
Çalıların içinden üstü çıplak, altında şort olan bir adam çıktı. Zayıf biriydi. Büyük burnu, seyrek kısa saçları vardı. Biraz kambur duruyordu. Kolları uzundu ve bir yay tutuyordu.
Tavşana doğru ilerleyip okunu tavşandan çıkarttı.
Nefesimi tutmuş bekliyordum.
Tavşanın kulaklarından kaldırıp biraz inceledi.
Geriye dönerken beni farketti. Durup bana bakmaya başladı.
"İşine bak, senle işim yok." dedim.
Şu küçük, zayıf, kısa bedenle pek bir halt becerebileceğimi zannetmiyordum.
Adam sırıttı.
Diliyle dudaklarını ıslattı.
Noluyo lan, töbe töbe...
Dili de ne uzunmuş.
"İşine bak dedim lan sağır mısın?" dedim.
Adam belindeki kılıftan bir ok çekmeye başlayınca dedim ahaa... İşte şimdi s*çtık!
Aniden sola doğru koşmaya başladım. Amacım ağaçların arasına dalıp oklardan kaçınmaktı.
Bir ağacın arkasına geçtiğimde adamın attığı ok ağaca saplandı.
Hızla ağaçların arasından koşarak adama yaklaşmayı çalışırken bir ok vızladı ve baldırıma saplandı. Yerde 4 tur yuvarlandıktan sonra bir ağaca çarpıp durdum.
"AAAAAAHHHGGG!" diye bağırdım.
Ölüyorum galiba..
Evet kesin ölüyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Şerefsiz. (TAMAMLANDI)
Fantasía18/08/23 vahşet #1 Her pis işi yapan bir mafyanın patronuydum. Bir gün gözümü açtım ve kendimi ortaçağda bir köle olarak buldum. Ölmüş müydüm?.. Her öldüğümde bunu yaşayacak mıydım?... Koskoca Mafya Babası Shez'in düşüş ve yeniden yükseliş hikayesi...