Dersleri dinlemeye karar verdim.
Bir de küçük bir defter aldım. Minik minik notlar tutmaya başladım.
Evet, not tutuyordum. Çok mu garip?
Mesela geçen gün etik dersinde aldığım not:
"Bir prens kendinden alttakilere saygı eki kullanmaz."
Sonra simya dersinde aldığım not:
"5 ml goblin kanı 1 gr mana tozu ve 3 adet yaban arısı ile duyu arttırımı iksiri oluşturuluyor. (Kan + mana tozu kaynadıktan 5 dk sonra arıları içine at ve 10 dk karıştır. En son süzerek koy.)"
Büyü tarihi dersi:
"Rabadon adlı büyük büyücü dünyaya büyüyü getirmiş. Bundan bin yıl önce. Başta sadece kağıtlara çizilen semboller ve sayfalar dolusu okunan ağıtlarla yapılıyormuş büyü. Zamanla bu gelişmiş ve küçük ezber sözcüklerle büyü yapılabilir olmuş."
Kılıç ustalığı dersi.
"Bir elinle kılıç kabzasının ortasından, diğeriyle ucundan tut. Hareket kabiliyetini arttırır. Ucundan tuttuğun elle kılıca yön verirsin. (Uzun kılıçlarda)"
Mana ve Ki dersi:
"Mana etrafta uçuşur, Ki ise içinde dolaşır. Manayı kalpte depolarsın, Ki'yi ise karnındaki Ki merkezinde... Birinde ustalaşan diğerinde ustalaşamaz. Bir istisna dışında bunu başaran görünmemiştir. (İstisna kim?). Mana, büyü yapmanızı sağlayan enerjiye denir. Bu enerji bütün canlılarda bulunur. Kişinin kendisinde olan, doğuştan gelen enerjiye yaşam enerjisi denir. Aslında bu enerji mana ile aynı şeydir. Yaşam enerjisini ki'den ayıran şey ise Ki, sonradan ilaçlarla ve eğitimle biriktirilir. Yaşam enerjisi ise doğuştan gelir. Bir canlı öldüğü zaman enerjisini doğaya bırakır. Bu enerji artık yaşam enerjisi olmaktan çıkmıştır ve manaya dönüşmüştür. "
Bunlar aldığım notlardı. Şimdiye kadar derslerde kendi isteğimle not aldığım ilk seferdi bunlar.
O kadar da kötü hissettirmiyormuş.
Şimdi ise ne zamandır beklediğim manayı hissetme dersine gidiyordum.
Burada başarabilirsem ilk kez mana kullanacaktım.
İlk hayatımda hemen hemen her zevk ve eğlenceli tecrübeyi edinmiştim ama bu yeni bir şeydi.
Şaka maka çalışkan ineğe döndüm he.
Bunu düşününce koridorda sesli kahkaha attım.
Birkaç kişi bana bakıp geri işine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Şerefsiz. (TAMAMLANDI)
Fantastik18/08/23 vahşet #1 Her pis işi yapan bir mafyanın patronuydum. Bir gün gözümü açtım ve kendimi ortaçağda bir köle olarak buldum. Ölmüş müydüm?.. Her öldüğümde bunu yaşayacak mıydım?... Koskoca Mafya Babası Shez'in düşüş ve yeniden yükseliş hikayesi...