Bölüm 15 - Soğan

180 14 1
                                    

"Sen kimsin?" diye sordum.

"Ben Ruh sanatı profesörü Xaman Comic'im Aristo kıtasından buraya bilgilerimi aktarmak için geldim. Ancak bakıyorum da ruhlar tarafından pek sevilmiyorsunuz gibi."

Ruh bilimi mi?....

İlginç gözüküyor, ilk kez duyduğum bir şey. Ama adam dolandırıcı da olabilir. Ruh ya da başka bir şey... Sevilmeyecek adam mıyım ben?

"Ruhlarla konuşabiliyor musunuz?" diye sordum.

"Tam sayılmaz, daha çok onları hissediyorum. İletişim kelimelerle değil hislerle yapılıyor."

"Peki, öyleyse sorsana neyimi sevmiyorlar. Bok gibi bir suratım olabilir veya çelimsiz kollarım... Eğer bu yüzden beni sevmiyorlarsa ruh arkadaşların tam bir göt olmalı."

Hoca gülümsemeye devam ediyordu ama kaşının seğirdiğini fark ettim.

Bana gülümseyerek cevap verdi, "Hayır çirkin değilsin Benjamin. Ruhlar dış görünüşe bakmazlar, onlar insanın içini görür. Belki de bu yüzden seni sevmemişlerdir."

"Sen bana kötü huylu mu diyorsun?"

"Ben öyle bir şey demedim."

Neyse, bu adam sinirlerimi bozdu.

Ben ne yapıyordum?..

Kitap arıyordum.

"Çirkin bir suratım olduğu için yüz değiştirme ile alakalı bir şeyler arıyorum. Bana yardımcı olabilir misin?" diye sordum.

Adam çenesini tutup düşünmeye başladı.

"Hmm..."

"Ne tarz bir şey istiyorsun? Kalıcı mı yoksa geçici mi? Maske tarzı mı yoksa yüz kaslarını manipüle etmek gibi mi?"

OOHH!... İşte şimdi benim dilimden konuşmaya başladı!

"Kalıcı olsun, kas veya kemikler değişiyorsa olabilir. Vücut yapımı da değiştirebilirsem güzel olur." dedim.

"Yüz şeklini değiştirmek için öğrenebileceğin bir suikastçı tekniği var ancak vücut şeklini ancak 400 yıllık gornic soğanı ve detaylı simya bilgisi ile yapılan hapla yapabilirsin." dedi.

"Bu soğan mıdır nedir, nereden bulabilirim?"

"Bilmiyorum. Ama simya öğretmeniniz bilir. Ona sorsan iyi olur. Suikast tekniği ise seçeceğin seçmeli ders suikastçı eğitimi olursa öğrenebilirsin." dedi ve ders zili çaldı.

Ondan sonra kapıya yönelip yürümeye başladı, "Derste görüşürüz Benjamin" dedikten sonra kapıda kayboldu.

Evet... En önemli sorunlardan birisi olan bu ezik velet suratını düzeltmenin yolunu bulmuştum. Ancak bunu başarmak biraz vakit alacak gibi gözüküyor..

Neyse, Kılıç Duellosu dersine geç kalmamalıyım.

Lanetli Şerefsiz. (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin