Cześć, jeśli to czytasz, to gratuluje! Jesteś jedną z tych cudownych osób, które przeczytały 230 stron 1 draftu tego fanowskiego opowiadania. Jestem ci niezmiernie wdzięczna. Twoja obecność, wbrew pozorom wiele dla mnie znaczy.
Widzisz, ta opowieść, którą wspólnie przeżyliśmy była dla mnie zamknięciem najtrudniejszego rozdziału w moim życiu. Udowodniłam sobie, że pomimo ChADu, który rujnował mi życie i tworzył chaos, jestem w stanie doprowadzić coś do końca. I pisząc to, drżą mi dłonie, bo naprawdę jestem z siebie dumna. Bubbline swoją premierę miało w 2015 roku. Cieszę się, że udało mi się zbudować od podstaw i ukończyć pracę w niecałe 8 miesięcy. To nauczyło mnie naprawdę wiele. Wnioskami być może się z wami podzielę.
Dziękuje, że razem ze mną poznałeś/łaś tą historię i poświęciłeś/łaś mi swój czas.
Ta opowieść nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. 1 stycznia rozpocznę pracę nad 2 draftem. Podejrzewam, że Bubbline wzbogaci się o jakieś 100stron. Gdy go ukończę, wrzucę tutaj gotowy tekst. Trafi też on na pewno w wersji polskiej i angielskiej na ao3. W planach jest też audiobook. Rzeczywistość zweryfikuje ile z tego uda mi się dokonać w przyszłym roku.
Na pewno też obedrę opowieść z elementów bajki i z fanowskiej fikcji przerobię ten twór na książkę.
Specjalne podziękowania posyłam dla:
@quieter_please
@Twojadupanabrodzie
Niektórzy z was, zapewne tego nie przeczytają. Minęło zbyt dużo czasu od naszych ostatnich wirtualnych „spotkań". Dziękuje wam za wszystkie wasze komentarze i gwiazdki. Nawet nie wiecie, ile dla mnie znaczyły i jak bardzo mi pomogły. Zwłaszcza te od pewnego depresyjnego chłopca, który w końcu (mam nadzieje) odnalazł szczęście. Nie wiem, kim jesteś, jak się nazywasz, ale twoje słowa były dla mnie wsparciem. Wiem, że tego nie przeczytasz, ale chce ci powiedzieć, że niczego piękniejszego nie mogłam przeczytać, niż to, że moje wypociny mogły jakoś sprawić, że czyjś dzień będzie miał trochę więcej kolorów. Dzięki tobie zrozumiałam, o co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi i co pragnę robić w życiu.
Pamiętajcie, że życie mamy jedno, ale przeżyć możemy tysiące historii.
CZYTASZ
Bubbline - Upadek Słodkiego Królestwa (Pora na przygodę)
Fanfiction„Czasem żądza osiągnięcia celu niesie za sobą wielkie konsekwencje. Czasem stajemy się tym z czym walczymy" Odkąd Królowa Wampirów opuściła krainę Ooo świat się rozpadał. Ukochane państwo Bonnibel obróciło się w pył. Czy uda jej się odzyskać to co u...