"Ne?"
Manjirou öyle bir sinirle kalktı ki yerinden.Hızlıca Takemichi nin yanına gidip Koko yu itmişti. Koko tam yere düşecekken İnui son anda Koko yu tutmuştu.
"Kim yaptı?"
Manjirou o kadar soğuktu ki. Takemichi iliklerine kadar hissetti. Sınıftaki çete üyeleri gözlerini Takemichi den ayıramıyordu.Takemichi yutkunup zar zor gülümsedi ve iki elini de kaldırıp bir şey olmamışcasına salladı.
"Mikey kun önemli bir şey değil. Lütfen endişelenmeyin."
Manjirou, Takemichi nin ellerini tutup yavaşca indirdi. İki dizinin üstüne çöktü. Şuan Takemichi ona üstten bakıyordu. Manjirou yüzüne içten bir gülümseme yerleştirdi.
"Bak Takemichy. Sen benim hayatımı kurtardın. Senin benim için bir değerin oldu. Anladın mı? Bunu kim yaptı söyle sadece."
"Bir şey yapamayacağına ya da yaptırmayacağına söz verirsen söylerim."
"Haydaaa! Oldu mu ama bu şimdi?"
"Mikey kun söz vermezseniz söylemem."
"Çok söz istiyorsun ama öyle olsun bakalım."
Manjirou ellerini Takemichi den ayırdı ve sol elini arkasına atıp sözü bozan o işareti yaptı."Söz."
"Tamam. Eski okulumdaki çocuklara rastladım. 7 kişi den dayak yedim."
Manjirou nun yüzünde damarları belirginleşirken Takemichi yutkundu.Diğerleri de sırıtıyordu. Manjirou gülümsedi. Yüzündeki sinirden oluşan damarlar hala gözüküyordu. Zar zor gülümsediği belliydi.
"Söylediğin için teşekkür ederim Takemichy!"
Manjirou yerden kalktı ve hızla sınıftan çıktı."Takemichy gel benle sırtına pansuman yapacağım."
Takemichi, Chifuyu yu onayladığını dair bir mırıltı çıkarttı ve ayağa kalkıp Chifuyu takip ederek sınıftan çıktı."Bu gün sikeceklerimiz var Hanma."
"Yavaş sik dört göz. Sıra var burda!"
Baji nin söylenmesiyle Kisaki göz devirdi."Mikey tan fırsat bulursanız sikersiniz bilader."
Kazutora elindeki porno dergisine bakarak konuştu.•••••••
"Bu izler sikseler bir kavgadan olunacak izler değil."
Chifuyu elindeki ilk yardım kutusunu düşürmüştü.Takemichi ise Chifuyu ya gülümsüyordu. Acı dolu bir gülümseme de olsa gülümsüyordu işte.
"Chifuyu lütfen yalan söylediğimi düşünme! Eski arkadaşlarımdan dayak yedim orası doğru yalan söylemedim size!"
"Bu izler eski izler zaten! Ne oldu sana?!"
Chifuyu, Takemichi nin omzundan tutup sarsacakken morlukların acıyacağını düşünmüş ve eli havada kalmıştı."Chifuyu... Sana bir şey söyleyeceğim. Ama kimseye söylemeyeceksin. Ne olursa olsun."
"A ama!"
"Chifuyu lütfen!"
Chifuyu başını eğdi ve yumruklarını sıktı. Takemichi de gülümseyerek Chifuyu nun saçlarını okşadı.
"Dün gece Mikey kun beni evime bıraktı! Lideriniz çok centilmen birisi!"
"Sadece sana karşı öyle."
Takemichi kızaran yanaklarıyla başını eğdi."Kuzenim de Mikey kun u görmüş. Bana kötü sözler söyledi. O tür sözlere her zaman duyduğum için alıştım artık ama konu anneme gelince... Kafayı yedim. En sonunda da dayak yedim zaten. Ama sapa sağlamım! Turp gibiyim o yüzden korkmana gerek yok!"
Chifuyu nun gözleri Takemichi nin karnına gitti. Kemerle dövüldüğü belli olan izler vardı. Chifuyu nun gözleri doldu. Dolu gözlerle Takemichi ye baktı.
"Nasıl hiçbir şey yok gibi gülümsüyorsun?"
"Hayat bana bunu öğretti Chifuyu."
••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel
FanfictionHayattaki en güzel kalbi, en güzel gülümsemeyi tanrı ona mı vermişti? Bütün güzel olan her huya sahipti. Hoşgörü, cesaret, okyanus kadar temiz bir kalp. Peki ya Manjirou?