14. Bölüm

500 64 66
                                    


"O daha yeni geldi senin nasıl bir göt olduğunu bilmiyor ikile."
Sanzu nun sert sesiyle Kazumi kahkaha attı.

"Sana soran mı var ucube. İlk önce o maskeyi çıkarma cesaretin olsun-"

Kazumi nin sözünü kesen Takemichi nin önce Manjirou nun ona aldığı çiçekleri arka masaya koyup sonrada kendi masasına sert bir şekilde tekme atıp Kazumi yi sıradan aşağı düşürmesiydi. Öndeki sıra ve iki tane sandalyede devrilmişti.

Takemichi hızla ayağa kalktı ve Kazumi nin yakasından tutup ayağa kaldırdı ve öğretmenler masasına doğru fırlattı.

Kazumi nin sırtı öğretmenler masasıyla buluştu. Takemichi anında Kazumi nin yanına gelip yeniden Kazumi nun yakalarını tutup kafasını öğretmenler masasına vurdu.

"Bana bak orospu çocuğu seni tanımıyorum ama eğer benim arkadaşlarıma çevremden herhangi birine laf atarsan sana misliyle karşılık veririm anlıyor musun? Sakın çevremdeki insanlara bulaşmak gibi bir hata yapma."

Sınıftaki herkes şok olmuştu. Kazumi, Takemichi nin boğazına ellerini koydu ve Takemichi nin boğazını sıkmaya başladı. Kazumi ani bir hareketle Takemichi ile yerlerini değiştirdi. Takemichi nin sırtı öğretmen masasındaydı. Kazumi yi üzerinden atmaya çalışıyordu ama Kazumi Takemichi nin üzerine çıktı ve daha beter bir şekilde sıkmıştı Takemichi nin boğazını.

"SENİN ANANI SİKERİM!"
Chifuyu ayağa kalktı tam dalacakken sınıftaki diğer öğrenci grupları da kavgaya dahil oldu.

Herkes birbirine girmişti. Sıralar sandalyeler atılıyordu. Takemichi nefes almakta zorlanmaya başlamıştı.

Kazumi nin birden diğer tarafa savrulmasıyla Takemichi anında doğruldu ve gözlerini etrafa gezdirdi. Gözleri Manjirou nun ona verdiği çiçek demetini bulunca koşarak yerdeki çiçekleri kollarının arasına aldı.

Kazumi nin neden savrulduğunu bile bilmiyordu. O tarafa baktığında Draken in Kazumi yi uçurduğunu anladı.

"Ayrılın."

Manjirou nun sert sesiyle bütün sınıf ayrılmıştı.  Manjirou gözlerini sınıfta gezdirdi ve o gözler Takemichi yi bulunca hızlıca Takemichi nin yanına gitti ve elini Takemichi nin çenesinin altına koyup boynu açık olacak şekilde kaldırdı.

"Kim yaptı?"

"Önemli değil Mikey kun tartıştık-"

"Takemichy. Kim yaptı?"
Takemichi kucağındaki gül buketini iyice göğüsüne bastırdı.

"Orospu çocuğu yaptı."

"Orospu çocuğu senin babandır."

"Babama laf etme sülaleni diriltirip siktikten sonra yeniden tabuta koyarım!"
İzana sert bir şekilde Kazumi nin karnına tekme attı.

Mikey gülümsedi ve Takemichi nin önüne gelen saçlarını kulağının arkasına attı.

"Sebebini sonra öğreneceğim biraz bekle bizi tamam mı?"
Takemichi uysal bir şekilde kafasını salladı.

•••••••••

Toman ın toplantı alanındalardı. Hava soğuk olduğu için depo olan toplanma alanını kullanıyorlardı.

Takemichi diğerlerini bekliyordu. Yanında sadece Chifuyu vardı. Chifuyu sabahtan beri bir şey söyleyecek gibi oluyor ama sonra ağzını yeniden kapatıyordu.

"Fuyu sinirleniyorum artık söyler misin?"

"Takemichy. Sen çok iyi birisin ben buna bu gün yeniden şahit oldum. Neden sana yardım etmemize izin vermiyorsun? Mikey kun a anlatsak her şey düzelir!"

"Fuyu anlıyorum beni korumak istiyorsun arkadaşımsın istersin anlıyorum seni ama sende beni anla şikayet edemem 3 defa şikayet edip uzaklaştırma kararı çıkarıldı darp raporu aldım gene olmadı her defasında kurtuluyorlar anladın mı? Mikey kun un başına bir iş gelebilir bu riske girmek istemiyorum."

Chifuyu derin bir iç çekince Takemichi gülümseyip Chifuyu nun saçlarını karıştırdı.

İçeri giren Sanzuyla Takemichi gülümsedi. Sanzu, Takemichi nin yanına gelip kollarını Takemichi nin beline doladı.

Takemichi ilk başta şaşırsada Sanzu nun sarılışına karşılık verdi. Sanzu kafasını Takemichi nin omzuna koydu Takemichi omzunda hissettiği ıslaklıkla Sanzu nun ağladığını anladı ama ses etmedi Sanzu nun mahçup olup kendini kötü hissetmesini istemediği için sustu. Sanzu nun saçlarını okşadı.

"Nasıl olursan ol Haruchiyo. İster için kötü ister için iyi, ister fiziğin, yüzün o bu şu kötü olsun. Seni her daim elbette kabul eden olucak. Ben seni her daim kabul edeceğim Mikey kun ve bu çete seni her daim kabul edecek. Çünkü sen benim için, bizim için önemlisin, sen bizim arkadaşımızsın. Masken olsun olmasın sen her zaman güzel olacaksın."

Sanzu kafasını kaldırdı. Gözleri doluydu. Takemichi, Sanzu ya gülümsedi.

"Kabul eder misiniz cidden?"

"Niye kabul etmeyelim. Sen yanındakini kabul edersen yanındaki de seni kabul eder."

Sanzu elini maskesini attı ve maskesini çıkardı. Chifuyu gördüğü izle şok olurken Takemichi yüzündeki gülümseme hâlâ yerindeydi silinmemişti.

"Bir şey değişmedi. Hâlâ tanıdığım Haruchiyosun. Gördün mü? Ben seni nasıl tanıdıysam o olarak kalırsın. Seni bu yara iziylede tanısaydım değişecek bir şey olmazdı."

••••••••••••••••

AngelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin