Chifuyu sargıyı Takemichi nin beline ve boynuna sardı. Takemichi elindeki çiçeklere bakıp gülümsüyordu. Kisaki yerde ki mavi ve siyah çiçekleri görünce gitmiş yenisini almıştı."Bu çiçek neden bu kadar önemli?"
"Çünkü Mikey kun verdi."
Takemichi neşeyle konuştu. Odadaki herkes bir kere daha anladı Takemichi nin Manjirou ya aşık olduğunu.Kisaki, Takemichi nin vücudunun süzdü her yeri yara bere içindeydi çok fazla yara vardı.
"Yok bizim bu herifi bir kere daha sikmemiz gerek!"
Kisaki sinirle solumuştu."Artık önemli değil."
"Ne demek önemli değil Hanagaki! Görmüyor musun şu yaraları?!"
"Bir şey olmaz yaralar geçicidir."
"Ama yaraların ardındaki travma geçici değildir."
Dedi Kisaki. Takemichi ise sadece gülümsedi."Polise gittin mi?"
"Evet Hanma 3 defa polise gittim. Şiddetten dolayı şikayet ettim, taciz den dolayı gittim. Aslında binevi tecavüz sayılırdı ama taciz diye yazıldı rapora, 3. Sünde de kasten adam öldürmeye çalışmaktan gittim ama bir şey değişmedi."
Hanma, Kisaki ve Chifuyu nun resmen kanı çekilmişti. Üçü de nefes alamazken Takemichi gülümsüyordu. Kisaki ayağa kalktı ve Takemichi ye sarıldı. Takemichi ilk başta şaşırsada sonradan sol gözünden bir yaş düştü ve kollarını Kisaki ye dolayıp içli içli ağlamaya başladı.
Chifuyu ve Hanma da Takemichi ye sarıldı. Takemichi içli içli ağlamaya devam ediyordu. Kimse ses etmedi. Çünkü üçü de farkındaydı aralarından birisi böyle ağlasa Takemichi ses etmez sadece onu sakinleştirmek için sarılırdı.
•••••••••
"Chifuyu nerdesiniz amına koyim?"
Kazutora telefondaki Chifuyu ya merakla sordu."Eeeee okuldan kaçtık."
"Hadi canım şaka yapıyorsun."
Kazutora sinirli bir şekilde konuşmuştu."Şerefsiz Hanma ve Kisaki ile mi kaçtı lan bu Matsuno."
İzana merakla sorunca Kazutora başını salladı."Başımıza taş yağacak."
Senju gülerek konuşunca Hinata da kıkırdadı. Sanzu çantasını aldı ve ayağa kalktı. Senju anlamaz gözlerle abisine bakıyordu."Abi nereye?"
"Yoruldum güzelim eve gideceğim."
Diyip Senju nun saçlarını karıştırdı Sanzu. Senju abisine gülümseyince Sanzu da gülümsedi. Artık maske takmıyordu. Bu görüntü Senju nun ilk başlarda çok zoruna gitmişti ama alışmıştı.Sanzu sınıfın kapısından çıktı. Chifuyu nun evine gidecekti. Chifuyu nun bir şeyler karıştırdığını anlamıştı. Gözleriyle görmesi gerekiyordu. Motoruna bindi ve Chifuyu nun evine doğru sürmeye başladı. Evi o kadar uzakta değildi motorla 15 dakikaydı.
Evin önüne gelince kapıyı çaldı. Hanma kapıyı açmıştı. Hanmayı umursamadan içeri girdi. Görmeyi beklediği şey kesinlikle yara bere içinde olan Takemichi değildi.
•••••••
Takemichi çekinerek Sanzu ya her şeyi açıklamak zorunda kalmıştı. Şuan Sanzu burnundan soluyordu. Her an birini öldürmeye hazırdı.
"Öldür de anında öldürürüm Hanagaki."
"Sanzu saçmalama! Kimseyi öldürmeyeceğiz!"
"Siz öldürmeyeceksiniz zaten ben öldüreceğim."
"Hayır ne sen ne de başka birisi! Öldürmek yok."
"Mikey duyarsa ne olacağını tahmin ediyorsunuz değil mi?"
Kisaki gözlüğünü düzelterek konuştu."Aşık olduğum kişiye böyle davranılsa bende deliririm amına koyim."
Takemichi, Chifuyu nun cümlesinden sadece aşık olduğum kişiye yerine takılmıştı.Biliyordu Manjirou ona karşı boş değildi Takemichi de zaten Manjirou ya karşı boş değildi ama hoşlantı gibi basit bir şey düşünmüştü. Aşk gibi önemli bir duygu besleyebilir miydi ki?
"Mikey kun belki benden hoşlanıyor olabilir ama aşık olduğunu düşünmüyorum."
"Düşün artık. Çünkü Manjirou sana aşık. Yakında çıkma teklifi alırsın."
Diyip Hanma, Takemichi ye göz kırptı. Takemichi nin yanakları kızarınca ortamdaki herkes kahkaha atmaya başladı.•••••••••
Bu kitap bitince demon gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel
FanfictionHayattaki en güzel kalbi, en güzel gülümsemeyi tanrı ona mı vermişti? Bütün güzel olan her huya sahipti. Hoşgörü, cesaret, okyanus kadar temiz bir kalp. Peki ya Manjirou?