15. Bölüm

480 61 90
                                    


Sanzu gülerek Takemichi ve Chifuyu ile muhabbet ediyordu. Bir süre sonra Nohoya ve Souya gelip muhabbete dahil olmuştu. İlk başta Sanzu nun açık maskesini görünce şaşırmışlardı ama Takemichi gülerek onlara

"Haruchiyo aşık oluruz korkusuyla yakışıklılığını saklıyordu şuan saklamak istemiyor herkes görsün mükemmel tipimi diyerek maskeyi takmama kararı aldı!"
Demişti. Ortamdaki herkes gülmüştü.

Şimdi ise Manjirou ve diğerleri gelmişti. Manjirou, Sanzu nun maskesiz halini görünce yutkundu.

"Haruchiyo. Maskeyi takmama kararı mı aldın?"
Baji tek kaşını kaldırarak sormuştu. Sanzu gülümsedi ve başını salladı.

"Hanagaki sayesinde evet."
Sanzu ayağa kalktı ve Manjirou nun yanına gidip kulağına fısıldadı.

"Mikey onu kaybetme bizi bile kaybet ama bu çocuğu üzecek kıracak bir şey yapma. Hanagaki yi üzdüğünü görürsem beni yanında değil karşında görürsün."

Diyip Manjirou nun yanından geçip gitmişti. Manjirou nun yanındaki üyeler Sanzu nun sözlerini duymuş ve şok olmuştu. Hepsi biliyordu Sanzu nun resmen Manjirou ya taptığını bu sözleri kimse beklemezdi.

Draken tam koltuğa oturacakken Takemichi panikle oraya dönmüş ve bağırmıştı.

"OTURMA!"

Draken korkuyla geriye çekilince gül demetlerini gördü. Takemichi koşarak gül demetlerini aldı. Manjirou nun kalbi her an yerinden çıkabilir gibi atıyordu. Sağ elini, sol tarafına kalbinin oraya attı ve kalbinin hızlı atışını hissetti Manjirou istemsizce gülümsedi.

••••••••

Takemichi motordan indi. Gül demetleri hala kucağındaydı. Manjirou motordan inmedi Takemichi, Manjirou nun gözlerine baktı ve gülümsedi.

"Güller için teşekkür ederim Mikey kun."

"Takemichy sen her şeyde teşekkür edersen işimiz zor olur."

"Ama birisi kibarlık yaptığında iyi bir şey yaptığında teşekkür edilmesi gerek."

"O zaman benim arkadaş çevresi çok odun."

Takemichi, Manjirou nun cümlesine kahkaha atarken Manjirou da kıkırdadı. İkisi bir süre sonra sustu ve birbirlerinin gözlerine baktılar.

"E- e ben gideyim artık."

"Görüşürüz Takemichy."

"Görüşürüz Mikey kun."

Takemichi arkasını döndü ve evinin kapısına doğru adımladı. Manjirou hala ordaydı Takemichi gireseye kadar oradan ayrılmayacaktı. Takemichi anahtarını çıkardı ve kapı kilidine sokup kapıyı açtı ama içeri girmedi.

Arkasına döndü ve hızlıca Manjirou nun yanına koşup elini Manjirou nun sol yanağına atıp Manjirou nun sağ yanağını hafif bir şekilde öptü. Manjirou nun yanağını öptüğü gibi evin içine girip kapıyı ses çıkmayacak şekilde kapattı.

Manjirou ilk başta olayı idrak edemedi.

"ANANI SİKEYİM!"
Manjirou sevinçle bağırdı sonra fazla ses yaptığını farkedip eliyle ağzını kapattı.

"Öptü valla öptü! Ay öptü!"
Manjirou kahkaha atmaya başladı. Elini yanağına yaptı ve kafasını çevirdi.

"Ne yapıcam lan! Öptü neden kaçtı ki?!"

Manjirou motorunu Tokyo nun boş sokaklarında son hızla sürüyordu. Gördüğü market ile durdu ve markete girip ev halkının sevdiği bütün aburcuburları market arabasına koydu. Araba ağzına kadar doluydu.

Parasını ödeyip üzerine kasiyere bahşiş bırakıp motora bindi ve eve geçti.

Kapıyı tekmeyle acmıştı. Shinichiro mutfaktan söylenerek çıktığında Manjirou nun elindeki poşetleri ve Manjirou nun sırıtmasını gördü.

"Bu poşetler ne len gereksiz."

"Ev halkına abur cubur aldım canım abim."

"Taş mı düştü len senin kafana maldın iyice mal olmuşsun."

"Çok iyiyim abicim sen nasılsın?"
İzana ve Emma ikiside aşağı indi. Emma sevinçle poşetlere dadanmıştı.

"Neye sırıtıyon len. Pişmiş kelle gibi gülüyor."

Manjirou, İzana nın dediğini umursamadı ve merdivenlerin oraya çıktı. Orada İzana ya sarıldı.

"Seni yaratan tanrıya kurban olurum canım İzanam."

Manjirou sonra İzana yı bırakmış ve odasına çıkmıştı. Diğer aile üyelere şok olmuştu. İzana şokla arkasına baktı ve bağırdı.

"Lan götten bacak! Hangi köyün delisi sikti seni! Bende bu kafadan istiyorum gel len buraya!"
İzana ikişer ikişer atlayarak merdivenlerden çıkıp Manjirou nun odasına girdi.

"Delirdi galiba."

"Galiba."
Diyip abisini onayladı Emma ve elindeki çikolatadan bir ısırık daha aldı.

•••••••••

AngelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin