17. Bölüm

465 58 64
                                    


"MATSUNO SEN BİZLE TAŞŞAK MI GEÇİYORSUN?! BU ŞİMDİ Mİ SÖYLENİR?!"
Kisaki korkuyla bağırdı Chifuyu ya. Chifuyu o gün gördüğü yaraları ve Takemichi nin ona anlattığı bazı şeyleri anlatmıştı.

"Bakın söylememem gerekiyordu! Takemichi ye söz verdim ama çok üstüme geldiniz!"

"Gidiyoruz hadi!"
Kisaki gözleriyle Hanma ve Chifuyu ya işaret yaptı. İkiside gülümseyip kafasını salladı.

"Ben Takemichy nin evinin nerde olduğunu biliyorum hadi de diğerleri şüphelenmez mi?"

"Keyfimiz istedi okuldan kaçtık anasını satayım süphelenmez şüphelenirlerse ben konuşurum."
Kisaki umursamaz bir şekilde söyledi.

•••••••

Üçü de motorlarından indi. Hanma eve biraz baktı ve ıslık çaldı.

"Fiyakalı evmiş."

"Boş yapma Hanma."

Kisaki kapıya geldi ve kapıya üç kere vurdu. Ses yoktu. Bir kere daha vurunca kapı açıldı.

Kilolu üzerinden atleti altında ise üzerine alkol dökülmüş pantolonu olan bir adam vardı. Leş gibi içki kokuyordu Kisaki yüzünü buruşturdu.

"Kimsiniz?"

"Takemichy nin arkadaşlarıyız onu görmeye geldik."

"Siktirin gidin."

Yaşlı adam kapıyı tam kapatıcakken Hanma kapıya sert bir tekme atıp adamı da kapının arkasına sıkıştırdı.

"Babalık zorluk çıkarma bize."

Chifuyu ve Kisaki hızka içeri girdi. Ev çok büyüktü. Her odanın kapısını kırarak açıyorlardı. Hanma da onların arkasındaydı.

Üst kata çıktılar ve bir kapıyı açmadılar. Chifuyu kapıya vurmaya başladı.

"Takemichy! İçerde misin! Takemichy?!"
Kapı aralıklı bir şekilde açıldı Takemichi sadece kafasını çıkardı.

"Fu- fuyu? Burda ne yapıyorsunuz?"
Takemichi nin üzerinde beyaz uzun bir swet vardı swet in kolları o kadar uzundu ki Takemichi nin elleri swetin içindeydi. Altında da uzun siyah yanlarda da beyaz çizgileri olan bir eşofman vardı. O da çok uzundu.

"Bizimle geliyorsun."
Hanma hiç tereddüt etmeden konuştu.

"Ge- gelemem."
Takemichi sırtında hissettiği silah titremesine sebep oluyordu. Kapının az bir şey aralık olduğu için Tashi gözükmüyordu.

Kisaki, Takemichi yi izledi. Bir şey olduğunu anladı. Kisaki, Hanma nın koluna vurdu. Hanma da bir şeyler olduğunu anladı. Chifuyu da zaten bir şeyler olduğunu biliyordu.

"Tamam o zaman gidelim."
Kisaki umursamaz bir şekilde konuşunca Takemichi titredi ve kafasını salladı.

Takemichi kapıyı kapattığı gibi Hanma kapıya bir tekme geçirdi. Tashi nin üzerine çarpan kapıyla Tashi acı içinde bağırdı ve silahını düşürdü.

Takemichi son anda silahı aldı. Kisaki silahı görünce anlamıştı Tashi nin onu silah zoruyla konuşturduğunu. Hanma, Tashi nin yüzüne bir yumruk geçirdi. Chifuyu koşarak Takemichi nin yanına gitti. Takemichi zar zor ayakta duruyordu.

"Aptal!"
Chifuyu korkuyla konuşuyordu. Chifuyu, Takemichi yi sırtına aldı. Hızlı adımlarla evden odadan çıkarttı Takemichi yi.

Takemichi nin amcası ayağa kalktı Chifuyu ya vuracakken Chifuyu, Takemichi yi düşürmeden adamın yüzüne sert bir tekme attıp o sersemlediği anda evden çıktı.

AngelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin