20. Bölüm

458 57 36
                                    


Takemichi eline aldığı noodle paketinin fiyatına baktı ve sepete koydu. Aklına Manjirou nun resmi gelince gülümsedi.

"Her yerde aklıma gelirse işin çok zor Takemichy!"
Diye kendi kendine söylenmeye başladı. Aklı sürekli olarak Manjirou nun o attığı fotoğrafa gidiyordu.

Takemichi nin boğazına sarılan parmaklarla Takemichi arkasına dönmeye çalıştı ama boğazını tutan el ona izin vermiyordu. Gözlerini korkuyla yana çevirdiğinde Tashi nin ona sırıtarak baktığını gördü. Tashi, Takemichi nin kulağına eğildi ve Takemichi nin kulağının arkasını yaladı. Takemichi titriyordu çığlık atmak istiyordu ama atamıyordu.

"Bu gün akşam eve geleceksin. Hani o çok sevdiğin arkadaşların var ya. Sırık bir çocuk vardı aralarında. Eğer gelmezsen herkes için en çokta onun için kötü olur. Adı neydi hmmmm ah hatırladım Hanma! Ailesi uyuşturucu ticaretinden dolayı hapse girmişti değil mi? Doğru sen bilmiyorsun. Hanma ailesinden nefret ediyor çünkü küçükken uyuşturucu deneyleri üzerinde yapıldı. Peki bunu biliyor musun Hanma annesini ve babasını neredeyse öldürecekti! Bunu da bilmiyorsun e normal sana güvenmedikleri için hiçbir şey söylemiyorlar anlıyorum onları. Peki Chifuyu nun ailesi? Şehir dışında şuan Toyoma dalar ölmeleri ne kadarda kötü olurdu değil mi Takemichi? Sano Manjirou nun lakabıyla Takemichy. Manjirou hakkında da iyi olmayan şeyler vardır illaki değil mi?"

Takemichi şiddetle titremeye başladı. Manjirou hakkında hiçbir şey kötü olamazdı onun için Manjirou, Takemichi nin gözünde mükemmeldi.

"Hmmm sen mesele Sano Shinichiro, Yenilmez Mikey ın abisinin bir katil olduğunu biliyor muydun? Manjirou nun ölen babası alkolikti ve her gün Shinichiro nun gözü önünde Annelerine şiddet uygulardı kadın dayanamadı ve öldü. Shinichiro da kendi babasını öldürdü ama hapse girmedi. Herhalde Shinichiro hapse girse Mikey çok üzülürdü değil mi?"

"Mi- Mikey kun da abisi de öyle bir şey yapmaz! Ya- yapamazlar!"

"Ama yaptılar değil mi? Eve gelmezsen olacak hiçbir şeyden sorumlu olmam Takemichy."

Tashi ellerini Takemichi nin boğazından çekti ve hızlı adımlarla marketten çıktı. Takemichi iki dizinin üstüne çöktü ve boğazını tutarak rahat bir nefes aldı. Doğru olabilir miydi?

••••••••

Takemichi yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi ve Chifuyu nun evine girdi. Buradan çıkması gerekiyordu. Chifuyu ya yaşananları anlatırsa olay çıkaracağına emin olduğu için anlatmayacaktı. Gizlice gitmekten başka şansı yoktu.  Sessizce içeri girdi ve kaldığı misafir odasına girip eşyalarını çantasına yerleştirdi. Chifuyu nun not defterinden bir sayfa kopardı. En azından yüz yüze söylemiyorsa bir not bırakabilirdi değil mi?

Fuyu sen, Kisaki, Hanma ve Sanzu harika bir arkadaşsınız
Teşekkür ederim beni koruduğunuz ve sırrıma sahip çıktığınız için
ama burada daha fazla duramam sizde beni almaya gelmeyin sizinle tehdit
ediliyorum size bir şey olursa kendimdeb bilirim bir daha görüşeceğimizi
sanmıyorum kendizine iyi bakın Mikey kun a ona karşı olan duygularımı siz
söyleyin sizde farkındasınız biliyorum. Belki Mikey kun da beni seviyordur ha?
Her şey için yeniden teşekkür ederim sevgili arkadaşlarım ve aklımdan çıkmayan Mikey kun.

************

Biraz kaoss :)

AngelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin