1.7K 60 100
                                    


><><><><><><><><><><><><><

Susamu eskiden ailesiyle mutlu bir yaşam sürüyordu. Ama şimdi kötü amaçlı insanların eline geçmişti.

Daha 7 yaşındaydı.

Çok korkmuştu. Ağlarken fazla ses çıkartmamaya çalıştı. Sürekli burnunu çekiyordu. Gözlerini sıkıca yumdu. Ellerini sıktı.

Ailesinin gözlerinin önünde yok olduğunu görmüştü 3 hafta önce. Tüm güçleriyle onu korumaya çalışmışlardı.

Kalbi hâlâ acıyla yanıyordu.

Daha acısını yaşayamadan bir grup yetenek kullanıcısı onu kaçırmıştı.

Susamu onları konuşurken duymuştu. Görünüşe göre onlar kendi yeteneğinin peşindelermiş.

Bir boyut değiştirme yeteneği.

Gerçi kendisinin bundan haberi yoktu. Olsa bile kullanabileceğinden emin değildi.

Sadece birinin gelip onu kurtarmasını bekliyordu.

Onu kaçıranlar onu (kendisine göre) çıkışı olmayan bir odanın içine kapatıyorlardı.

Karanlıktaydı.

Hiçbir şey yapamamıştı.

Her gün bir doktora benzeyen adam onu inceliyordu. Üzerine kablolar bağlıyor, kafasına  bir çeşit kask takıyordu.

Ama en çok iğnelerden korkuyordu.

"Çok az kaldı. Eminim bu işe yarayacak," dedi doktora benzeyen adam Susamu'ya.

"Daha sonra özgürsün."

Susamu, "Bana ne yaptınız?" diye çekinerek soldu.

Doktor şaşırmıştı. Buraya geldiğinden beri çocukla konuşmaya çalışıyordu. Ona sorular sorup duruyordu ama Susamu sadece başka tarafa bakıyor ve derin nefesler alıyordu.

Doktora benzeyen adam gülümsedi.

"Senin yeteneğin çok eşsiz Susamu. Sana sahip olduğumuz için çok şanslıyız. Şimdi biz yeteneğini başkasına aktarana kadar biraz daha bekle."

Susamu daha fazla burada bulunmak istemedi.

Susamu bekledi.

Birinin gelip onu kurtarmasını.

Daha fazla ağlamayacaktı.
                     

                          。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯

Turuncu saçlı adam ilk başta karşısındaki kayalarda bir tuhaflık olduğunu fark etmemişti. Daha sonra yeteceğini kullanmaya çalıştığında bunu yapamamıştı.

Çünkü önündeki kayalara bir türlü dokunamamıştı. Onlara her yaklaşmaya çalıştığımda sanki kayalarda yürüyormuş gibi ondan uzaklaştı.

Bir illüzyon.

Peşinde olduğu adamların birinde bu yeteneğin bulunduğunu var sayıyordu. Birkaç adım geriye yürüdü ve yeteceğini kullandı.

Chuya'nın ayaklarının altındaki zemin parçalandı.

Çok ağırdı.

ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴛᴇ sᴀᴜᴠᴇʀ ᡣ𐭩 sᴏᴜᴋᴏᴋᴜ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin