➳ SEVENTEEN - I Don't Understand But I Luv U
><><><><><><><><><><><><><><><
Chuya
"Ne gördünüz, duydunuz, hissettiniz. Hepsini söyleyin."
Fyodor, Nikolai ile birlikte geldikten sonra bize sorular sormaya başlamıştı. Her şeyi bilmek istiyordu.
Kazanmak için.
Biz de ona her şeyi anlattık.
Fyodor gülümsedi. "Ben de sevgilimle ruh kontrolcüsünü gördüm." dedi.
"Notta yazan tüm düşmanlar burada yani?"
"Şimdi düşmanımız olacak kişileri yakından izleme fırsatımız oldu işte,"
Bu fırsatı kaçıramayız.
"Onların açığını arayın. Hatalarını bulun. Hiçbir şeyleri yoksa, onlar kusursuzsa o zaman siz kusurlar ekleyin."
Chuuya bunun benim için tehlikeli olduğunu söylese de Fyodor zaten başından beri tehlikede olduğumu söylüyor. Burada onların yanında hiç olmadığım kadar güvendeymişim.
。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯
Dazai
Chuuya ile birlikte su kontrolcüsünü yakından izlemeye gidiyorduk. Chuuya onun maçlarına katılmayı önermişti.
Kabul ettim.
Chuuya'yı izledim bir süre.
Bugün ona söylemeliyim.
Çok geç olmadan.
Önceden külden bir çöl olduğumu düşünürdüm. O çölde nefesimi kesen, gözlerimi yakan zehir gibi dumanlar vardı. Hepsi bendim. Orada yıldızlar görünmüyordu.
Umut denen şeyden eser yoktu. Sadece kabulleniş vardı.Ve o zamanlar tüm her şey birbirine dolanmıştı. Tüm duygularım. Çaresizliklerin. Tahammülsüzlüklerim. Korkularım. Umutsuzluklarım. Kocaman bir düğüm olmuştu. Açamıyordum. Nereden başlayacağımı bilmiyordum. Nasıl açacağımı bilmiyordum. O düğümler yüzünden hiçbir şey göremiyordum. Her şey belirsizdi. Geleceğim, geçmişim. Sonunda o düğüm benim de etrafımı sardı.
Sonra Chuuya geldi. Chuuya bu hayattan beklediğim her şeydi. Chuuya umut ettiğim her şeydi. Tüm gerçekliğimi parçalamıştı. Düğümleri umursamıyordum artık. Çıkmaz sokaklarım bir sona ulaşıyordu. Sadece o vardı. Ona kesinlikle onun dünyasında rastlamıştım. Yıldızlar gözlerindeydi. Bu dünyayı daha katlanılabilir kılıyordu Chuuya. Sonunda görmek istediklerim görmek istemediklerimden fazlaydı.
Hep onun peşinden koşmak istiyorum. Tüm zamanım onun olsun istiyorum. Ona teslim olmak istiyorum. Kalbi kırılırsa parçalarını onunla birlikte toplamak istiyorum.
"Dazai ne düşünüyorsun?" dedi Chuuya.
"Umarım Dazai'yi kurtarabiliriz."
Chuuya yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Kendinden emindi.
Çok tatlıydı.
"Merak etme başaracağız." dedi o güzel sesiyle.
"Chuuya sana bir şey söylememe izin ver. Eğer başımıza bir şey gelirse söylemek için çok geç olacak."
"Söyleyebilirsin." dedi merakla.
"Eğer benim bir resmim çizilseydi oradaki en parlak yer sen olurdun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴛᴇ sᴀᴜᴠᴇʀ ᡣ𐭩 sᴏᴜᴋᴏᴋᴜ
Fanfiction۰ ⊹ ೃ゚୧ Chuuya ᰔᩚ Dazai ୨⋄ ۰ 。 Dazai düşündü. 'İki tane Chuuya mı?' 'Bu bir rüya olmalı.' ゚ 。۰ ღ Bsd Beast evrenindeki Chuuya Dazai'yi kurtarmak için Bsd evrenine gelir ve Dazai'den yardım ister ღ ۰ 。 ゚ .•◌ᰔᩚ