Ⓧ Ⓧ

277 32 4
                                    



         ><><><><><><><><><><><><><><><

"Bu ne demek oluyor?" dedi zaman kontrolcüsü.

Fyodor bana baktı.

Pekala.

Kafamda her şey birleşiyor.

"Önceden bizim boyutumuzda kütüphanede çalışırdım. Ve bir adam da sürekli oraya gelip beni izlerdi. Takıntılı gibiydi. Onun yüzünden herkes önlem almak zorunda kalmıştı falan. Sonunda kaçmayı başarmıştı. Onu bir daha görmedim. Şimdi bir düşündüğümde ise o adam İshizaki'ye çok benziyor,"

Derin bir nefes aldım.

Herkes beni dinliyordu.

"Saçlarını uzatmış olabilir. Boyatmış olabilir. Lens takmış olabilir. O zamanlar yüzünü net göremesem de onu hatırlamasam da sesini hatırlıyorum. İshizaki konuşurken kendini sıkıyordu. Sesini değiştiriyor olmalı. Ama nereye kadar? Sonunda anladım işte. Onu elimizden kaçırdık gerçi."

"Yani İshizaki o zamandan beri seni mi takip etmiş? Böyle herkesin arasına girmiş. Bizi kandırmış. Yeteneği bile bir yalan olabilir."
dedi Dazai.

"Buraya gelen herkesi ve yeteneğini tanıyor olmalı. Bu yüzden ona sorduğumuzda yetenekler hakkında doğru cevaplar verdi." dedi Fyodor.

"Muhtemelen Susamu'yu da o kaçırdı. Benim bir boyut değiştiriciden haberim olmamasını istedi. Ama çok geç kaldı. Ben buradayım." dedim.

"Yani İshizaki o çocuğun ailesini öldürdü. Benim de, senin de aileni öldürdü. Şimdi de herkesi birbirine düşürmeye çalışıyor," dedi zaman kontrolcüsü.

O adamı hayatım boyunca bir daha görmemeyi dilemiştim.

Şimdi benim yanımda oturduğu ve dolaştığı hatta benimle konuşup güldüğü zamanları hatırladıkça içim ürperiyordu.

"Buraya kadar gelmemi o sağladı. Boyut değiştirmemi o sağladı. Buraya gelip savaşırsam eninde sonunda benim yanıma geleceğinizi söyledi. Ona güvendim. Bana yardım ettiğini söyledi. Karım çok sevdiği bir çalışanıymış. İntikam istiyormuş." diye devam etti zaman kontrolcüsü.

"Dazai'yi sevmezdi. Bu yüzden seni kullanarak onu öldürttü. Şimdi sırada ben varım zaman kontrolcüsü. O adam pisliğin teki. Muhtemelen karını öldürürken kılık değiştirmiştir. Buraya gelmen için, beni öldürmen için de seni o mu ikna etti? Acın için çok üzgünüm-"

Yere eğilip tüm içimdekileri çıkarttım.

Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Hıçkıra hıçkıra ağladım.

Berbat hissediyordum.

Şerefsiz adam.

Neden?

Neden peşimi bırakmıyor?

Benden ne istiyor?

Çok acı çektiğimi görmedin mi zaten?

Öldürmek isteseydi her zaman eline bir fırsat geçmişti zaten.

Herkesle oynuyor.

Bunca zaman oltaya gelmemizi bekledi ve zaman kontrolcüsüyle Dazai'yi öldürdü.

Sırf bunun için yıllarca bekledi...

Korkunç.

Şimdi neredeydi?

Nereye gitmişti?

Yine canımı acıtacak bir şey mi yapmaya çalışıyordu?

Onu göremezsem önlem alamam ki!

Onu öldürmek bile istemiyorum.

Sadece ondan çok uzakta olmak istiyorum.

Lanet olsun.

"Chuya!"

"İyi misin?"

"Tamam. Bir şey yok."

"İyisin, iyisin."

Herkes sakinleşmem için beni destekliyordu.

Zaman kontrolcüsü bana peçete vermişti.

Dazai göz yaşlarımı silmeye çalışıyordu.

Chuuya saçlarımı yüzümden çekiyordu.

Fyodor ve Nikolai sırtımı sıvazlamışlardı.

Ama ben yalnız değilim İshizaki.

Korkmamama gerek yok.

Dazai. Büyük düşmanı da yenip herkesi kurtaracağız. Gökyüzünden bizi izlediğini biliyorum. O yüzden benim için endişelenme

         ><><><><><><><><><><><><><><><

ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴛᴇ sᴀᴜᴠᴇʀ ᡣ𐭩 sᴏᴜᴋᴏᴋᴜ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin