Ⓧ Ⓘ Ⓘ Ⓘ

350 36 13
                                    


    ><><><><><><><><><><><><><><><><

'İshizaki hıyarlık yapıyor.'

İshizaki'nin kolayca 1. aşamayı geçmesinden beri Fyodor ondan şüpheleniyordu.

Işınlanan adamı izlediğinde bu şüphelerinin gerçek olduğu ortaya çıkmıştı.

Güzel.

Onu oltaya getirmenin tam zamanı o zaman.

Fyodor diğer herkese ne düşündüğünü söyledi.

Işınlanan adam kesinlikle ışınlanan adam değildi.

O zaman kontrolcüsüydü.

"Ne? Yani ışınlanmıyordu da sadece zamanda geriye gidiyordu öyle mi!" Chuya heyecanla konuştu.

Fyodor başını salladı.

"Peki bunu nasıl anladın?" dedi Dazai.

"Zaten İshizaki'den hepimiz şüpheleniyorduk.
Bu yüzden tekrar civciv kıyafetini giyerek maskot oldum,"

"Beni niye çağırmadın Dos-kun!"

"Çünkü sen bir türlü uyanmadın Nikolai! Neyse sonra bizim ışınlanan adam gelmeden bir kaç saat önce kafamda belirlediğim sahanın bir kaç yerine şeffaf kum döktüm. Bildiğiniz gibi sahanın içinde beyaz parke bulunuyor. Kimse fark etmedi. Bizim ışınlanan adam bunlara bastığında şeffaf kumlar birden benim kum torbamda beliriverdi. İşte gelecek değişmişti,"

Fyodor kahvesinden bir yudum alarak devam etti.

"Kumlarımdan bazılarını daha büyük olsun diye birbirine yapıştırmıştım. Ama onlar da eski haline döndüler. Yani sadece zihnimizin geçmişe döndüğünü gösteriyor. Gelecekteki bilincimiz ve durumumuzla geçmişe döneceğiz. Geçmişteki bedenin her nerede ise oraya gidersin. Geçmişe giden sadece zihnin. Bu yüzden geçmişe döndüğümüzde ayrılmamız gerekebilir."

Dazai düşünceli görünüyordu. Sözlerini nazik

"Chuya'nın Dazai'si zaman kontrolü olduğunu  fark etmemiş olabilir. Bu yüzden ona ışınlanan adam dedi ve tuzağına düştü. O zaman belli etmemek için çok uğraşmış olmalı. Seni tanımıyor Fyodor. Bu yüzden çoktan bir açık verdi."

"2. aşamaya geçelim ve İshizaki'nin Chuya'yı çağırmasını bekleyelim. Chuya'yı zaman kontroclüsüyle buluşturacaktır. Dikkatli olmalıyız. Çünkü zaman kontrolcüsünün şimdiki hedefi Chuya. Onu öldürebilir."

Fyodor konuşurken diğerleri başını sallıyordu.

"Anladıysanız güzel."

。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯

İshizaki'yi de yanlarına alıp belgelerin alındığı yere gittiler.

Giriş belgelerini aldılar.

Yine tek tek girip çıkmaya başladılar. Chuuya rahat 20 aşamayı geçebileceğini düşünüyordu.

Peki.

İshizaki şimdi ne yapacak?

Hangi bahaneyi bulup da 2. aşamayı geçecek?

Bu rakip bir yetenekleri tahmin yetenekli için hiç kolay olmayacaktır.

Sonunda kapıdan dışarı çıkmıştı.

Yanımıza geldi ve somurttu.

"Geçemedim."

"N-Ne?"

"Duydunuz işte. Ben sadece yetenekleri tahmin edebiliyorum. Savaşamam."

İshizaki çıkışa doğru yürüdü ve Fyodor'a döndü.

"Borcumu çoktan ödediğimi düşünüyorum."

Ve kapılar kapandı.

。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯

"Pekala...Bu beklenmedikti."

"Belki de zaman kontrolcüsünün ona artık ihtiyacı kalmamıştır." dedi Chuya.

"Her şey olabilir." dedi Nikolai.

"Hayır," dedi Fyodor.

"En başından beri bizi kandırdı. O zaman kontrolcüsüne hiç yardım etmemişti. Sadece öyle düşünmemizi sağladı. Ya da en azından bizim düşündüğümüz gibi bir yardım etmiyor ona. Şu anda da bu olaylarla alakası olmadığını bize düşündürmeye çalışıyor. Ama aslında olayların merkezindeki o gibi görünüyor."

"Peki ne yapacağız? Onu mu takip edeceğiz yoksa zaman kontrolcüsü mü?" diye sordu Dazai.

Fyodor içini çekti ve konuştu.

"Muhtemelen onu şu an bulamayız. O yüzden zaman kontrolcüsünü halledelim."

   ><><><><><><><><><><><><><><><><

Fyodor ve Dazai'yi yazarken zorlanıyorum.

Akılsız biriyim.

ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴛᴇ sᴀᴜᴠᴇʀ ᡣ𐭩 sᴏᴜᴋᴏᴋᴜ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin