Korkuyorum➳ Majiko - Irony
><><><><><><><><><><><><><><><
Bir hafta önce (Beast boyutu)
Chuya
"Dazai! Yap-Yapma! Yapma diyorum!"
Sevinçle kahkaha attım. Gülmekten karnım ağrımıştı. Dazai ikimizin yatağında beni kucağına yatırmış gıdıklıyordu.
"Da-Dazai! Seni öl-öldüreceğim! Ha ha ha..."
Zar zor konuşabilmem onun beni daha fazla gıdıklamasana sebep olmuştu sadece. Pilim bitmişti artık dayanamıyordum. Gülmekten yorulmuştum. En sonunda Dazai beni bıraktığında boynuna sarıldım.
"Haksızlık! Ben neden seni gıdıklayamıyorum!"
Ellerimi ellerinin arasına alıp parmaklarımı tek tek öptü.
"Çünkü güzelim. Ben maalesef gıdıklanmıyorum."
Pis pis sırıtan Dazai'nin suratını yüzümün yakınlarından itmeye çalıştım ama izin vermedi. Dudaklarıma yapıştı birden. Gözlerimiz kapandı.
Sıcak, tutkulu bir öpücük verdi bana. Dudaklarını ne zaman öpersem öpeyim çok heyecanlanıyordum. Her seferinde yıldızların üzerinde hissettiriyor. İçimden bir şeyleri alıp başka bir dünyaya götürüyordu.
İlk önce minik minik öpmüştü. Tadını ala ala. Doya doya. Sonra öpücüğümüzü derinleştirdi. Dudaklarım dudaklarının arasına girdi. Her şeye rağmen o çok nazikti.
Havada bir tüy gibiyim.
Aklımı kaybedeceğim.
Dudakların çok güzel Dazai.
Öpücüğü dudaklarımdan taştı. Dazai beni yatağa yatırdı. Boynumu öpmeye başladı. Gömleğimin düğmelerini açıp öpmeye devam etti.
"Bu kadar yeter. Yemek yiyeceğimizi söylemiştin. Çok acıktım."
"Tamam güzelim az sabret."
"Dazai-"
Ben sızlanamadan Dazai birden boynumdan kalkmıştı.
Ne çabuk söz dinledi?
Dazai yatağımızın yanındaki pencereye uzun süre baktı.
"Ne-Ne oldu?"
Tam pencereye bakacaktım ki. Dazai başımı yüzüne çevirdi.
"Şşşhhh..."
Dazai elini yanağıma, baş parmağını dudaklarıma koydu ve okşadı.
"Ben gelene kadar istediğin yemeği sipariş edebilirsin tamam mı? Ne yazık ki bu gün sana yemek hazırlayamam. Ben gelene kadar beklemek zorundasın. Uzun sürebilir."
"Nereye gideceksin?"
Dazai bir şey demedi sadece gülümsedi. Yanağıma bir öpücük kondurdu ve 'seni seviyorum' diyerek odadan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴛᴇ sᴀᴜᴠᴇʀ ᡣ𐭩 sᴏᴜᴋᴏᴋᴜ
Fanfic۰ ⊹ ೃ゚୧ Chuuya ᰔᩚ Dazai ୨⋄ ۰ 。 Dazai düşündü. 'İki tane Chuuya mı?' 'Bu bir rüya olmalı.' ゚ 。۰ ღ Bsd Beast evrenindeki Chuuya Dazai'yi kurtarmak için Bsd evrenine gelir ve Dazai'den yardım ister ღ ۰ 。 ゚ .•◌ᰔᩚ