><><><><><><><><><><><><><><><><><"Ne...Neler oluyor?"
。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯
Fyodor konuşuyordu.
"Onu öldüreceğiz. Karşı çıkan var mı?"
Kimseden bir itiraz gelmedi.
"Güzel, yeteneklerimizi etkiliyor. Ama bizi birbirimizden ayıramaz. Onu yenmek için hep birlikte hareket etmeliyiz. Muhtemelen daha fazla düşmanımız olacak. Neyseki buradaki herkes güçlü."
"Şimdi beni iyi dinleyin. İshizaki'nin hazırlıksız olduğu bi an yakalayıp onun işini bitirmeliyiz. Onu kandıracağız. İlk önce savaşı kazanmasını sağlayacağız. Yani o öyle düşünecek. Rahatlayacak. 'Artık savaş bittiğinde göre istediğim gibi hareket edebilirim' diye düşünecek. Açıklar da vermeye başlayacak." dedi Fyodor.
Ve devam etti.
"Tanizaki ve Poe'yi yanımızda getirmeliyiz. Tanizaki bir çok şeyi gizleyecek ve bizi farklı zamanlarda farklı yerlerde gösterecek. İshizaki'nin aklıyla oynayacak. Ayrıca liman mafyasına ve kalan dedektiflik ajansı üyelerine de ihtiyacımız olacak. FARN'da 25. aşamaya geçen kişileri hafife almamak gerekiyor. Birlikte savaşıp hepsini yeneceğiz."
"Kendimizi nasıl savaşı kaybetmiş gibi göstereceğiz Fyodor-san" dedi Atsular aynı anda.
Ve birbirlerine bakıp gülümsediler.
"Dazai'yi binadan aşağıya atacağız."
"Ne?"
"Merak etmeyin aşağıda Poe onu kitaplarının içine hapsedecek. Böylece ölmeyecek."
"Yine de fazla acımasız."
"Her neyse işte Tanizaki de Dazai'yi yerde kanlar içinde gösterecek. Böylece İshizaki Dazai'nin öldüğüne inanacak. Biz de yakalanmış numarası yapacağız. Tanizaki Poe'yi gizleyecek. Tüm düşmanları aslında yendiğimizi gizleyecek. Kendini gizleyecek. "
"Anladık."
"Chuya özellikle senden onu kışkırtmanı istiyorum. Öyle sinirlensin ki her şeyi bir anlık öfke ve arzularla mahvetsin. Gerçekleri göremesin."
"Pekala" dedi Chuya.
"Hadi işe koyulalım."
。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯
Chuya
İshizaki adamlarının aslında yerde kolları ve ayakları iplerle bağlanmış, ağızları bantlanmış halde görünce hiçbir şey söyleyemedi.
Ve liman mafyası üyeleri ile dedektiflik ajansı üyelerini tek tek ortaya çıkarken gördüğünde de bir şey söyleyemedi.
Kolunu tutuyordu.
Onu oradan vurmuştum.
Benim uzakta değil de tam yanında olduğunu gördü.
Tanizaki çok iyi iş çıkartmıştı.
Ona silah doğrultuyordum.
"Biz kazandık." dedim.
Ayakta zor duruyordum.
Dazai'm aşağıdan çatıya tekrar çıktığını gören İshizaki onu yaşıyor olduğunu anladı ve sinirlendi.
Ama yapabileceği bir şey yoktu.
Ellerimizdeydi.
Dazai'm yanımıza kadar gelmişti. Beni desteklemek için belimi tuttu. Sonra bana bakarak başını salladı.
Bu 'Onu öldürebilirsin.' demekti.
Hayır Dazai.
Bu kadarla yetinmem ben.
Zor da olsa İshizaki'nin kafasına tekme atarak Dazai'nin önüne düşürdüm.
"Dazai'min ayaklarına kapan pislik!" dedim.
İshizaki şaşırmıştı. Ama gözlerimin ne kadar korkunç olduğunu gördüğünde dediğimi yaptı.
Dazai'min ayaklarına kapandı.
Ha ha ha...
İşte böyle seni pipicik.
Bize bulaşırsan sonun böyle olur.
İşte şimdi rahatladım.
Sonra silahımı kafasına nişan aldım.
Dazai'm ve Dazai gelip elimi tuttu. Chuuya da öyle. Fyodor ve Nikolai da geldi. Ellerimi sıkıca tutup bana destek oldular.
Bunun ne denmek olduğunu biliyordum.
'Tek başına yapmak zorunda değilsin. Sana yardım edeceğiz. Onu birlikte öldüreceğiz. Suçlu hissetmene gerek yok.' demekti.
"Geber." dedik hep birlikte.
Ve...
Tetiği çektik.
><><><><><><><><><><><><><><><><><
Sonunda geberttik şerefsizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴛᴇ sᴀᴜᴠᴇʀ ᡣ𐭩 sᴏᴜᴋᴏᴋᴜ
Fanfiction۰ ⊹ ೃ゚୧ Chuuya ᰔᩚ Dazai ୨⋄ ۰ 。 Dazai düşündü. 'İki tane Chuuya mı?' 'Bu bir rüya olmalı.' ゚ 。۰ ღ Bsd Beast evrenindeki Chuuya Dazai'yi kurtarmak için Bsd evrenine gelir ve Dazai'den yardım ister ღ ۰ 。 ゚ .•◌ᰔᩚ