Ⓧ Ⓧ Ⓘ

282 30 17
                                    



          ><><><><><><><><><><><><><><><

"İshizaki bir gün elinde bir sopayla geldi ve kafama vurdu. Ben ona saldırmaya çalıştığımda nedense yeteneğimi düzgün kullanamadım."

"Nasıl yani Dazai gibi miydi?" dedi zaman kontrolcüsü.

"Hayır. Sadece yeteneğimi kendi üzerimde yer çekimini kullanamadım. Normalde yeteneğim hem kendimin hem de diğer şeylerin yer çekimini kontrol eder. Ama o yanımdayken yapamadım."

"Tıpkı zaman kontrolcüsü gibi." dedi Nikolai.

"Senin lanetini hala devam ettiriyor olmalı. Çünkü benim artık öyle bir sorunum yok. Yer çekimini kusursuz kullanabiliyorum. Onun yeteneği bu olmalı yeteneğinizdeki bir özelliği lanetleyebiliyor. Ve böylece yeteneklerimiz bozulmuş oluyor."

Dazai sıkıntıyla yanağını kaşıdı.

"Onlarla geçmişte savaşmamız gerekecek. FARN'da binlerce insan var. Ve neredeyse hepsini tanıyor. Onları üstümüze salarsa işimiz fena. O bizi bulmadan geçmişe dönmeliyiz. Susamu olmadan boyut değiştirebilir mi bilmiyoruz."

İshizaki 25. aşamada olmalı.

Buraya istediği gibi girip çıkıyor.

Herkesi tanıyor.

Nasıl?

Bu boyutta bile yaşamıyor.

Ya da aslımda bizim boyutta yaşamıyordu.

Başından beri hep buradaydı.

Susamu'yu da çok önceden tanıyor olabilir?

Belki Susamu da buraya aittir. Yine de ona bunu söylemeyeceğim. Onu bizim boyuttaki ailesine götüreceğim. Benden bunu istemişti.

                           。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯   

Fyodor'un evindeydik. FARN'da kalmak tehlikeli olabilirdi. Atsushi ve Akutagawa, Susamu'yu birazdan getireceklerdi. Oldukça iyi iş çıkartmışlardı. İshizaki Susamu'yu bulamamıştı. Geçmişe dönecektik. Gelecekteki İshizaki burada kalsa iyi olur. Biz geçmişteki ile savaşıp galip geliriz.

Dazai'nin yaşadığı anlara.

Onu uzun zaman olmasa da bir süre görmemiştim.

Tekrar yanına gitmek, cennete girmek gibi hissettirecekti eminim.

Seni çok özledim Dazai.

"Merak etmeyin kazanacağız. Bizde Akutagawa ve Atsushi var! "

Nikolai bir yıldız gibi parlıyor, etrafa bağırıyordu.

Fyodor onu böyle izlemekten memnun görünüyordu.

"Keşke sende gitsen dostum! Senin burada olman bile başarı katsayımızı azaltıyor."

"Dazai! Neden bana sürekli kötü davranıyorsun!"

"Çünkü sen.. tam bir, tam bir..."

"Kesin artık!"

Chuuya sinirle gözlerini kapatarak saçlarını düzeltti.

Zaman kontrolcüsü ağzında tavuk butuyla beraber oturduğu yerden hızla ayağa kalktı ve karşımıza geçerek hepimize tek tek baktı.

Aniden olmasına herkes şaşırmıştı.

Tavuk butunu ağzından çıkartarak eline aldı. Karalıydı. Ve yürekli görünüyordu.

"Önce tavuğunu yiyip öyle ayağa kalksaydın kontrolcü!" dedi Nikolai

"Tamam size bu planda yardım edeceğim," dedi.

"Zaten buraya bizimle gelerek bunu kabul etmiş oluyordun." dedim.

Bana bakarak yanıma yürümeye başladı şimdi de.

"Ve Chuya-san, sizden özür dilemek istiyorum."

Zaman kontrolcüsü önümde eğildi.

YN: Zaman kontrolcüsünün hâlâ bir isminin olmaması.

"Lütfen yapmayın!" dedim mahcupça.

Dazai burada olsaydı 'Yerlerde sürünmesi bile az kalır.' derdi.

。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯   

Akutagawa ve Atsushi gelmişti. Susamu güvendeydi.

Dazai Aku ve Atsu'ya yaklaşıp saçlarını olşadı.

Atsushi gülerek "Merhaba Dazai-san." dedi.

Akutagawa'nın yüzü kızarmıştı. Sadece,  "Dazai-san..." diyebilmişti.Dazai'ye çok saygı duyuyordu.

Zamanda geriye gitmek için şehir merkezine yakın bir ormanlık alana girmiştik.

Fyodor muhtemelen geçmişte ayrı olacağımızı bu yüzden başımız belaya girerdiğinde birbirimizi burada bulmamız gerektiğini söyledi.

"Pekala Susamu herkes seni bekliyor." dedi Fyodor.

Susamu başını salladı.

Ve bir boyut kapısı açıldı.

Susamu elini zaman kontrolcüsüne uzattı. Güçlerinin atmosferi karıştı.

Sanırım işe yaramıştı.

Herkes önce geçmem için yer açmıştı.

Diğer tarafta Dazai vardı.

Elimi uzattım ve içeri girdim.

Herkes beni takip etti.

Burası?

Mafya binası.

Diğerleri arkamda yoktu.

Fyodorun söylediği gibi ayrılmıştık.

Geçmişteki bedenin her nerede ise oraya gidersin. Yani geçmişe giden sadece zihnin.

Çünkü buraya ait olan bir tek ben ve galiba Susamu'ydu.

Bizimkiler de diğer boyutta neredeysek şimdi bu boyutta yine orada olmalılar.

Dazai ile odamıza çıkan asansöre doğru
koştum.

Geliyorum bebeğim.

          ><><><><><><><><><><><><><><><

İşte başlıyoruz

ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴛᴇ sᴀᴜᴠᴇʀ ᡣ𐭩 sᴏᴜᴋᴏᴋᴜ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin