Ⓧ Ⓧ Ⓥ Ⓘ Ⓘ

277 31 17
                                    

Hi darlings


       ><><><><><><><><><><><><><><><

"Tüm bunları nasıl yaptığımı, neden yaptığımı sormayacak mısın Chuya?" dedi.

Onun yanında durmaya katlanamayarak "Nasıl yaptın?" dedim.

Gülümsedi.

"Ben bu boyuttan değilim. Diğerlerinin boyutundayım. Oradaki boyuttaki Susamu ile buraya gelmiştim." dedi.

Bu boyuttan olmayan Susamu'yu da ailesine vermeliydik.

"Önce zaman kontrolcüsü ile hayatının aşkını birbirlerine deliler gibi aşık ettirdim. Daha sonra aşkını öldürttüm. Tabii katil Dazai'ye çok benziyordu o gün."

"Onun bunun çocuğu."

İshizaki gülümsedi.

"Böyle şeyler söylemek bile sana çok yakışıyor Chuya."

Dazai'yi sürekli kontrol ediyordum.

Ama durumu iyi değildi.

Dazai'm iyi dövüşür.

Ama karşısındaki adam çok daha iyiydi.

Buradaki herkes çok iyiydi.

İshizaki tekrar çenemden kavrayarak ona bakmama zorladı beni.

"Bu zaman kontrolcüsü intikam niyetiyle Dazai'nin üzerine saldım. Zaman kontrolcüsü güçlüdür.

Helikoptere binip ona zaman kontrolcüsüyle odanızdan bir selam çaktık ve liman mafyası binasının çatısına çıktık.

Dazai beni gördüğü gibi hızla çatıya çıkmıştı.

Bana katlanamıyor. Biliyorsun.

Neyse Dazai'nin yeteneğini lanetledim ve yetenekleri etkinsezlişteremedi. Aynı şu anki gibi. Ama Dazai o zaman bunu bilmiyordu. İşe yarayacağını düşünerek zaman kontrolcüsüne saldırdı. Ona dokunmaya çalıştı. Ama işe yaramamıştı.

Zaman kontrolcüsü ortadan kayboldu ve tekrar ortaya çıktığında Dazai'yi binanın çatısından aşağıya itmişti."

Sinirleniyordum.

Dazai'nin yanına gitmek istiyordum ama pis pis konuşmaya devam etti.

Chuuya Dazai'min yanına gelerek ona yardım etti.

Rahatladım.

"Zaman kontrolcüsünün bu cinayetten yargılanmaması için bu sefer onu sana yönlendirdim. Seni de öldürmesini söyledim.

O notu ben bıraktım. Boyut değiştirmen için Susamu'nun kaçırılmasını tüm etrafa 'boyut değiştiricisi kaçırıldı.'  olarak duyurdum.

Sen boyut değiştirince peşinden geldi tabii zaman kontrolcüsü. Bir insan boyut değiştirdikten sonra birkaç ay geçtikten sonra diğer boyuta ait olur. Bu boyutta silinir."

Anladım.

Zaman kontrolcüsü bu boyuttan silinince Dazai intihar etmiş gibi görünecekti. Ve böylece İshizaki'nin başı belaya girmeyecekti. Çünkü zaman kontrolcüsü hapishaneye düştüğümde her şeyi anlatma ihtimali yüksekti.

Keşke öyle olsaymış.

"Zaman kontrolcüsüne senin FARN'da 25. aşamada olduğunu söyledim. Seni görmek için 25. aşamaya geçene kadar savaşacaktı. Aylar geçecekti bu dünyada silinecekti. İki boyuttaki Susamu'yu da kaçırmıştım. Buraya asla dönemeyecekti ama ters giden bir sürü şey oldu."

Hâlâ tahammülsüzce onu dinliyordum. Beni zorluyordu.

"Zaman kontrolcüsünün haberi olmadan seni bu boyuta geçirecektim tekrar. Ve sonsuza kadar birlikte yaşayacaktık. Ama sen orada da bir Dazai buldun,"

İshizaki dayanamıyormuş gibi boğazımı sıktı.

"Sikik! Chuya'yı rahat bırak!"

"Chuya!"

"Orospu çocuğu!"

O zevk alıyordu!

Benim acı çekmemden.

Nefes alamamamdan.

Gözlerindeki çaresizlikten.

Gözlerimle ona yalvarmamdan.

Ayaklarım sallanıyordu. Gözlerim karamaya başlamıştı. Nefes alamıyordum. Hiçbir şey yapamıyordum.

Sonunda beni bıraktığında yere düştüm. Öksürmeye başladım. Nefes almaya uğraştım.

"Ama sorun değil Chuya. Burada ikisini de öldüreceğim ve sen de izleyeceksin."

Öyle bir şey olmayacak piç.

         ><><><><><><><><><><><><><><><

ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴛᴇ sᴀᴜᴠᴇʀ ᡣ𐭩 sᴏᴜᴋᴏᴋᴜ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin