Slmmm
><><><><><><><><><><><><><><><><
Dazai
Birisinin başıma yumruk atmasıyla uyandırıldım. Gözlerimi açtım.
Chuuya?
Chuuya sinirli bir şekilde havayı soluyordu.
"Ne oluyor Chuuya?"
Ha! Doğru kollarımın arasında bir Chuya var.
Chuuya daha da sinirlenmişti. Tam yanımızdan gidecekken elimle elini yakaladım. Onu yatağa çekmeye çalıştım. Başta bana karşı çıkıp istemese de sonunda diğer yanıma yatıp boynuma şirince başını sürttü.
Chuuya, Chuya'nın neden yanıma yattığını anlamış olmalıydı.
Huzurla gülümsedim. Saçlarına öpücükler kondurdum.
Bir kolumda Chuuya bir kolumda da Chuya vardı.
Benden mutlusu olamaz!
"Dazai?" diye fısıldadı Chuuya.
"Hmm..?"
Burnum saçlarının arasındayken mırıldandım.
"Sen beni yalnız bırakma."
"Bırakır mıyım hiç?"
。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯
Uyandığımda yanımda Chuya yoktu sadece Chuuya vardı. Hala uyuyordu. Küçük elleri benimle onun arasındaydı. Yavaşça parmaklarını öptüm.
Minik bir melek.
Chuuya uyandığında yanında olmak istiyordum. Bu yüzden uzun süre onu izledim.
Chuuya seni seviyorum.
Üzülmene izin vermem.
Turuncu saçları ve pembe dudakları... Gözleri de gökyüzünün bir parçası.
Senden vazgeçemem. Çünkü o sensin Chuuya.
Chuuya sonunda uyandı. Gözlerini kırpıştırdı birkaç kez. Beni onu izlerken görünce yüzü kızarmıştı hemen arkasını döndü.
Tatlı bir portakal çiçeği.
Ona arkadan sarıldım.
"A-Aptal!"
Şirince gülümseyerek konuştum.
"Chuuya hadi kalkalım. Herkes uyanmıştır şimdi."
"Tamam."
Odadan dışarı çıktığımızda Nikolai Susamu ile oyun oynuyordu. Birbirlerini çok sevmiştiler. Susamu sürekli gülüyordu. Bize sarılıyordu.
İyi.
Herkes Susamu'nun durumunu öğrenmişti. Onu el üstünde tutuyordular.
Fyodor içeride kahvaltılık bir şeyler hazırlıyordu. Chuuya ona yardım edeceğimi söyleyerek yanımdan ayrıldı.
Chuya nerede?
Evde yoktu. Bende dışarıya bahçeye çıktım. Chuya yere çömelmiş süs havuzunun içindeki balıklara bakıyordu. Minicikti.
Ve Chuya ağlıyor.
Çok özlemiş olmalıydı.
Yavaşça yanına yaklaştım.
"Chuya?"
Chuya beni fark ettiği zaman hızlıca göz yaşlarını sildi.
"Dazai? Ne oldu?"
"Sadece seni merak ettim."
"İyiyim ben."
Yanına çömeldim. Elimi omzuna atarak onu kendime çektim.
"Dazai'yi çok fena kıskanıyorum. Aptal seni bırakıp nasıl gökyüzüne yükselebilir? Kesin oralarda bir yerlerde hala yüzsüz gibi seni izliyordur."
Chuya güldü.
"Ve Dazai elini omzuma attığın için çok kızmış olmalı."
"Kesinlikle! Ve senin üzüldüğünü görmek canını yakıyordur Chuya. Burada olsaydı kesin seni yanaklarından öperdi. Kendisi için ağlamamanı söylerdi."
"Bu aynı zamanda senin düşüncelerin değil mi?"
Chuya ellerini boynuma dolayıp bana sarıldı. Ellerimi sıkıca ona sardım. Bu iyi hissettirecekse sonsuza kadar böyle durabiliriz.
Ve Chuuya da bizimle.
"Teşekkürler Dazai. Artık daha iyiyim. Gerçekten herkesin bir Dazai'si olmalı."
Chuya'nın elinden tutarak onu Fyodor ve Nikolai'ın evine yönlendirdim.
。 𓏲 ゚⋄ღ ⋄ ⊹𓍯Fyodor yetenekleri tahmin edebilen yetenek kullanıcısını kahvaltıya çağırmıştı. Şimdi mutlu bir aile gibi yemek yiyorduk.
İki tane Chuuya olmasına yine şaşırmamıştılar.
"Anladım. Yani bir zaman kontrolcüsü bulmamı istiyorsunuz."
"Üstüne bastın. Bu süreçte bizim yanımızda hareket et. Çok uzun sürse bile."
"Nasıl yapmayı düşünüyorsunuz?"
"FARN'a gideceğiz."
"N-Ne!"
Hep birlikte bağırmıştık.
"Delirdin mi? Orada ne bok yiyoruz ki!"
"Birçok farklı yetenek kullanıcısı orada. Oradan başka çaremiz yok. En azından sorup soruşturabiliriz de. Kabul edin oradan başka daha iyi bir şansımız yok."
"Ben almayayım." dedi yetenekleri tahmin eden yetenek kullanıcısı. Bu arada ismi İshizaki'ydi.
YN: Tsubasa hayranıyım evet.
"Bana borçlu olduğunu unutma." Fyodor kararlıydı.
"N-Ne? Seni..."
"Gidiyoruz."
"FARN'a nasıl gireceğiz?" diye sordu Chuya.
"Yetenek kullanıcılarını bir sınava tabi tutuyorlar. Merak etmeyin. Size güveniyorum. Hepiniz geçeceksiniz."
Fyodor bize güveniyor.
"Ben ne olacağım Fyodor?"
"Sana gelince İshizaki, bol şans."
İshizaki öfkeyle somurttu.
><><><><><><><><><><><><><><><><><
FARN ne hiçbir fikrim yok. Uydurdum.
Çok şirin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴛᴇ sᴀᴜᴠᴇʀ ᡣ𐭩 sᴏᴜᴋᴏᴋᴜ
Fanfiction۰ ⊹ ೃ゚୧ Chuuya ᰔᩚ Dazai ୨⋄ ۰ 。 Dazai düşündü. 'İki tane Chuuya mı?' 'Bu bir rüya olmalı.' ゚ 。۰ ღ Bsd Beast evrenindeki Chuuya Dazai'yi kurtarmak için Bsd evrenine gelir ve Dazai'den yardım ister ღ ۰ 。 ゚ .•◌ᰔᩚ