Kendini bildin bileli
Sirkteydin. En yakın arkadaşların ise jerome ve jeremiah olmuştu.Baban bir öyle bir böyle insandı. Bazen annene beklenmedik jestler yaparken, bazende ortalığı dağıtıp birkaç gün ortadan yok olurdu.
"Gene ne düşünüyorsun dalgın dalgın tatlım" dedi jerome kolunu omzuna atarken.
"Annemi"
"Gene tartıştınız"
"Babam Gene bağırıp çağırıp gitmiş. Yine ikna etmeye çalıştım ama nafile"
Senin kendine çekip konuşmaya devam etti.
"Tatlım artık bundan vazgeçmelisin"Anneni olası her kavgada gidebilmeniz konusunda ikna etmeye çalışırdın ama asla kabul etmezdi.
"Jerome, yn" diyerek geldi jeramiah gergin bir ses tonu ile.
"Bizde yn ile sohbet ediyorduk kardeşim"
"Zaten kızı iki dakika yalnız bırakmıyorsun kardeşim"
İkisi ile iyi anlaşsan da, her zaman jerome ile daha yakın olup daha iyi anlaşmıştın.
"Jerome annem seni çağırıyordu kardeşim"
"Çok mu acil jeremiah!"
"Bana niye kızıyorsun kardeşim ben annem değilim"
"İnan bana ondan-
"Çocuklar sakin!"
"Özür dileriz yn"
Birbirlerine her ne kadar katlanamazlarsa da yine ikiz oldukları her zaman belli oluyordu. Aynı anda konuşmaları bunlardan biriydi.
"Hadi jerome bekletme annemizi sonra ne oluyor biliyorsun"
Jerome annesinden, annesi de jeromedan nefret etmişti hep. İkiz olmalarına rağmen jeremiah her zaman onun favorisi olmuştu. Jerome birçok konuda daha iyiyken hemde.
Akşam olmuştu. Baban elinde çiçekler ile kapıda belirip annenin gönlünü almıştı. Yine.
Onları görmeye daha fazla dayanamıyordun. Yatmaya gittin. Bütün bu döngüden çıkmak için bir şey olmasını umarak uykuya daldın.
Jerome'un seni yavaşça sarsması ile gözlerini açtın.
"Merhaba tatlımm"
"Jerome birşeymi oldu"
"Herşey yolunda birtanem"
"Neden başımdasın o zaman"
"Ben birşey yaptım ama sakin olman lazım tatlım"
"Ben bize iki bilet buldum"
"Ne zaman?"
"Hemen bugün hallettim. Benimle gelmek istermisin tatlım?"
"Ben bilemiyorum jerome"
"Bak yn biliyorsun. Sana hep değer verdim. Buna aşk denir mi bilmiyorum ama önem verdiğimi ve vereceğimi biliyorum. Hep öyle oldu"
"Benimde aynı şekilde ama ikimiz nasıl yapacağız ki yalnız başımıza?"
"Yalnız değiliz. Birimiz diğeri için hep yanında olacak"
"Söz mü?"
"Söz birtanem"
"O zaman ben Bi çanta hazırlayayım"
Çantanı hazırladıktan ve üstünü değiştirdikten sonra
Tam çıkıyordunuz ki kapının önünde yatan ceseti, babanı görmen ile duraksadın."Jerome!"
"Ah ben bunu unuttumm"
"Hemen de unutulcak birşey zaten"
"Üzgünüm birtanem. Gerçekten yapmak istemezdim ama senin daha fazla üzülmene dayanamadım. Hem biliyorsun zaten ilk cinayetim değil"
"Evet ama böyle olması gerekmiyordu sanki"
"Gerçekten ani oldu çok üzgünüm ama senin için yaptım tatlım babana da anneme de yazık oldu"
"Annene ne mi!"
"E yani hazır Bi iş yapmışken tam yapayım dedim. Sonuçta annem de bana kötü geliyordu"
"İyi olmuş demek isterdim ama diyemeyeceğim jerome"
"Gerek de yok zaten. İkimizde kurtulduk. Şimdi gidelim bebeğim"
Devamı gelsin mi?
...