Willy ile bir yıldır sevgiliydiniz. Onunla fabrikada işe girdiğin zaman tanışmıştınız. Onunla ilişkiniz ilerlediğinde ise fabrikadan ayrılıp kendine bir pastane açmıştın.
"Hoşgeldiniz bayan yn"
"Teşekkürler" oompa loompalardan biri seni karşıladı ve willynin olduğu alana kadar sana eşlik etti.
"Selamm"
"Ah hayatım lütfen hemen buraya gel. Bu çocuklar beni sakız gibi patlatacak!"
Willy fabrikaya bir grup çocuğun gelmesine izin vermişti. Onlara fabrikanın her yerini gösterecek ve yeni birkaç ürünü tattıracaktı. Bunun için çikolatalarının içine beş adet altın bilet koydurttu.
"Merhaba çocuklar. Ben yn"
"Sen de kimsin peki?" Dedi sarışın bir kız. Ağzındaki sakızı rahatsız edici derece çiğnerken.
"benim sevgilim küçük hanım" diye yanıtladı willy.
"Onunla başarılı olduğu için mi birliktesin?"
"Aslında hayır. Başarıları ile gurur duysam da onu sevdiğim için Onunla birlikteyim"
"Sevgi başarı sağlamaz"
"Aslında küçük hanım, sağlar. Hem de fazlasıyla. Çevrende seni seven insanlar olması senin yaptığın işte başarılı olmanda çok yardımcı olur"
"Ben yn'ye sormuştum"
"Sadece merakını gidermek istedim"
"Bu onun sorusuydu"
"Burası benim fabrikam. Ve ben istediğim kişiye cevap veririm. Şimdi, bir sonraki kısma geçmeden önce sevgili oompa loompaların hazırladığı gösteriyi izleyelim"
Herkes gösteriyi izlemeye konulduğunda, usulca senin yanına gelip sana sokuldu.
"Biraz gıcık bir kız"
"Tüm çocuklar gıcıktır. Tuhaf ve bitmek bilmeyen sorularıyla insanı yiyip bitirirler. Yamyamlar gibi"
"Hiç de bile. Bazı çocuklar öyledir ama hepsi değil. Mesela sen değilsin" dedin gülerek.
"Ben farklıyım tatlım"
"Bunu seviyorum"
"Ah beni sevmiyormusun yani?" Dudaklarını büzerek sana baktığında sesli bir şekilde kahkaha attın. Gerçekten içinde bir çocuk vardı.
"Gerçekten hala bir çocuksun willy"
"Sadece senin yanında" ve seni öpmek için sana doğru uzandığında, sizi izleyen çocuklarla göz göze geldiniz.
"Yanağımdan öp de hemen bitsin bu şey" diye fısıldadın. Hala onlara baksanda willy'nin yanaklarının kızardığını görebiliyordun.
Hızlıca yanağından öpüp geri çekildi.