jerome valeska

241 11 0
                                    

PART 2!!
UYARI:BİR ÖNCEKİ JEROME VALESKA BÖLÜMÜNÜN DEVAMIDIR!

PART 2!!UYARI:BİR ÖNCEKİ JEROME VALESKA BÖLÜMÜNÜN DEVAMIDIR!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jerome ile gothama gelmiştiniz.

"Jerome buraya gelmemizin özel bir nedeni var mı?"

"İş imkanı çok, kalabalık ve aksiyonlu bir şehir bebeğim"

"Kulağa eğlenceli geliyor"

"Öyle"

"Peki şimdi nereye gidiyoruz"

"Ben kalacak bir yer buldum. Penguen denen bir adam var. Bugünlerde şehrin belediye başkanı kendisi. Zamanında ona bir iyilik yapmıştım. Şimdi sıra onda"

"Gerçekten her şeyi planlamışsın"

"Senin için bebeğim" dedi ve elini öptü.

"Hoşgeldiniz bay valeska ve?"

"Oh bu benim kraliçem bayan yn ln"

"Memnun oldum"

"Bende"

"Şimdi bayan yn, siz odanıza çıkın. Bizde biraz iş konuşalım"

Gösterilen odaya girdin. Oldukça büyük aynalı bir dolap, karşısında da jerome ile rahatça yatabileceğiniz siyah bir yatak vardı.

Jerome bir süre burada kalacağınızdan bahsettiğinden ikinizin eşyalarını da yerleştirdin.

Okumayı severdin. Bu yüzden yanına sevdiğin birkaç kitap almıştın. Onlardan birine başlayarak biraz vakit öldürdün.

Bir süre sonra uyumak için hazırlandın. Tam o sırada jerome geldi.

"Çok yorulmuş olmalısın bebeğim"

"Pek sayılmaz. Sen benden daha çok şey yaptın"

"Ne yaptım canım" deyip kafasını boynuna gömdü

"Heyy jerome"

"Efendim tatlım?"

"Biz daha önce hiç öpüşmedik"

"Haklısın"

"Gel benimle yn" dedi ve elinden tuttuğu gibi seni binanın çatısına çıkardı.

"Buradan bütün şehir gözüküyor jerome"

"Biliyorum harika değil mi"

"Yani güzel ama izlemek için biraz hava soğuk"

"Ah benim hatam sevgilim" deyip saçları ile aynı kızıllıkta olan ceketini çıkarıp sana verdi. Ardından diz üstüne çöküp ellerini tuttu.

"Bütün bu şehrin şahitliği ile sana yemin ediyorum birtanem. Her zaman birinci önceliğim sen olacaksın. Benimle olmaya varmısın güzelim?"

"Evet. Evet varım"

"O zaman izninle" dedi ve belinden sıkı sıkı tutup seni derin ve tutkulu bir şekilde öptü.

"Bu, bunlar harika jerome ama birşeyler atlıyoruz"

"Ne gibi tatlım"

"Öncelikle jeremiah peşimize düşebilir. Üstelik Penguen tekin biri mi? Ayrıca bu iş olayı ne- seni susturmak adına bir daha öptü.

Ardından Seni manzaraya doğru çevirip sarılarak konuşmaya başladı.

"Bebeğim bunlar benim halledebilceğim ufak dertler."

"Şimdi. Şu macera dolu şehire güzelce bakmanı istiyorum. Çünkü Yakında bizim olacak. Bize ait bir krallık. Kral ve kraliçe olacağız birtanem!"

...

Multifandom İmagine ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin