jess mariano

379 11 1
                                    

stars hollowda klasik bir hafta sonuydu. herkes kendi derdine veya keyfindeyken sen rory'i kitapçıya gitmek için zorluyordun.

"hadi ama kendi başıma gitmek hoşuma gitmiyor"

"ama dean ile buluşacağım"

"oh pekala"

"sana borçluyumm" diyerek yanından ayrıldı. derin bir nefes çekip kitapçıya gittin. yeni gelen bi kaç bişeye bakarken birden biri elinden baktığın kitabı çekti.

"bence bu pek sana göre değil"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"bence bu pek sana göre değil"

"nerden bilebilirsin ki"

"çok gizemli durmuyosun da"

"insanları hemen çözüyorsun yani?"

"aslında sende bazi şeylerde hala kararsızım"

"beni mi gözetliyorsun?"

"sadece ufak bir dikkat çektin diyelim"

"ne gibi?"

"örneğin iki hafta önce klasikler
rafindan bir saat kadar ayrılmadın. ki o konuda da kararsızsın. ama rus yazarları seviyorsun sanırım. ondan sonraki haftada genç kurgu bölümündeydin. popüler olan bir kitap vardı ve onun başında baya düşündün. bu hafta ise şiir. edebi eserler, sevdiğin anlaşıyor ama sanırım fazla araştırma veya öneri almadan geliyor olacaksin ki baya vakit harcıyorsun. hatta artık acaba kitabi ayakta mı okumaya karar verdi diyorum"

"sen sapıkmısın"

"sadece gözlem yeteneğimi geliştiriyorum"

"pekala"

"hey"

"evet?"

"seni bu kadad gözlemleyen birinin adını sormadın. şikayet etmek istersen lazım olabilir"

"pekala şikayet edebileceğim yabancı adın ne?"

"ben jess"

"memnun olduğumdan pek emin değilim ama güzel bir adın var"

"işte bazen de kafa karıştırıcı oluyorsun"

"bugünlük bu kadar gözlem yeter" tam çıkıyordun ki kolundan tutup seni durdurdu.

"haftaya yine bu saatte bi işin yoksa yine gelsene. sana önermek istediğim kitaplar var. hem gözlemlerim doğru mu emin oluruz"

"bunu düşünürüm"

"hemen atlamak istemediğinden böyle dediğini biliyorum"

"pekala kabul gelirim"

"haftaya görüşürüz kararsız"

"görüşürüz gözlemci" dedin ve gülerek çıktın..

Multifandom İmagine ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin