Ben ile bir film seçmelerinde tanışmıştınız. O çok gergindi. Ailesi ve abisi ile kavga etmiş bir halde seçmelere gelmişti ve deli gibiydi.
Onu farkettin ve onun iyi olması için her şeyi yaptın. Normalde konudan konuya atlayan insanları sevmezdi, her şeye sinir olduğu gibi buna da sinir olurdu fakat sen ona iyi gelmiştin. Senin sayende seçmesi iyi geçmişti ve rolü kazanmıştı.
O günden bu yana peşini bırakmadı ve seninle sevgili olmak için her şeyi yaptı.
Şimdi ise tanınan tanınmayan isimlerle oynayacağı bir oyunu vardı. Bu oyun için heyecanlıydı. Aslında birazda etraftaki insanlara inat bu oyunda oynamak istiyordu. Çünkü onun sadece basit bir televizyon oyuncusu olduğunu söyleyip duruyorlardı. O da her ne kadar umrunda olmadığını söylese de aksi olduğunu kanıtlamak istiyordu.
Oyunun gösterimine son 2 hafta kalmıştı ama benin hala endişeleri vardı. Normalde olduğundan daha gergin ve tuhaftı. Etrafındaki kimseye güvenmiyor, herkese bağırıp çağırıp kaba davranıyordu. Son zamanlarda bunu sana da yapmaya başlamıştı.
"Şey selam ben'i gören oldumu?"
"Odasında yn. Fakat gitmeni önermem. Şahsen gene deli anlarından birinde"
"Ben hallederim"
Odasının kapısının önünde durdun ve derin bir nefes aldıktan sonra içeri girdin.
"Benim en sevdiğim oyuncu ne yapıyormuş bakalım"
"Dans edip kafa buluyorum! Ne yapabilirim yn gene repliklerimi karıştırıyorum Çıldırmak üzereyim!"
"Heyy sakin ol. Halledebiliriz güven bana. Şimdi en baştan sakince başlayalım mı"
"Bilemiyorum. Eğer belki yardım edersenn" elinden tutarak onu sahneye götürdün. Normalde oyun dışından kimsenin provada Hele ki sahnede bir yeri yoktu ama ben'e iyi geldiğin sürece kimsenin sana karıştığı yoktu.
Ben en baştan başladı. Bir süre sayende gayet iyi gitsede gene birkaç birşey bahane edip bağırmaya başladı.
"Hey siz! Sevgilime nasıl baktığınızı görüyorum. Bana tuhaf bakmanıza alışkınım ama yn'ye düzgün bakın!"
"Ona tuhaf değil acıyarak bakıyoruz ben. Sana nasıl katlanıyor hala aklım almıyor"
"Niye ben Katlanılmaz birimiyim?"
"Kesinlikle. Yn'nin senden ne zaman ayrılacağını merak ediyorum doğrusu. iyi dayandı"
"Birileri bugün kovulmak istiyor" diyerek adamın üstüne yürümeye çalıştığı sırada ben'i tuttun.
"Hey ben. Sakin ol. Sadece herkes oyuna az bir zaman kaldığı için gergin. Biraz sakinleşmeye çalış tatlım. lütfen?"
"Sakinleşmek mi! Adam sana ve bana hakaret ediyor ve sen sakinleş diyorsun yn! Sana inanamıyorum! Bana dedikleri umurunda değilmi yani?"