Tony ile üniversitede tanışmıştın. Beraber birçok finali, etkinliği, ve dahası bir çok şeyi atlatmıştınız.
Tabi bunlar Tony seni tanımamazlıktan gelmeye başlayana kadar sürdü. Mezun olduktan sonra seninle nerede karşılaşsa bir yabancıymış gibi davranıyordu. Onunla konuşmaya çalıştığında sana fazla duygusal davrandığını, artık birer yetişkin ve rakip olduğunuzu söylemişti.
Sende onun rakibi olarak onun şirketine kıyasla şirketini sürekli geliştirdin. Belki de ona hırs yaptın, ama amaç ne olursa olsun başarılı bir şirkete sahiptin.
Tabi bu işin sıkıcı, sevmediğin yönleri de olabiliyordu. Konferanslar gibi. Konferanslardan nefret ediyordun. Özellikle sunmak zorunda olan sen isen. Belki de işinle ilgili veya sevdiğin bir şey ile ilgilenebilecekken kimsenin dinlemediği ama dinliyormuş gibi yaptığı sunumun için hazırlık yapıyordun.
Üstelik bu sefer sunacağın konferans ekstra kötüydü. Seninle birlikte bir sunucu daha olacaktı. Ve tabi ki bu kişi sevgili rakibin Tonyden başkası değildi.
"senin burada ne işin var"
"asıl senin burada ne işin var. Hemde bu şık kıyafet ile" dedi Tony seni süzerek.
"seninle konferans sunumunu yapacak kişi benim. Ayrıca kıyafetimin nesi var"
"sadece fazla şık. Hep abartılı ve süslüsün"
"seni ilgilendirmez stark"
"biz rakibiz. Elbette ilgilendirir. Kimse benden şık olamaz mesela" ve yine insanları etkilediği o gülüşü yaptı. Gıcık olmuştun ama o gülümsemenin her zaman ona yakıştığını düşünmüştün.
"ah yapma, gençken nasıl bir tarzın olduğunu biliyorum"
"ben her zaman farklıydım"
"evsiz gibi göründüğün zamanlar bile mi. Bence de"
"sanki senin benden aşağı kalır yanın vardı. Sürekli antika elbiselerden hoşlandın"
"Sadece bir dönem stark. Hem, rakibiz unuttunmu? bunları unutalım"
Aslında sana böyle davranmasının nedeni seni sevmesiydi.
Sana olan ilgisini üniversitenin ikinci yılında farketti. Ortak yönleriniz, zekanız, ve dahası güzelliğin ile onu etkilemiştin. Ancak, bu kadar zeki biri olmasına rağmen bir aptal gibi sana duygularından hiç bahsetmemişti.
O da üniversiteden sonra sana yabancıymışsın gibi davranmaya başladı. Senden uzaklaştı. Belki seni görmezse sevgisinin de azalabileceğini düşünmüştü ama tam tersi oldu. Seni daha çok sevdi. Daha çok özledi.
"Bugün size münazara tarzı bir konferans hazırladık. Fazla uzatmadan sunucularımız takdim ediyorum. Tony Stark ve Yn Ln!!"
Salonda kopan büyük alkışını ardından sunuma başladınız.