Bruce Banner

228 14 0
                                    

Bruce ile bir yıldır sevgiliydiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bruce ile bir yıldır sevgiliydiniz. fakat o ilk günkü gibi ondan bir gündün nefret edeceğini veya korkup gideceğini düşünüyordu.
bir de onu başkası ile aldatmandan korkuyordu. bunu ona düşündüren şey ise bruce'un yanında çalışmaya başlayan mark'tı. ve mark'ın sana olan davranışları.

Yine her zamanki gibi bir gündü. bruce mark ile yeni bir proje üzerinde çalışıyorlardı. sen gelene kadar. bruce'un ilgisini çeken senin gelmen değil de seni görünce davranışları değişen mark oldu.

"hoş geldin yn. bugün nasılsın?"

"teşekkürler mark iyiyim. sen?"

"oh sorman çok tatlı teşekkürler bende iyiyim"

"anlaşılan herkes iyi" dedi bruce mızmızca.

"alınma bruce" dedi mark. inadına yapıyor dedi içinden bruce.

"mark ben mola veriyorum yn'ye sözüm vardı"

"oh aslında şu anda önemli bir iş yok gibi görünüyor. sizinle gelsem sorun olurmu?"

"evet olur. bu romantik bir söz kusura bakma" dedi ve elinden tuttuğu gibi senle beraber asansöre bindi.

"neler oluyor?"

"neler mi oluyor? artık dayanamıyorum olan bu!"

"neye?"

"mark'a tabiki"

"ne yaptıki?"

"ne yapmadı ki"

"o sadece biraz fazla kibar ve yalnız. arkadaş edinmeye çalışıyor"

"o seni elde etmeye çalışıyor"

"saçmalama bruce"

"tamam biliyorum sen beni seviyorsun. bundan şuohem yok ama onun sana ilgisi var inkar edemeyiz. üstelik inadına yapıyor gözümün önünde"

"dediğin gibi bana güveniyorsan neyden korkuyorsun "

"beni şu an seviyorsun ama ya ilerde de onu sevmeye başlarsan?"

"böyle bir şey olmayacak. bunu biliyorsun"

"ben sadece korkuyorum" dedi kollarını sana sardı.

"korkacak birşey yok bruce. bunu sana hulk olduğunu öğrendiğimde de söyledim"

"biliyorum ama yine de içim rahat değil sadece"

"o zaman olsun. içini ikna et. yoksa ben ederim. ah. bu ilişkide mantıklı tarafın sen olması gerekiyordu"

"bence şu an kanıtlandı ki sen herşeyinle benden iyisin. seni seviyorum"

"bende seni. ve bunu daima kendine hatırlat"

"dudaklarıma hatırlatsak?"

"bruce!" sanki daha sıkı tutabilcekmiş gibi seni kendine daha çekti ve dudaklarına tatlı bir öpücük bıraktı...




Multifandom İmagine ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin