Diğer günlerin aksine, bugün daha Bir üzgün gelmiştin sete. Çünkü bugün son çekimi yapıp bitirecektiniz. Bir yanın mutlu, bir yanın üzgündü. Bu Karışık ruh hali ile etrafa bakındın ama rol arkadaşın pedroyu göremedin.
"Hey pedroyu gören varmı?"
"Pedro bugün gelmiyormuş yn"
"Ne? Nasıl? O olmadan nasıl bitireceğiz?"
"Bitiremiyoruz işte. Yönetmen de pedroyu ikna etmeye çalışıyor ama pedro başına her ne geldiyse biraz daha süre istiyor"
"Ben pedroya gidiyorum. Sonra görüşürüz"
Hızla arabana bindin ve pedronun evinin yolunu tuttun. Ona bir şey olmuş olması seni korkutuyordu.
Sonunda geldin. Arabadan inip kapıyı çaldın.
Açan olmadı. Bir süre sonra tekrar çaldın.
"Pedro benim yn"
Anında kapıyı açtı."Ne oldu yn?"
"Niye evdesin?"
"İçeri geç anlatayım"
İçeri girdin ve salona geçip oturdun.
"Evet şimdi anlat. Niye sete gelmiyorsun"
"Ben bu işin hemen bitmesini istemiyorum"
"Ama neden?"
Aslında seni seviyordu. Ama bunu sana hiç söylememişti. Aslında kimseye bundan bahsetmedi. Çünkü aranızdaki yaş farkı nedeniyle herkesin aklına neler geleceğini az çok tahmin ediyordu.
Onu kabul etmeni ve sevmeni beklemiyordu. Ama etsen bile sana bunu yapamazdı. İnsanların senin hakkında kötü düşünmesini kaldıramazdı.
Ama sana yalan söylemek de istemiyordu. Bu yüzden sana aşkını itiraf etmeye karar verdi.
"Bu işi bitirmek istemiyorum. Çünkü çekimler biterse seni her gün göremem yn"
Şaşırmıştın. Ama içinde bir parçan sevinmişti. Çünkü içinden bir ses onu sette sadece darlayan biri olduğunu söylesede, Diğer ses ise onun seni sevdiğini söylüyordu.
"Beni seviyormusun pedro?"
"Ah. Hemde nasıl. İnan bana tek an aklımdan çıkmıyorsun. Özür dilerim"
"Özür dilemene gerek yok"
"Hayır var. Seni ilk tanıdığım andan itibaren sevdim ve yaptığımız herşeyi aşkla yaptım ben. Sen farkında olmasanda"
Düşününce Aslında bunu hep sende sezmiştin. Sette en çok vakit geçirdiği insan sendin. Senle bir bahaneyle veya herhangi bir konu aracılığı ile sürekli konuşur veya buluşurdu.
"Bizden olacağını hep umut ettim ama olmayacağını bilmek çok acı veriyor yn"
"Belki oluruz ama?"
Bu sefer şaşıran o olmuştu. Onu sevmeni beklemezdi.
"Bir dakika, sende beni-"
"Evet Pedro"
"Neden hiç söylemedin?"
"Benimle dalga geçebilirdin"
"Ah! O kadar çok vakit kaybetmişizki"
"Katılıyorum"
"Şimdi ikimizde birbirimizi sevdiğimize göre seni öpebilir miyim?"
"Hiç yapmayacaksın sanmıştım"
Oturduğu yerden kalktı ve seni kendine çekerek kolları arasına alıp öptü.
"Yn. İnanmayabilirsin ama şu an en mutlu insan filan olabilirim. Ama insanların ne diyeceğini düşünmüyormusun"
"İnsanlar her şeye bir laf ederler pedro. Sen birşey yapsanda yapmasında. O yüzden umrumda bile değil"
"Ama benim yüzümden üzülmeni asla istemiyorum"
"Merak etme. Öyle birşey olmaz"
"Ama aramızdaki yaş farkı seni rahatsız etmiyormu?" Gözlerinin içine bakarak ve korkarak sordu.
"Etmiyor pedro. Birbirimize saygı duyduğumuz ve sevdiğimiz sürece benim için önemi yok"
"Pekala. Sen eminsen bende eminim tatlım. Şimdi, gerçekten bugün sete gitmek istiyormusun?"
"Aslında Evet. Çekimleri bitirelim ki senle daha çok vakit geçirelim"
"Aslında gitmeyerekte geçirebiliriz-"
"Hadi pedro!"
"Tamam sevgilim. Sen nasıl istersen"
...