sirius black

762 27 1
                                    

Sirius james ve remus ile bir iddiaya girmesi sonucu bir haftadır peşinden ayrılmıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sirius james ve remus ile bir iddiaya girmesi sonucu bir haftadır peşinden ayrılmıyordu. James remusa senin siriusun etkileyemediği tek kız olduğunu söylemiş ve remus da bu duruma katılınca sirius onlarla bir iddiaya girmişti. Aslında bu durum senle ilgilenmek için bir bahaneydi de onun açısından. Seni ilk gördüğünden beri sana karşı farklı hisleri vardı ama bugüne kadar kimseye belli etmemeyi başarmıştı. Sana bile.

J:siri seninki geliyor

Jamesi duymuştun ama aldırmayarak geçmeye karar verdin.

S:hey yn nereye güzelim

Yn:güzelim derken. Neremde birşey var?

S:heryerin mükemmel onuda nerden çıkardın tatlım?

Yn:sen birşey diyorsan kesinlikle tersidir.

Siriusun seninle yakın olmak için bulduğu tek yol, sana yaptığı şakalar ve iddialardı.
Bu yüzden ne derse artık ona inanasın gelmiyordu.

S:hayır gerçekten güzelsin

Yn:ben lavaboya gidiyorum

S:ama yn-

Remus daha fazla kendini tutamayıp gülmeye başlamıştı.

S:bu kadar da komik birşey yok lupin

R:kızla o kadar uğraştın ki artık sana inanmıyor black acınası durumdasın

S:görürsün. Yn ile sarmaş dolaş otururken bu haline güleceğim.

R:aynen aynen. O bence seni sevecek biri gibi değil

Sirius buna birşey demek istese de diyemedi. Çünkü kendinde emin değildi. Asla ona ne gözle baktığını tahmin edememişti. Ama bir yanı hep sevildiği hissine kapılırdı. Bu his yüzünden senden vazgeçmemişti.

Seninle tekrar konuşmak için yemeğin bitmesini beklemişti. Ve James aracılığı ile seni göle çağırmıştı.

S:sonunda gelebildin kahve soğuyor tatlım.

Yn:kahveyi nerden buldun?

S:senin için  her şeyi bulurum

Yn:bu kadar düşünceli olma black

S:konu sensen olurum

Yn:neden böylesin dedin kahvenden bir yudum alırken.

S:nasıl yani dedi seni taklit edip kahveden içerek.

Yn:sürekli benimle uğraştıktan sonra birden tatlımlı konuşmaya başlıyorsun, jestler yapıp peşimden ayrılmıyorsun black neden böylesin? Dedin artık dayanamayarak.

S:Çünkü ben sana aşığım yn! Seni ilk gördüğüm andan beri aklımdan atamadım ama belli de etmek istemedim sevmezsin diye bu yüzden çareyi sürekli senle uğraşmakta buldum aşkım. Geçen de James ve remusun dediklerinden sonra iyice hırslanıp artık birşeyler yapmaya karar verdim.

Yn:James ve remus mu? Ne dedilerki?

S:senin bana asla bakmayacağını

Yn:bana da elbet sana aşık olacağımı

S:onları öldürmem lazım

Yn:ama önce beni öpmen lazım black. Bu anı çok bekledim.

S:benim kadar beklemiş olamazsın sevgilim dedi ve dudaklarına narin Bir öpücük bıraktı...




Multifandom İmagine ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin